Η Bugatti Chiron Pur Sport είναι ένα κτήνος όταν driftάρει (vid)
Η γραμμή σε σχήμα C στο προφίλ των Bugatti είναι ένα από τα χαρακτηριστικά σχεδιαστικά στοιχεία της μάρκας που την ξεχωρίζει αισθητικά από τα αντίπαλα hypercars, μαζί βέβαια με την εμβληματική πεταλωτή μάσκα. Η αυτοκινητοβιομηχανία από το Molsheim αποφάσισε να χαράξει ένα τεράστιο C στο οδόστρωμα και για να το πετύχει, χρειάστηκε μια πανίσχυρη Chiron Pur Sport και μια τεράστια ασφάλτινη έκταση. Το βίντεο ξεκινά με ένα τετρακίνητο burn-out καθώς η Pur Sport προσπαθεί να βάλει την τερατώδη δύναμή της στο έδαφος. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα κι ενώ ταξιδεύει με μεγάλη ταχύτητα, ο οδηγός γυρίζει το τιμόνι απότομα και πατάει τέρμα το γκάζι για μια εντυπωσιακή πλαγιολίσθηση με τους τέσσερις τροχούς να ντουμανιάζουν το σύμπαν. Μετά από κάποια μαγευτικά πλάνα αργής κίνησης, μια εναέρια λήψη αποκαλύπτει το τέλειο C που άφησαν τα ελαστικά στην άσφαλτο.
Το γαλλικό hypercar οδηγήθηκε από τον Sven Bohnhorst, δοκιμαστή κι υπεύθυνο εξέλιξης της Bugatti, σε μια κλειστή ασφάλτινη έκταση χωρίς εμπόδια ολόγυρα, ιδανική για ασφαλή ολίσθηση με το τέρας που θέλει πολύυυυ χώρο για να απλώσει τη δύναμή του. «Ο έλεγχος που δίνει η τετρακίνηση της Chiron Pur Sport είναι εξαιρετικός. Ο οδηγός μπορεί να τη ζυγίσει με το γκάζι και να αποφασίζει πόσο θέλει να τη γλιστρήσει και πόσο θα κρατήσει η πλαγιολίσθηση. Με τους τέσσερις τροχούς να σπινάρουν ταυτόχρονα και να γεμίσουν καμμένο καουτσούκ την ατμόσφαιρα, αυτό είναι ένα αυτοκίνητο φτιαγμένο για πραγματικούς οδηγούς».
Μια Bugatti που driftάρει είναι ένα σπάνιο κι αρκετά δαπανηρό θέαμα. Η Pur Sport δεν έχει κανένα πρόβλημα να φυτιλιάσει τα πανάκριβα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2R που εξελίχθηκαν ειδικά για αυτό το μοντέλο. Όπως είχαμε αναφέρει στο σχετικό άρθρο για το κόστος συντήρησης μιας Chiron, μια τετράδα κοστίζει 36 χιλιάρικα, οπότε κάθε πλαγιολίσθηση είναι ακριβή υπόθεση.
Υπενθυμίζουμε ότι η Pur Sport παρουσιάστηκε το 2020 ως η πιο πιστάδικη έκδοση της Chiron. Ο quad-turbo W16 κινητήρας των 8.0 λίτρων αποδίδει 1.500 ίππους και 1.600 Nm ροπής – νούμερα απαράλλαχτα από την κανονική Chiron – αλλά ζυγίζει λιγότερο, ενώ το πλαίσιο κι η αεροδυναμική έχουν πιο επιθετικές ρυθμίσεις. Η γραμμή C της Bugatti είναι παρούσα σε πολλά μοντέλα της μάρκας. Στη Chiron έχει εξελιχθεί σε ένα αρκετά σημαντικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό, περικλείοντας τη διθέσια καμπίνα από το A-Pillar μέχρι τις μεγάλες πλαϊνές εισαγωγές κι έχοντας μήκος 2.8 μέτρα!
Chiron: η τυπική της συντήρηση κοστίζει 500 χιλιάρικα την τετραετία!
Το βίντεο «C the Drift» κοινοποιήθηκε καθώς η παραγωγή της Chiron Pur Sport έφτασε ήδη στα μισά του δρόμου, με 30 από τα 60 τεμάχια να έχουν παραδοθεί στους κατόχους τους. Το εργοστάσιο στο Molsheim θα ολοκληρώσει σύντομα την παραγωγή της σειράς Chiron έχοντας ήδη κατασκευάσει 400 από τις 500 μονάδες, καθώς ετοιμαζόμαστε για το επόμενο κεφάλαιο της Ιστορίας της.