Παραδόθηκε σε πελάτη το πρώτο Mercedes-AMG One παραγωγής

Περίπου πεντέμισι χρόνια έχουν περάσει από τότε που η Mercedes-AMG προξένησε θύελλα αντιδράσεων στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης με την αποκάλυψη του Project One concept. Μόλις τον Ιούνιο του 2022 αποκαλύφθηκε η έκδοση παραγωγής, χωρίς πλέον τη λέξη “Project” στο λογότυπο. Και τώρα, παραδόθηκε στον πρώτο τυχερό το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής.

Φορώντας γερμανικές πινακίδες “ON1″, το hypercar είναι κυρίως μαύρο αλλά με γαλάζιες πινελιές και πολλά λευκά αστέρια Mercedes στο πίσω μέρος. Παρατηρούμε επίσης ότι η εισαγωγή αέρα στην οροφή έχει κόκκινο φινίρισμα στο τελείωμά της, ενώ λευκά γράμματα”AMG” κοσμούν την μπροστινή μάσκα. Πρόκειται για ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για το δρόμο και κατέχει το ρεκόρ για όχημα παραγωγής στο Nürburgring. Η παραγωγή του θα περιοστεί σε μόλις 275 αντίτυπα.

Δεν έγινε γνωστό σε ποιον ανήκει το πρώτο One, αλλά οι οδηγοί της F1 Lewis Hamilton, Nico Rosberg και David Coulthard έχουν συμπεριλάβει τα ονόματά τους στην πολυπόθητη λίστα των παραγγελιών, για να αγοράσουν το χειροποίητο εξηλεκτρισμένο θηρίο. Στην πραγματικότητα, η βρετανική Sun έγραψε τον Σεπτέμβριο του 2017 όταν αποκαλύφθηκε το Project One, ότι ο Hamilton έχει παραγγείλει δύο αυτοκίνητα, το ένα από τα οποία θα χαριστεί στον πατέρα του Anthony. Έχει επίσης αναφερθεί ότι ο ηθοποιός Mark Wahlberg κι ο σταρ του τένις Ion Țiriac είναι μεταξύ των 275 πελατών.

Τα αυτοκίνητα συναρμολογούνται στις εγκαταστάσεις της AMG στο Coventry του Ηνωμένου Βασιλείου. Το περίπλοκο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα V6 1.6 λίτρων και τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες συναρμολογίεται στο τμήμα Mercedes-AMG High Performance Powertrains στο Brixworth. Έπρεπε να δημιουργηθεί μια ειδική μονάδα παραγωγής με τη βοήθεια της Multimatic, με κάθε One να πρέπει να περάσει από 16 σταθμούς συναρμολόγησης και δοκιμών.

Σίγουρα ένα από τα πιο εντυπωσιακά αυτοκίνητα της εποχής μας, το τετρακίνητο AMG One είχε μια επίπονη πορεία στο δρόμο προς την παραγωγή. Το να κάνουν τον θερμικό κινητήρα που προέρχεται από τη Formula 1 να πληροί τους κανονισμούς Euro 6 ήταν ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια που αντιμετώπισαν οι μηχανικοί. Μιλάμε για έναν V6 που λειτουργεί στο ρελαντί στις 1.200 σαλ. αντί στις 5.000 σαλ., όπως συμβαίνει στο μονοθέσιο της F1, ανεβάζει στροφές έως και 11.000 σ.α.λ. και πρέπει να ανακατασκευάζεται πλήρως κάθε 50.000 χιλιόμετρα. Αμφιβάλλουμε πάντως αν πολλά One φτάσουν σε αυτό το χιλιομετρικό όριο.

Περισσότερα Άρθρα