Η νέα Lamborghini V12 θα διαθέτει λειτουργία City με 180 ίππους!

Τα κομμάτια του παζλ παίρνουν αργά αλλά σταθερά τη θέση τους καθώς η Lamborghini παρέχει άλλη μία προεπισκόπηση της διαδόχου της Aventador. Με την κωδική ονομασία LB744, το plug-in υβριδικό V12 υπεραυτοκίνητο αποκαλύπτει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων του στο πιο πρόσφατο teaser. Το Motor1 σημειώνει ότι θα έχει επτά διαφορετικές λειτουργίες οδήγησης: Recharge, Hybrid, Performance, City, Strada, Sport και Corsa, οι οποίες θα επιλέγονται μέσω δύο στρογγυλών διακοπτών που είναι τοποθετημένοι στο τιμόνι.

Η City (το θυμάστε από το παλιό Punto;) επιτρέπει την οδήγηση με μηδενικές εκπομπές ρύπων, απενεργοποιώντας τον νέο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 6.5 λίτρων. Ναι, η νέα ναυαρχίδα του μαινόμενου ταύρου θα μπορεί να λειτουργεί σε καθαρά ηλεκτρική λειτουργία, αλλά η ισχύς θα περιορίζεται σε μόλις 180 ηλεκτρικούς ίππους. Η Lamborghini λέει ότι σε αυτή τη λειτουργία, το σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, η ανάρτηση και το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων διπλού συμπλέκτη της LB744 είναι βαθμονομημένα για να παρέχουν τη μέγιστη άνεση.

Όταν το κεντρομήχανο υπεραυτοκίνητο ξεμείνει από μπαταρία (όχι και πολύ δύσκολο με τη μικρή μπαταρία που έχει), η λειτουργία Recharge θα ενεργοποιήσει τον V12 και θα επαναφορτίσει τις 3.8 kWh σε έξι λεπτά. Η αναπλήρωση της μπαταρίας που είναι εγκατεστημένη στο κεντρικό τούνελ μπορεί επίσης να γίνει μέσω ανάκτησης ενέργειας. Σε έναν σταθμό φόρτισης, οι τεχνικοί από την Sant’Agata Bolognese ισχυρίζονται ότι η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί με ισχύ έως 7 kW.

Η λειτουργία Strada είναι ουσιαστικά μια κανονική λειτουργία προσαρμοσμένη στην καθημερινή οδήγηση και στα μεγαλύτερα ταξίδια. Έχει πάντα τον κινητήρα V12 ενεργό, αλλά η συνολική ισχύς περιορίζεται στους 880 ίππους. Αν θέλετε περισσότερα, η λειτουργία Sport ξεκλειδώνει άλλους 20 (900 ίππους συνολικά) και μεγιστοποιεί την απόκριση του κιβωτίου ταχυτήτων. Βάλτε την LB744 σε λειτουργία Corsa και τότε θα επωφεληθείτε από τους 1.000 ίππους, με όλα να είναι ρυθμισμένα και προσανατολισμένα για τη μέγιστη απόδοση.

 

Εάν είστε αρκετά γενναίοι, θα μπορείτε να απενεργοποιήσετε το ηλεκτρονικό σύστημα ελέγχου ευστάθειας. Φυσικά, υπάρχει επίσης ένα σύστημα launch control που ενεργοποιείται πατώντας το κουμπί που είναι τοποθετημένο στο κέντρο του αριστερού ρότορα (είναι ο κόκκινος που ξεχωρίζετε στη φωτογραφία). Η Lamborghini λέει ότι υπάρχουν 13 διαφορετικές επιλέξιμες ρυθμίσεις που σχετίζονται με τη συμπεριφορά του νέου  της supercar. Μία από τις διαθέσιμες διαμορφώσεις είναι η Corsa Recharge, το οποίο δίνει προτεραιότητα στην μπαταρία ιόντων λιθίου μεγιστοποιώντας την ανάκτηση ενέργειας. Άραγε να μπορεί να οδηγηθεί με one-pedal; Οξύμωρες ερωτήσεις για μια V12 Lambo!

Η ιταλική εξωτική μάρκα ισχυρίζεται ότι είμαστε μόνο λίγες μέρες μακριά από την παγκόσμια πρεμιέρα, όταν επιτέλους θα μπορέσουμε να ανακαλύψουμε πώς ονομάζεται το εξηλεκτρισμένο υπεραυτοκίνητο. Θα ακολουθήσει η Urus PHEV κι ένας υβριδικός διάδοχος της Huracan, αμφότερες προγραμματισμένες να καταφτάσουν το επόμενο έτος.

Περισσότερα Άρθρα