Πώς είναι στην οδήγηση η επαναστατική Mercedes Vision EQXX;

Τα πρωτότυπα συχνά δεν είναι τίποτα άλλο από φανταχτερά στατικά μοντέλα που δεν μπορούν να κινηθούν ούτε ένα μέτρο. Όχι η Mercedes-Benz Vision EQXX! Η Mercedes-Benz αποκάλυψε το καινοτόμο EV τον Ιανουάριο και αν και δε θα περάσει αυτούσιο στην παραγωγή, πολλές από τις τεχνολογίες του αναμένεται να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικά ηλεκτρικά οχήματα από τον Γερμανό κατασκευαστή. Ο Mat Watson από το CarWow είχε πρόσφατα την ευκαιρία να οδηγήσει το πρωτότυπο κι ευπειθώς αναφέρει.

Κάτω από το αεροδυναμικό αμάξωμα της Vision EQXX βρίσκεται μια μπαταρία 900 volt που αναπτύχθηκε από τη Mercedes-Benz Grand Prix και τη High Performance Powertrains. Αυτό το πακέτο μπαταριών έχει ονομαστική χωρητικότητα 100 kWh, δηλαδή λίγο λιγότερο από τη EQS 450+, αλλά είναι 50% μικρότερο και 30% ελαφρύτερο. Η Mercedes έδωσε μεγάλη έμφαση στη μείωση του βάρους τοποθετώντας ζάντες μαγνησίου, δαγκάνες φρένων από κράμα αλουμινίου και πόρτες ενισχυμένες με ανθρακονήματα. Το πρωτότυπο διαθέτει επίσης 117 ηλιακές κυψέλες που αυξάνουν κατά 25 χιλιόμετρα την αυτονομία.

Ένας μόνο ηλεκτροκινητήρας τροφοδοτεί τους πίσω τροχούς με 204 ίππους, όσο δηλαδή και σε ένα ID.3. Αν και το πρωτότυπο δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο, είναι εξαιρετικά αποδοτικό και τον Ιούνιο διένυσε 1.202 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση από τη Στουτγάρδη της Γερμανίας στην πίστα Silverstone στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, ο Watson κι ο μηχανικός της Mercedes κατέγραψαν χρόνο 0-60 μίλια ανά ώρα (96 χλμ/ώρα) σε 7.51″ και 400άρι σε 15.87″. Σίγουρα έχουμε συνηθίσει σε πολύ ταχύτερες επιδόσεις, αλλά ο μηχανικός σημειώνει ότι το γερμανικό EV σχεδιάστηκε για να είναι πιο αποδοτικό σε ταχύτητες αυτοκινητόδρομου.

Περισσότερα Άρθρα