Ψηφίστε ποιο είναι το χειρότερο facelift των τελευταίων 20 ετών!

Το μέσο καινούριο αυτοκίνητο έχει διάρκεια ζωής έξι ως οκτώ ετών, επομένως μία αισθητική ανανέωση μέσο της διαδρομής κρίνεται αναγκαία για να παρεμείνει φρέσκο. Μερικές ελαφριές τροποποιήσεις στα φώτα και τους προφυλακτήρες μπορούν να βοηθήσουν ένα παλαιότερο μοντέλο να φαίνεται πιο μοντέρνο κι αρκετά φρέσκο, ​​ώστε να δελεάσει περισσότερους πελάτες ενώ ο ανταγωνισμός έχει παρουσιάσει νεότερες και πιο προηγμένες τεχνολογικά προτάσεις.

Αλλά μερικές φορές οι σχεδιαστές δε σταματούν σε μερικές ελαφριές τροποποιήσεις και περιστασιακά το facelift μοντέλο καταλήγει να φαίνεται χειρότερο από το αυτοκίνητο που αντικατέστησε. Αυτό δε συμβαίνει μόνο σε καθημερινά μοντέλα αλλά και σε εξωτικές κατασκευές, όπως η Ferrari 512 M που ήταν 10 φορές πιο άσχημη από την 512 TR. Αν όμως εστιάσουμε στα μοντέλα που ανανεώθηκαν αυτή τη χιλιετία, έχουμε κάμποσα παραδείγματα που το προγενέστερο αποδείχθηκε ανώτερο του μετέπειτα.

Το Skoda Yeti απώλεσε μέρος του σχεδιαστικού του χαρακτήρα όταν έχασε τους στρογγυλούς προβολείς από τον μπροστινό του προφυλακτήρα.

Το NSX της Honda είχε αντέξει μια ντουζίνα χρόνια χωρίς ανανέωση αλλά όταν αυτή ήρθε το 2022, κατήργησε τα pop-up φώτα. Υποτίθεται ότι δεν ήταν πλέον στη μόδα, αλλά στις καρδιές μας, το αυθεντικό NSX πάντα θα ανασηκώνει τα φώτα του.

Το Fiat Multipla ήταν σίγουρα λιγότερο άσχημο μετά το facelift του, αλλά ήταν επίσης πολύ πιο βαρετό κι αδιάφορο.

Σα να μην της έφτανε η τερατώδης μάσκα, η ανανεωμένη BMW X7 απέκτησε διαιρούμενα φωτιστικά σώματα που ξενίζουν τους περισσότερους. Ποια μοντέλα θεωρείτε ότι βγήκαν χειρότερα από το νυστέρι του Φουστάνου; Γράψτε μας τα σχόλιά σας στη δημοσίευση στο Facebook.

Περισσότερα Άρθρα