Το πιο ποθητό εξάτροχο δεν είναι η G-Wagen, αλλά η AMG W124 !

Μπορεί η Mercedes να συνέβαλε στην τρέλα των εξάτροχων με την G-Wagen 6×6 αλλά από τότε πολλοί βελτιωτές έχουν προσφέρει κάτι αντίστοιχο. Τις περισσότερες φορές, τα 6×6 μοντέλα βασίζονται σε ένα εκτός δρόμου όχημα, συχνά με πλαίσιο τύπου σκάλας. Έξι ελαστικά με χορταστικά τακούνια, ένας εργάτης στον μπροστινό προφυλακτήρα, snorkel για να ρουφάει αέρα ο κινητήρας από ψηλά και μερικά ακόμα αξεσουάρ τονώνουν τις εκτός δρόμου δυνατότητες, αλλά κυρίως φουσκώνουν τον εγωισμό του κατόχου. Σήμερα όμως έχουμε κάτι διαφορετικό, μια εξάτροχη E-Class, της γενιάς W124.

Bronco Dark Horse: 6Χ6 για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν (vid)

Για να χωρέσει έναν επιπλέον άξονα στο πίσω μέρος, ο χώρος φόρτωσης έχει επιμηκυνθεί κατά πολύ, όπως και τα πίσω παράθυρα κι η οροφή, με αποτέλεσμα να θυμίζει νεκροφόρα όταν κοιτάς από πίσω και διαγώνια. Δύο αεροτομές τονώνουν τη σπορτίφ εμφάνιση, όπως και τα τονισμένα φτερά κι οι ζάντες με την έντονη πατούρα. Αξίζει να σημειωθεί ότι το αυτοκίνητο δεν υπάρχει στην πραγματικότητα, αλλά είναι rendering του γνωστού για αντίστοιχες μεταποιήσεις Jon Sibal.

Αντικαθιστώντας την W123, η W124 μπήκε στην παραγωγή το 1984 και κατασκευαζόταν μέχρι το 1995. Τότε, η εταιρία ήταν γνωστή ως Daimler-Benz κι η συναρμολόγηση γινόταν σε τέσσερα εργοστάσια στη Γερμανία, μαζί με τις εγκαταστάσεις της στο Μεξικό, την Ινδία, τη Νότια Αφρική , τη Μαλαισία και την Ινδονησία. Το μοντέλο πολυτελείας κυκλοφόρησε σε διαφορετικά αμαξώματα, όπως τετράθυρο sedan, πεντάθυρο station, δίθυρο coupe, δίθυρο cabrio, ακόμη κι εξάθυρη λιμουζίνα, αλλά καμία W124 δεν έφτανε σε μήκος αυτήν εδώ.
Ανάλογα με τη διαμόρφωση, το έτος και το πού πουλήθηκε, η W124 διατέθηκε με τετρακύλινδρους, πεντακύλινδρους κι εξακύλινδρους σε σειρά κινητήρες, αλλά κι έναν V8 6.0 λίτρων στην έκδοση E 60 AMG. Η ισχύς κατευθυνόταν είτε στους πίσω τροχούς είτε στους τέσσερις μέσω χειροκίνητου κιβωτίου τεσσάρων ή πέντε ταχυτήτων, αλλά κι αυτόματου κιβωτίου τεσσάρων ή πέντε σχέσεων. 

Κανένα αφιέρωμα στην W124 δεν είναι πλήρες αν δε γίνει αναφορά στην απίστευτη Mercedes-Benz 500 E. Δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Porsche και χρησιμοποιούσε έναν V8 5.0 λίτρων 326 ίππων. Η Porsche ήταν υπεύθυνη για τον σχεδιασμό της ανάρτησης και του πλαισίου, και προφανώς τον κινητήρα. Για ένα αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε στη δεκαετία του ’90, η 500 E ήταν σίγουρα γρήγορη (0-100 χλμ/ώρα σε μόλις 6.1 δευτερόλεπτα), ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι επρόκειτο για μια πολυτελή λιμουζίνα κι όχι κάποιο καθαρόαιμο σπορ μοντέλο.

Περισσότερα Άρθρα