Ανανέωση για το Hyundai Tucson με λιγότερες γρίλιες στη μάσκα
Το Hyundai Tucson της τρέχουσας γενιάς δεν είναι καθόλου παλιό. Παρουσιάστηκε επίσημα το 2020 και παραμένει επίκαιρο και φρέσκο σχεδιαστικά, ενώ ως αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Για αυτό και βαθμολογήθηκε με 4.5 αστέρια στη δοκιμή μας, πολύ υψηλότερα από κάθε ανταγωνιστικό μοντέλο. Η Hyundai όμως θέλει να διατηρήσει υψηλά την ανταγωνιστικότητά του, οπότε προχωρά σε facelift.
Κατασκοπευτικές φωτογραφίες αποκαλύπτουν κάτι πολύ ενδιαφέρον: το σήμα κατετεθέν του σημερινού Tucson, οι τεράστιες γρίλιες στη μάσκα, έχουν πλέον μικρύνει. Θα ήταν δύσκολο να το παρατηρήσετε εάν δεν ήταν τοποθετημένη η μπροστινή πινακίδα κυκλοφορίας, αλλά πλέον είναι σαφές. Σήμερα, οι γρίλιες ξεκινούν ακριβώς πάνω από τη μάσκα, ενώ στο νέο μοντέλο υπάρχει σαφώς οριζόντιο τμήμα του προφυλακτήρα από πάνω της.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνουν αυτό οι Κορεάτες. Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το facelift Elantra sedan νωρίτερα φέτος με πολύ μικρότερη μάσκα από την προηγούμενη γενιά, ενώ το ίδιο έκανε και στην τελευταία Sonata, αμφότερα μοντέλα της αμερικάνικης αγοράς. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι και τα δύο sedan υποβλήθησαν σε facelift πολύ σύντομα μετά το λανσάρισμά τους, δηλαδή τηρήθηκε ακριβώς το ίδιο χρονοδιάγραμμα που βλέπουμε κι εδώ. Όμως, ενώ τα Elantra και Sonata δέχθηκαν εκτεταμένες αλλαγές, δεν περιμένουμε τόσο δραστικές διαφοροποιήσεις στο Tucson. Το περίγραμμα της μεγάλης κάτω εισαγωγής μοιάζει ίδιο με του τρέχοντος μοντέλου και τα φωτιστικά σώματα επίσης. Καλώς ή κακώς, το μπροστινό του μέρος ξεχωρίζει ανάμεσα στην πληθώρα των SUV κι είναι λογικό η Hyundai να μη θέλει να αλλάξει (πολύ) ομάδα που κερδίζει.
Ίσως τα μπόλικα καμουφλάζ στις πόρτες και το πίσω μέρος να βρίσκονται εκεί μόνο για να μας ξεγελάσουν και το πίσω μέρος να έχει ελάχιστες αλλαγές. Αυτό που θα ήταν σωστό είναι να μετακομίσουν ψηλότερα τα πίσω φλας, κίνηση ουσίας κι ασφάλειας. Βρίσκονται σε πολύ χαμηλό σημείο κι όταν ένα ψηλό όχημα βρίσκεται κοντά στο Tucson, είναι εκτός του οπτικού του πεδίου.
Δεν περιμένουμε αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Να σημειωθεί ότι μόνο οι Κορεάτες από τους Ασιάτες κατασκευαστές συνεχίζουν να εισάγουν πετρελαιοκίνητες εκδόσεις. Όλα τα κινητήρια σύνολα ενσωματώνουν ήδη υβριδική τεχνολογία, οπότε ούτε από εκεί αναμένεται κάποια είδηση.