XFC Concept: το καινούριο πανέμορφο μοντέλο της Mitsubishi !
Η Mitsubishi αποκάλυψε ένα ολοκαίνουριο πρωτότυπο compact SUV που ονομάζεται XFC κι αποτελεί προεπισκόπηση ενός μοντέλου παραγωγής που θα λανσαριστεί στις ασιατικές αγορές το 2023. Το νέο SUV δε θα αντικαταστήσει κάποιο υπάρχον μοντέλο, αλλά θα αποτελέσει νέα προσθήκη στη γκάμα. Ενώ πολλοί θα ήθελαν αυτό το μοντέλο (που έχει σχεδιαστεί από τη Mitsubishi) να χρησιμεύσει ως αντικαταστάτης του γερασμένου ASX, αυτός ο ρόλος έχει ήδη ανατεθεί στο ανανεωμένο Renault Captur για την Ευρώπη. Άλλωστε, το XFC θα ανήκει στην επόμενη κατηγορία και θα τοποθετηθεί μεταξύ του ASX και του Eclipse Cross όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις.
Το Mitsubishi XFC υιοθετεί μια νέα σχεδιαστική γλώσσα στο μπροστινό μέρος, ως η τελευταία εξέλιξη του θέματος «Dynamic Shield». Η μάσκα θυμίζει EVO X και προσθέτει στην επιθετικότητα, αν και στο πρωτότυπο είναι κλειστή, ενώ εξάγωνα πρόσθετα LED φωτιστικά δίνουν πιο στιβαρή εμφάνιση. Το προφίλ είναι πιο σμιλεμένο από τα τρέχουσα μοντέλα της Mitsubishi, με έντονους πίσω ώμους, οροφή που δείχνει να αιωρείται, παντελή απουσία χειρολαβών και κάμερες που αντικαθιστούν τους καθρέφτες. Φυσικά, κάποια από αυτά τα χαρακτηριστικά δε θα περάσουν στην παραγωγή. Στο πίσω μέρος, τα πίσω φώτα LED αντικατοπτρίζουν το σχήμα των μπροστινών προβολέων, κάτι αντίστοιχο με ό,τι συμβαίνει με τον πίσω προφυλακτήρα με τα διπλά φωτιζόμενα εξάγωνα που μοιάζουν με απολήξεις εξάτμισης.
Το εσωτερικό φαίνεται να είναι πολύ κοντά στην έκδοση της παραγωγής, με ανοιχτόχρωμες επενδύσεις και φανταχτερές υφές που δε συνηθίζονται σε ιαπωνικά μοντέλα όπου κυριαρχούν σκουρόχρωμες αποχρώσεις. Διαθέτει ψηφιακό πιλοτήριο διπλής οθόνης, κάτι που συναντάμε όλο και πιο συχνά (ας πούμε στην Mercedes GLA και στο Opel Astra), τριάκτινο τιμόνι με διακόπτες αφής (σαν του ID.3), πλευστή κεντρική κονσόλα με φουτουριστικό μοχλό αλλαγής ταχυτήτων, κρυφούς αεραγωγούς, σπορ καθίσματα και πανοραμική ηλιοροφή.
Η Mitsubishi μιλάει για «κορυφαίες για την κλάση εσωτερικές διαστάσεις» κι ασφαλή οδική συμπεριφορά σε οποιοδήποτε έδαφος και καιρικές συνθήκες. Η εταιρία δε διευκρίνισε εάν το XFC θα προσφέρεται με τετρακίνηση ή θα είναι αποκλειστικά προσθιοκίνητο, όπως τα περισσότερα ανταγωνιστικά SUV, ούτε ανακοίνωσε την πλατφόρμα στην οποία θα βασίζεται και τους κινητήρες που θα χρησιμοποιεί. Ωστόσο, αν κρίνουμε από τις φωτογραφίες, θα έχει αρκετή απόσταση από το έδαφος και τέσσερις λειτουργίες οδήγησης – Normal, Wet, Gravel, Mud – οπότε θα μπορεί να βγει και κάμποσο εκτός δρόμου. Σημειωτέον, αυτό είναι το πρώτο Mitsubishi που προσφέρει λειτουργία Wet Drive, σχεδιασμένο για τους συχνά πλημμυρισμένους δρόμους των χωρών της νοτιοανατολικής Ασίας, αναφέρει το Carscoops.
Το Mitsubishi XFC Concept θα παρουσιαστεί στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Βιετνάμ 2022 μεταξύ 26 και 30 Οκτωβρίου, ενώ η έκδοση παραγωγής αναμένεται να κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2023. Σύμφωνα με τον Takao Kato, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mitsubishi Motors, η εταιρία εργάζεται πάνω σε μια ηλεκτροκίνητη παραλλαγή του SUV για το μέλλον, ελπίζοντας να «το κυκλοφορήσει και σε περιοχές εκτός Ασίας».