Toyota Yaris Cross AWD

Το τελευταίο αμάξι μου ήταν Audi δίλιτρο τουρμπάτο και μου έβγαλε το λάδι σε καταναλώσεις, συνεργεία τέλη κλπ κι είπα να πάρω κάτι άλλο. Είδα Puma, Vitara, Kona αλλά το Toyota μού φάνηκε πιο vfm, τετρακίνηση, διπλά ψαλίδια, δισκόφρενα, χαμηλή κατανάλωση, μεταπώληση κλπ. Τελικά κατέληξα στο Cross και δε το μετανιώνω γιατί πιστεύω το τουρμπάτο και καίει παραπάνω στη πόλη και κάποια στιγμή θα το πάρεις στο χέρι, στο δικό μου είχα αλλάξει το catridge γιατί πέρναγε λάδι από τα κουζινέτα του.

Έχω το αυτοκίνητο μόλις μια εβδομάδα, πρόλαβα όμως να πεταχτώ μια μονοήμερη εκδρομή Αθήνα- Τρίπολη- Βυτίνα-Νεμέα-Αθήνα.
Έκανα 432 χιλιόμετρα μικτών συνθηκών με κατανάλωση 25 λίτρα 98rάρας αμόλυβδης, άρα 5.74 λίτρα/100χλμ.
Στην Ολυμπία Οδό, το Cross ήταν πολιτισμένο κι ευχάριστο, πήγαινα με λογικές ταχύτητες 120-130 χλμ, βέβαια τόσο είναι και το όριο.
Εδώ δούλευε πιο πολύ ο 1500άρης κινητήρας, για αυτό μου ανέβασε και την κατανάλωση. Δε μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα στον ανοιχτό δρόμο από τις επιδόσεις αλλά δεν ξέρω αν θα μου χρειαζόταν κιόλας εφόσον το όριο είναι 130 χλμ/ώρα.
Εκεί που με εντυπωσίασε το σύνολο ήταν στο κατσικόδρομο Λεβίδι- Νεμέα, πολύ καλά κρατήματα, φρένα και γενικά ό,τι χρειαζόμουν για να κινηθώ γρήγορα και με ασφάλεια. Σε αυτά τα κομμάτια του δρόμου, ο ηλεκτροκινητήρας βοηθούσε πολύ στο να επιταχύνω μετά από μια κλειστή στροφή χωρίς να περιμένω να ανεβάσω στροφές (δεν υπάρχει στροφόμετρο).

Τώρα, αναφορικά με την τετρακίνηση, επειδή το όχημα είναι καινούργιο, είχα περιέργεια να ελέγξω πώς δουλεύει το σύστημα κι ο διακόπτης. Μπήκα λοιπόν σε μια παραλία με άμμο και με την επιλογή trail βγήκα αλώβητος.
Ακούω διάφορα σχόλια για τη σχεδίαση. Σε άλλους δεν αρέσει το μπροστινό, είναι κάπως ρομβοειδές και ιδιαίτερο. Πιστεύω χάνει πόντους εμφάνισης μπροστά σε σχέση με το C-HR, αλλά έτσι είναι αυτά. το ’90 που είχε βγει η Celica με τα φώτα που σηκώνονται, όλοι τη χάζευαν και τα άλλα μοντέλα φαινόταν φτωχοί συγγενείς. Θα επανέλθω με περισσότερες εντυπώσεις όσο θα γράφω χιλιόμετρα.

 

(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)

Περισσότερα Άρθρα