Ποιο κλασικό μοντέλο θα αγόραζες σήμερα αν έβγαινε καινούριο;

Η Bentley ανακοίνωσε μια εντελώς νέα υπηρεσία αναπαλαίωσης, κατά την οποία ο οίκος Mulliner θα κατασκευάσει 13 ολοκαίνουριες Speed ​​Six του 1929. Οι 12 θα διατεθούν σε πελάτες κι η 13η θα παραμείνει στη συλλογή της Bentley. Αν υποθέσουμε ότι κι άλλες εταιρίες παρείχαν αυτή τη δυνατότητα, ποια κλασικά μοντέλα θα θέλατε να ξαναμπούν στην παραγωγή;

Πρόκειται για εργοστασιακά restomod κι όχι αναπαλαιώσεις παλιών οχημάτων, με πιστή αναπαραγωγή του αυθεντικού μοντέλου και σχολαστική εμμονή στις εργοστασιακές προδιαγραφές. Ενδέχεται η πρωτοπορία της Bentley να αναβιώσει μία νέα μόδα, καθώς μάλιστα υπάρχει μια τεράστια αγορά με ιδιαίτερη αγάπη για τα κλασικά αυτοκίνητα σε όλο τον κόσμο.

Όσο ελκυστική κι αν είναι μια Speed ​​Six, μάλλον θα επιλέγαμε κάτι νεότερο. Στη δεκαετία του 1950, θα μας άνοιγε την όρεξη μια Alfa Romeo 1900C Super Sprint. Με 115 ίππους, δε θα έβαζε φωτιά στο οδόστρωμα αλλά θα ήταν μια καλλονή πάνω σε τέσσερις ρόδες.

Για μια ξεσκέπαστη καλοκαιρινή βόλτα μέχρι το Σούνιο (το σούρουπο όμως, μην καούμε κιόλας), δε θα επιλέγαμε τίποτα άλλο από τη Lancia D24. Μπορεί να έφτανε τα 260 χλμ/ώρα, αλλά είμαστε σίγουροι ότι θα είναι απολαυστικότατη και σε πιο γήινες ταχύτητες.

Μένοντας προς Ιταλία μεριά, μια Lancia 037 θα ήταν οπωσδήποτε μέλος κάθε ονειρικού γκαράζ. Μιλάμε για το αγωνιστικό που το 1983 κατέκτησε τον Παγκόσμιο Τίτλο στα Rally και μάλιστα το τελευταίο πισωκίνητο μοντέλο που κατάφερε κάτι τέτοιο. H Kimera έκανε κάτι που μοιάζει αρκετά με τη γνήσια 037, αλλά με τεχνολογία του σήμερα. Δεν είναι ακριβώς αυτό που διαπραγματευόμαστε στο παρόν άρθρο, αλλά μας αρέσει πολύ.

Και για να υπάρξει σωστή διάδοχη κατάσταση, ένα Audi Quattro Turbo θα πάρκαρε δίπλα στη Lancia, ως το τετρακίνητο θηρίο που ανέτρεψε τα δεδομένα στον μηχανοκίνητο στίβο. Ένα ολοκαίνουριο μοντέλο θα μας απάλλασε από περιττές σκοτούρες με κακοσυντηρημένα αυτοκίνητα.

Πριν αλλάξουμε δεκαετία, ποιος μπορεί να αντισταθεί στη γοητεία του πιο αυθεντικού driver’s car όλων των εποχών; Ferrari F40 λοιπόν, αν κι εδώ θα αγοράζαμε δύο τεμάχια: ένα για το σαλόνι, μόνο για να το κοιτάμε κι ένα για τον δρόμο.

Σε περίπτωση που η Porsche δε δεχτεί να μας κατασκευάσει μια ολοκαίνουρια 959, δε θα στενοχωρηθούμε και πολύ, αφού υπάρχει η 959 Sport του Nick Heidfeld. Με λιγότερα από 5.000 χιλιόμετρα και 3.5 χρόνια αναπαλαίωσης, μπορεί να θεωρηθεί ότι είναι σε καινουργή κατάσταση.

Η Lamborghini Countach θεωρείται από πολλούς ως η απόλυτη έκφραση του supercar. Θρασύ, τολμηρό, brutal, το ιταλικό supercar σόκαρε την παγκόσμια αυτοκινητιστική σκηνή όταν παρουσιάστηκε. Κι αφού τα όνειρα είναι δωρεάν, καλύτερα να ζητήσουμε να μας ξαναφτιάξουν την πιο σκληροπυρηνική και σπάνια Countach 5000 S. Ε μα, τσιγκουνιές θα κάνουμε;

H Σειρά 8 των αρχών των ’90 ήταν πάντα μια πληθωρική παρουσία στους ελληνικούς δρόμους. Αν η BMW δεν ενδώσει στις παρακλήσεις μας για ένα φρεσκοφτιαγμένο αντίγραφο, τουλάχιστον ας μας παραχωρήσει το αυτοκίνητο που κοσμεί τη συλλογή της. Με εξάλιτρο V12 και μια ενδιαφέρουσα ιστορία να αφηγηθεί, αυτή η ιδιότυπη Μ8 θα είναι υπέροχη στην οδήγηση.

Όπως θα είναι και το back-to-basics Mazda Miata. Η πρώτη γενιά με τους 116 ίππους και το μπλοκέ διαφορικό θα έχει πάντα μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μας. Αν η Mazda έβγαζε το ΜΚ1 μοντέλο σήμερα, ακόμα και με τον εξοπλισμό εκείνης της εποχής, νομίζουμε ότι θα έσπαγε τα ταμεία.

Η Subaru ετοιμάζει ένα εργοστασιακό restomod με το Prodrive P25. Οπότε να που η Bentley δεν είναι μόνη σε αυτή τη διαδικασία, αν και το P25 δεν είναι ακριβές αντίγραφο του 22Β. Δεν πειράζει, θα συμβιβαστούμε.

Δεν μπορεί να υπάρξει Impreza χωρίς Lancer EVO. Και βέβαια, μπορεί οι επόμενες γενιές να ήταν ταχύτερες, ανετότερες και πιο καλοεξοπλισμένες (μέχρι κι αυτόματο κιβώτιο προσφερόταν στο EVO X), αλλά αν EVO, τότε EVO VI Tommi Makinen!

Impreza, Lancer, θα είχαν παρουσιαστεί αν δεν υπήρχε η Deltona; Δε θα κάνουμε καμία παραχώρηση, θέλουμε οπωσδήποτε μια ολοκαίνουρια και διαπραγματευόμαστε μόνο το χρώμα.

M3, αλλά ποια Μ3; Η προφανής απάντηση είναι η Ε30, αλλά θεωρούμε ότι η πιο πωρωτική οδηγικά είναι η Ε46 CSL. Βάλτε και μία από δαύτη, παρακαλώ.

Κι αφού πιάσαμε τα απολαυστικά driftάδικα πισωκίνητα, τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με την αγέραστη σιλουέτα και το καλοστημένο πλαίσιο ενός Mazda RX-7. Να είναι FD όμως!

Δεν είμαστε ακριβώς ολιγαρκείς, οπότε ας μας επιτραπεί μια τελευταία παρασπονδία. Δε θα μπορούσε να λείπει το ακριβότερο μοντέλο όλων των εποχών. Πρόσφατα μία Mercedes Silver Arrow 300 SLR πουλήθηκε 142 εκατομμυρία $, μπορείτε να φανταστείτε λοιπόν πόσο θα κοστολογούνταν μία ολοκαίνουρια. 

Για να μη στενοχωρήσουμε τους λάτρεις των ηλεκτρικών, θα μπορούσαμε να ζητήσουμε ένα Tesla Model S του 2012, αλλά αυτό δεν είναι και τόσο κλασικό. Μήπως καλύτερα μια Teslarossa;

Λοιπόν, ποιο μοντέλο θα θέλατε περισσότερο να δείτε να ανασύρεται από τη λήθη;

Περισσότερα Άρθρα