Τελικά μπορείς να μείνεις με ηλεκτρικό αυτοκίνητο; (Nissan Leaf)
Τελικά μπορείς να μείνεις με ηλεκτρικό ??
UPDATE 18-4-2022
Ναι, μπορείς να μείνεις..
Είχαμε 37 χιλιόμετρα αυτονομίας για να καλύψουμε 26 χιλιόμετρα διαδρομής..
Το κακό ήταν ότι τα 15 χιλιόμετρα ήταν ανηφορικά..
Κάναμε τα πρώτα 9 με ταχύτητα 70 χλμ/ώρα και ξεκινώντας το ανηφορικό κομμάτι, μειώσαμε την ταχύτητα στα 50.
Έχοντας διανύσει τα πρώτα 10 ανηφορικά χιλιόμετρα, είχαμε πλέον παύλες στην μπαταρία και στην αυτονομία.
Κάναμε άλλα 4 με ταχύτητα 45-50 κι εκεί το αυτοκίνητο μας έβγαλε τη χελώνα…
Έκοψε μόνο του στα 10 αλλά πήγαινε… (είχαμε άλλα 3 χιλιόμετρα μέχρι τον φορτιστή)
κάνουμε 600 μέτρα και πλέον είχαμε μια κατηφόρα μπροστά μας για 700 μέτρα. Λέμε ΟΚ θα τσιμπήσουμε λίγη ενέργεια και θα μας βγάλει..
αλλά όταν βγάζει την χελώνα, πιθανόν σταματάει να δουλεύει κι η ανάκτηση.
Φτάσαμε πλέον στα 1.6 χιλιόμετρα από τον προορισμό μας.. βράδυ… τίποτα ανοικτό στον δρόμο.. και λέμε πάμε… την τελευταία ανηφόρα… 700 μέτρα και θα είμαστε στον πολιτισμό….
θα είμαστε σε πρίζα, θα κουμπώσουμε.. τα παιδιά θα πάνε στο σπίτι..
ΝΑΙ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΜΟΝΟΣ, είχα και τρία παιδιά και τη σύζυγο στο αυτοκίνητο…. όλες γυναίκες… να τραγουδούν εμψυχωτικά τραγούδια “Εις το βουνό ψηλά εκεί…”
250 μέτρα από τον πολιτισμό το αυτοκίνητο αρχίζει σφυρίζει.. το ταμπλό φωτίζεται σαν τον δέντρο των Χριστουγέννων, η ταχύτητα πέφτει κάτω από τα 3 χλμ/ώρα και ξαφνικά στην αριστερή πλευρά του δρόμου…
Ένα ξέφωτο…, όλο αριστερά το τιμόνι που άρχισε να μην έχει υποβοήθηση πλέον και σταματάμε έξω από τον δρόμο σε ασφαλές σημείο…
Αυτό ήταν…
ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΜΕΙΝΑΜΕ ΜΕ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΜΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΜΕΣΑ…
UPDATE 2
Προφανώς η μπαταριά πρέπει να είχε ακόμα μερικά ηλεκτρόνια μέσα, γιατί το ηλεκτρικό χειρόφρενο λειτουργούσε κι είχαμε κανονικά φώτα… απλά έπαιρνε μόνο P και N τίποτα άλλο…
Αφού λοιπόν την επόμενη το πρωί στείλαμε την σύζυγο στη δουλειά με το θερμικό, πήγαμε μαζί με φίλο και με ιμάντα, έχοντας το αυτοκίνητο στο Ν με ταχύτητα 5 χλμ/ώρα, μας ρυμούλκησε μέχρι τον φορτιστή όπου το αυτοκίνητο φορτίζει και θα φορτίσει για τις επόμενες 17.30 ώρες μέχρι το 100%.
Τώρα ξέρουμε πού είναι τα πραγματικά όρια του αυτοκινήτου..
Για την ιστορία ξεκινήσαμε με 98% και καλύψαμε μία απόσταση 168 χιλιόμετρα με εξωτερική θερμοκρασία γύρω στους 11 βαθμούς, με μέση κατανάλωση στις 16 kWh και μέση ταχύτητα 64 χλμ/ώρα (σημείωση: αναφέρεται στο Leaf με τις 40 kWh)
ΜΗΝ ΤΟ ΔΟΚΙΜΑΣΕΤΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
η ανωτέρω ιστορία πραγματοποιήθηκε από ερασιτέχνη οδηγό με πάνω από 100.000 χλμ με ηλεκτρικό όχημα, απλά και μόνο για να λέτε:
ΝΑΙ, ΤΩΡΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕ LEAF…
(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)