Η Nevera Time Attack Edition σπάει το “ηλεκτρικό” ρεκόρ στο Ring

Πριν από δυόμισι μήνες, το Tesla Model S (εξοπλισμένο με το Track Pack) έσπασε το ρεκόρ για ηλεκτρικά αυτοκίνητα παραγωγής στην Πράσινη Κόλαση, κατεβάζοντας την επίδοση στα 7:25.231, ρίχνοντας οκτώ δευτερόλεπτα στην Taycan. Τώρα, η Rimac αποκάλυψε ότι ο Κροάτης οδηγός αγώνων Martin Kodrić κατέβασε το γυρολόγιο στα 7:05.298, πίσω από το τιμόνι ενός Nevera εξοπλισμένου με ελαστικά Michelin Cup2R.

Ο Kodrić δήλωσε: «Το Nevera μπορεί να γυρίσει τόσο γρήγορα μια τόσο δύσκολη πίστα, τη στιγμή που έχει εξελιχθεί για να είναι ένα άνετο hyper GT για τον δρόμο. Αυτό είναι που το κάνει τόσο ξεχωριστό. Μαλακό κι εύχρηστο στην πόλη, συναρπαστικό στην οδήγηση στον επαρχιακό, άνετο σε μεγάλες αποστάσεις και διαβολεμένα γρήγορο στην πίστα».

Για να γιορτάσει το επίτευγμα, καθώς κι 23 ακόμα ρεκόρ ταχύτητας κι επιτάχυνσης, η Rimac παρουσίασε το Nevera Time Attack Edition στην California. Κι οι 12 μονάδες έχουν ήδη πουληθεί.

Η πρώτη ειδική έκδοση είναι βαμμένη σε Squadron Black με Lightning Green τόνους κι ένα ζευγάρι ρίγες που εκτείνονται από μπροστά ως πίσω. Ο Rimac είπε ότι «αυτή η ειδική απόχρωση Lightning Green είναι εμπνευσμένη από ένα περίεργο καιρικό φαινόμενο που συμβαίνει πριν από την καταιγίδα, όταν φορτισμένα σωματίδια δίνουν στον ουρανό μια έντονη πράσινη απόχρωση. Είναι μια ορατή προειδοποίηση για τη δύναμη που πρόκειται να απελευθερωθεί». Επιπλέον, το χρώμα αποτείει φόρο τιμής στην e-M3 του Mate Rimac, μια Ε30 με την οποία ξεκίνησε η εμπλοκή του με την ηλεκτροκίνηση.

Όσο για τις υπόλοιπες ειδικές εκδόσεις, θα είναι βαμμένες είτε σε Squadron Black ή σε άβαφα ανθρακονήματα με πολύχρωμες πινελιές και μια πίσω αεροτομή όπου θα αναγράφεται: «αφιερωμένο σε αυτούς που έρχονται πίσω μας». Οι αγοραστές θα βρουν επίσης το λογότυπο “Time Attack” στα καθίσματα καθώς και μια χαραγμένη πλακέτα “Time Attack: … of 12” με τον αύξοντα αριθμό του μοντέλου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το απόλυτο ρεκόρ EV ανήκει στο Nio EP9 στα 6’45″90. Πρόκειται για ένα hypercar 1.360 ίππων, που η κινέζικη εταιρία δηλώνει ότι μπορεί να αναπτύξει πλευρική επιτάχυνση 3 G. Καθώς όμως δεν πρόκειται για αυτοκίνητο δρόμου, το ρεκόρ ανήκει στους Κροάτες.

Περισσότερα Άρθρα