Porsche: μπορεί η νέα 911 Turbo S να κοντράρει την 918 Spyder;
Κάποτε ήταν ό,τι πιο κοντικό σε hypercar από την Porsche, τώρα νιώθει την κυριαρχία του να απειλείται από το φθηνότερο supercar της γερμανικής μάρκας, την 911 Turbo S. Το CarWow έχει παρατάξει τα δύο αυτοκίνητα δίπλα-δίπλα για να ανακαλύψει ποιο είναι το ταχύτερο σε μια σειρά αγώνων, για να δει αν το σύγχρονο σπορ αυτοκίνητο μπορεί να αντιμετωπίσει το supercar που θεωρήθηκε μοντέλο αιχμής το 2015.
Τροφοδοτούμενο από έναν ατμοσφαιρικό V8 4.6 λίτρων που βασίζεται σε κινητήρα πρωτότυπου αγωνιστικού αυτοκινήτου, ο κινητήρας της 918 Spyder συμπληρώνεται από ένα ζευγάρι ηλεκτροκινητήρων. Τοποθετημένοι σε κάθε άξονα, η συνολική ισχύς ανέρχεται στους 887 ίππους. Αρκετά παραπάνω από την 911 Turbo S, η οποία αποδίδει 650 ίππους από το flat-six των 3.8 λίτρων. Αυτοί οι ηλεκτροκινητήρες, κι οι μπαταρίες που τους τροφοδοτούν, προσθέτουν ωστόσο αρκετό βάρος στην 918 Spyder.
Με βάρος 1.640 κιλά, η 911 Turbo S δεν είναι ακριβώς το ελαφρύτερο αυτοκίνητο της αγοράς, αλλά ζυγίζει 35 κιλά λιγότερο από το υβριδικό supercar. Όπως αποδεικνύεται, ωστόσο, όλα αυτά τα πράγματα που λένε οι οπαδοί της Porsche σχετικά με τη διάταξη του κινητήρα πίσω για το πώς βοηθά στην πρόσφυση κατά την επιτάχυνση φαίνεται ότι επιβεβαιώνονται. Στο τετρακοσάρι από στάση, το πιο σύγχρονο μοντέλο τα καταφέρνει εξαιρετικά καλά και κερδίζει τον πρώτο αγώνα, αν κι αυτό οφείλεται στην καλύτερη εκκίνηση του οδηγού του.
Lancia Deltona vs Porsche 911 GTS
Τελικά, η χαμηλότερη αναλογία κιλών ανά ίππο της 918 Spyder τη βοηθά να κερδίσει δύο από τις τρεις κόντρες από στάση, αλλά με μικρή διαφορά. Στους αγώνες εν κινήσει, εν τω μεταξύ, το μεγάλο της πλεονέκτημα ισχύος τη βοηθά να επικρατήσει εύκολα της 911 Turbo S. Παρ’ όλα αυτά, το πιο σύγχρονο αυτοκίνητο έχει αξιοσημείωτα καλή απόδοση κι αυτό σημαίνει ότι οι πελάτες της Porsche σήμερα αγοράζουν φοβερές επιδόσεις σε εξαιρετικά τιμή.