Παλιό Ford Ka αγριεύει με 433 τετρακίνητους ίππους από Audi S3

Η πρώτη γενιά του Ford Ka ήταν ένα χαριτωμένο μικρό αυτοκίνητο πόλης, αλλά ένας μηχανικός και λάτρης της γρήγορης οδήγησης από τη Μεγάλη Βρετανία συνδύασε το μεράκι και τη φαντασία του για να δημιουργήσει αυτό που περιγράφει ως το απόλυτο όπλο. Το εικονιζόμενο Ford Ka Quattro φιλοξενεί τα μηχανικά μέρη ενός έντονα βελτιωμένου Audi S3 κάτω από το φαρδύ bodykit του, καθιστώντας το ένα από τα (αν όχι το) ταχύτερο Ka στον κόσμο. Ο άνθρωπος πίσω από αυτή την τρελή κατασκευή είναι ο Wayde Evans, ιδιοκτήτης τής Mohawk Customs στο Cowbridge του Ηνωμένου Βασιλείου. Η μετατροπή χρειάστηκε πολύ χρόνο και σκληρή δουλειά, αλλά το τελικό αποτέλεσμα αποζημιώνει. Χαζέψτε στο προφίλ του Evans τη μετατροπή μιας BMW 5-series Ε39 Touring σε φορτηγάκι. 

Το project ξεκίνησε με ένα ταπεινό Ford Ka που απογυμνώθηκε εντελώς και στο οποίο προσαρμόστηκαν τα μηχανικά μέρη ενός Audi S3 πρώτης γενιάς (1999-2003). Ενώ τα τρίθυρα χάτσμπακ έχουν σημαντική διαφορά όσον αφορά τις συνολικές διαστάσεις, το μεταξόνιο τους απέχει μόλις 67 χιλιοστά, καθιστώντας εφικτή τη μετατροπή. Για να καλύψει τα φαρδύτερα μετατρόχια, το Ka φόρεσε εξαιρετικά φαρδιά εμπρός και πίσω φτερά σε συνδυασμό με εκτεταμένα πλαϊνά μαρσπιέ, που το έκαναν να μοιάζει με αυτοκίνητο rally. Για αυτό το αποτέλεσμα, ο Evans θυσίασε τέσσερις διαφορετικούς προφυλακτήρες από τα SportKa και StreetKa, προσθέτοντας κι αφαιρώντας διάφορα εξαρτήματα. Στο πίσω μέρος βρίσκουμε τετραπλές απολήξεις, επιπλέον ανοίγματα στον προφυλακτήρα και μια τεράστια πίσω αεροτομή από ανθρακονήματα τοποθετημένη στην πίσω πόρτα. Το εσωτερικό είναι αρκετά σπαρτιάτικο, με ένα roll cage να αυξάνει την ακαμψία και την παθητική ασφάλεια.

Ο χιλιοτραγουδισμένος υπερτροφοδοτούμενος 20βάλβιδος τετρακύλινδρος κινητήρας 1.8 λίτρων του Volkswagen Group έχει φορεθεί σε πολλά μοντέλα. Στο S3 απέδιδε έως και 225 ίππους σε εργοστασιακή μορφή, αλλά τώρα φτάνει σχεδόν τους διπλάσιους (433) με δυνατότητα να φτάσει κι ακόμα πιο ψηλά, ανάλογα με τις ορέξεις και τις τσέπες του ιδιοκτήτη του. Οι τροποποιήσεις περιλαμβάνουν τουρμπίνα Holster Hx35, αγωνιστικά ρουλεμάν της ACL, μια custon εισαγωγή αέρα και διαφορετική πολλαπλή εξαγωγής.

Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού κιβωτίου, ενώ η τετρακίνηση της Audi περιλαμβάνει σύστημα Haldex. Η μπροστινή ανάρτηση και τα μεγάλα φρένα της Brembo προέρχονται από ένα Seat Leon Cupra R πρώτης γενιάς (2002-2006), που βασιζόταν στην ίδια πλατφόρμα με το Audi S3. Ένα κιτ coilover και aftermarket ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών ολοκληρώνουν τις αλλαγές.

Περισσότερα Άρθρα