To Rimac Nevera μπορεί να σπάσει το επτάλεπτο στο Nurburgring
Ο YouTuber και γκουρού του Nurburgring Misha Charoudin φώτισε μερικές παρασκηνιακές πληροφορίες από το ρεκόρ ηλεκτρικού γύρου που σημείωσε το Rimac Nevera στην Πράσινη Κόλαση, ενώ επίσης αποκάλυψε ότι είναι απόλυτα εφικτός ένας ακόμη πιο γρήγορος χρόνος. Θυμίζουμε ότι το κροάτικο hypercar ολοκλήρωσε επίσημα έναν γύρο σε 7:05.298 κι έτσι κατέρριψε το προηγούμενο ρεκόρ του Tesla Model S Plaid για ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής κατά 20 δευτερόλεπτα.
Ο Charoudin λοιπόν αναφέρει ότι οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν ιδανικές καθώς υπήρχε αρκετή υγρασία στην ατμόσφαιρα κι οι μηχανικοί που έκαναν μερικούς δοκιμαστικούς γύρους ανέφεραν ότι η πίστα γλιστρούσε. Αργότερα μέσα στην ημέρα, όταν έγινε η τελική απόπειρα, τα πράγματα ήταν ακόμα χειρότερα.
Στη συνέχεια, ο Charoudin μας δείχνει το roll cage που προστέθηκε ως επιπλέον μέτρο ασφαλείας, παρά το εξαιρετικά άκαμπτο μονοκόκ πλαίσιο του Nevera. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η Rimac πήρε αυτή την πρόσθετη προφύλαξη λαμβάνοντας υπόψη τι θα μπορούσε να πάει στραβά όταν ένα όχημα 1.914 ίππων και 2.300 κιλών θα κινιόταν στο απόλυτο όριο. Το roll cage προδιαγραφών NASCAR απαίτησε να αδειάσουν οι πόρτες του Nevera, αλλά μην περιμένετε εξοικονόμηση βάρους, αφού το κλουβί ζυγίζει 43 κιλά.
Επιπλέον εξοπλισμός μετρήσεων βάρους 40 κιλών εγκαταστάθηκε στο πίσω μέρος σε ένα ρεκόρ που όλα έπρεπε να είναι απολύτως ακριβή. Σκεφτείτε ότι παρευρέθηκε επί τόπου συμβολαιογράφος για να επαληθεύσει κάθε λεπτομέρεια, ακόμη και να ελέγξει το διαβατήριο του οδηγού για να βεβαιωθεί ότι ήταν πραγματικά αυτός.
Μόλις το αυτοκίνητο κατέβηκε από το φορτηγό, δεν υπήρχε χρόνος να ζεσταθούν τα ελαστικά με τον παλιομοδίτικο τρόπο, οπότε τα είχαν ήδη τυλίξει σε κουβέρτες και τα τοποθέτησαν στο αυτοκίνητο. Στόχος όλων ήταν να σπάσει το επτάλεπτο, το να καταρριφθεί απλώς το 7’25” του Plaid δε θα ικανοποιούσε κανέναν.
Με τον Κροάτη οδηγό αγώνων Martin Kodric στο τιμόνι και την πίστα αποκλειστικά για τη Rimac, η πρώτη προσπάθεια ξεκίνησε, οπότε σημειώθηκε 7’07”, ήδη νέο ρεκόρ.Η θερμοκρασία είχε φτάσει τους 30 βαθμούς Κελσίου κι ο απογοητευμένος Charoudin απέκλειε κάθε πιθανότητα να σπάσει το επτάλεπτο με τόση ζέστη. Σε ένα βίντεο του περάσματος του Nevera, φαίνεται ότι αφήνει εμφανή σημάδια από τα ελαστικά στην πίστα. Ο Charoudin είπε ότι αυτό οφείλεται στις υψηλές θερμοκρασίες, με τα ελαστικά κυριολεκτικά να λιώνουν. Σε βέλτιστες θερμοκρασίες, το Nevera πιθανότατα θα πέσει κάτω από τα επτά λεπτά, αλλά τα επίσημα νούμερα είναι ήδη εξαιρετικά κι επιβεβαιώνουν ότι αυτό είναι το ηλεκτρικό που θα πρέπει να προσπαθήσει να κερδίσει κάθε επίδοξος ανταγωνιστής στο Nurburgring.
Παρά το ρεκόρ των 7:05.298, αναμένουμε ότι η Rimac θα επιστρέψει μια πιο δροσερή μέρα και θα προσπαθήσει να σπάσει το ορόσημο των επτά λεπτών.