BMW Σειρά 1 F70 mild hybrid 170 PS

H BMW Hellas μάς σνομπάρει με αξιοθαύμαστη σταθερότητα στα τρία χρόνια λειτουργίας μας. Ας είναι καλά οι φίλοι της σελίδας, ώστε να υπάρχει παρουσία των γερμανικών μοντέλων.

 

Η νέα Σειρά 1 με τον κωδικό F70 είναι ο διάδοχος της προηγούμενης γενιάς κι αποκτά πλέον mild hybrid σύστημα στην έκδοση 120. Της χαρίζει αυξημένη ιπποδύναμη στους 170 ίππους  και διακρίνεται για τον πολύ πλούσιο στάνταρ εξοπλισμό.  

Ξεκινώντας από τη σχεδίαση, το πιο υποκειμενικό στοιχείο, παρά τις αρχικές μου ενστάσεις σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, μπορώ να πω ότι μου αρέσει περισσότερο καθώς έχει έναν πιο  μοντέρνο χαρακτήρα, προσαρμοσμένο στα σημερινά δεδομένα. Οι 18άρες ζάντες είναι εξαιρετικές, αν και μπορεί κάποιος να τις νιώσει λίγο περισσότερο στους βομβαρδισμένους δρόμους της  Βηρυτού, με συγχωρείτε της Αθήνας. Εντυπωσιακά και τα full led φώτα, που είναι και προσαρμοζόμενα. 

Στο πλάι και στο πίσω μέρος μοιάζει περισσότερο με facelift, ωστόσο το πακέτο M το διαφοροποιεί αρκετά στο μάτι, αλλά και εξοπλιστικά. Σε κάθε περίπτωση, το συγκεκριμένο πακέτο είναι MUST δεδομένης της τιμής που το καθιστά σε πολλές περιπτώσεις πιο προσιτό και από  mainstream μοντέλα! 

Περνώντας στο εσωτερικό, αν εξαιρέσεις τις πόρτες και το κεντρικό υποβραχιόνιο, το ταμπλό είναι ολότελα διαφορετικό. Μια μεγάλη ενιαία οθόνη για πίνακα οργάνων κι infotainment, γνωστά από τα μεγαλύτερα μοντέλα της μάρκας, κυριαρχούν πλέον στο εσωτερικό. Πολλές  πληροφορίες, ορισμένες ίσως αχρείαστες. Χάθηκα στην αρχή από τον όγκο των πληροφοριών που μου έδωσαν οι εξαιρετικοί άνθρωποι της αντιπροσωπείας. Αλλά θεωρώ ότι είναι καλά μελετημένα τα περισσότερα, οπότε θέματα όπως ο κλιματισμός από την οθόνη, με λίγη εξοικείωση γίνονται παιχνίδι! Να συμπληρώσω εδώ ότι η εξυπηρέτηση κι η παράδοση του αυτοκινήτου ήταν  διαδικασίες που έγιναν με τον δέοντα σεβασμό στον πελάτη, όπως αρμόζει στη συγκεκριμένη  μάρκα. (Ας μη σχολιάσουμε για το τουπέ που διακατέχει τους ανθρώπους της ελληνικής αντιπροσωπείας).

Οφείλω να ομολογήσω ότι τα καθίσματα είναι πάρα πολύ άνετα, κρατούν ιδανικά το σώμα και δίνουν την εικόνα ότι μπορείς να ταξιδεύεις ώρες. Οι πίσω χώροι ήταν άνετοι, βέβαια αν κάτσει  κάποιος μπροστά με μπόι 1.90, τα πράγματα θα ζορίσουν για τους πίσω αλλά σε κάθε περίπτωση κινούνται στον μέσο όρο της κατηγορίας.  

Στον δρόμο έχουμε να κάνουμε με μια ευχάριστη έκπληξη. Το αμάξι είναι αναβαθμισμένο και καλύτερο από το προηγούμενο! Πλέον στην πολύ προσιτή έκδοση M έρχεται με paddles, που ήταν μία χτυπητή έλλειψη για όσους αρέσκονται στην χειροκίνητη αλλαγή ταχυτήτων, μία απαραίτητη πλέον προσθήκη λόγω της αυξημένης ιπποδύναμης. Οι 170 ίπποι προσφέρουν πολύ καλές  επιταχύνσεις, ειδικά στο πρόγραμμα σπορ, το αμάξι βγάζει δύναμη! Τα προγράμματα νορμάλ και σπορ είναι ιδανικά για απροβλημάτιστα κι οδηγικά ευχάριστα ταξίδια. Ειδικά το σπορ, επιταχύνει  άμεσα χωρίς να εμφανίζει κάποιο ιδιαίτερο lag και με πιο βαρύ τιμόνι ζητάς ανοιχτό δρόμο. Από  την άλλη, το πρόγραμμα efficient προσωπικά το βρήκα επαρκές σε δρόμους με κίνηση και για κάποια οικονομία. Σε διαφορετική περίπτωση, βάζεις normal, για να είναι πιο σπιρτόζικο εντός των νόμιμων ορίων πάντα! 

Nα συμπληρώσω εδώ ότι η προσαρμοζόμενη ανάρτηση δεν ρυθμίζεται κατά το δοκούν. Ωστόσο, σε συνδυασμό με τους πολλαπλούς συνδέσμους, το μετατρέπουν σε μαγικό χαλί παρά τις 18άρες  ζάντες. Στην έκδοση Μ, έρχεται με σπορ ρύθμιση τιμονιού με paddles, το οποίο έχει σωστό βάρος, καθώς και με το πακέτο premium με αρκετό εξοπλισμό άνεσης.

Η κατανάλωση μέχρι στιγμής βρίσκεται σε καλά επίπεδα, γύρω στα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Αν και με λίγο στρώσιμο, θεωρώ ότι επιτυγχάνονται και νούμερα κοντά στα 6. 

Τι δεν μου άρεσε; Η αφαίρεση της πίσω ζώνης του κλιματισμού που πληρώνεται έξτρα, και κάποιες εκπτώσεις σε ποιότητα όπως το κάλυμμα στο ντουλαπάκι. Σε κάποια πλαστικά σε χαμηλότερα σημεία, καθώς κι η αφαίρεση των τσεπών στις πλάτες των καθισμάτων. Πρόκειται ωστόσο για ελλείψεις που αποτελούν σταγόνα στον ωκεανό σε σχέση με τον εξοπλισμό που παίρνει κανείς και κατά τη γνώμη μου απλά τις προσπερνάς. 

Μόνη σοβαρή ένσταση το πορτ-μπαγκάζ που είναι πλέον μικρότερο λόγω της μπαταρίας του  υβριδικού συστήματος, οπότε για μια οικογένεια μπορεί να αποτελέσει αντικείμενο σκέψης ειδικά  στην περίπτωση που κάποιος κάνει μία μικρή μετακόμιση στις διακοπές! 

Αντί επιλόγου.  

Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Αυτή φαίνεται ότι ήταν η σκέψη των αθρώπων της BMW, οπότε κατά την προσωπική εκτίμηση του γράφοντος, αν η προηγούμενη γενιά έκανε ρεκόρ πωλήσεων, η νέα γενιά με αυτή την τιμή, τις επιδόσεις και τον εξοπλισμό θα σαρώσει. Όποιος  σκέφτεται τη σημερινή εποχή να δώσει ένα σεβαστό ποσό για αυτοκίνητο και θέλει να αποφύγει τη μόδα των SUV και κυρίως απολαμβάνει την οδήγηση και τη ψηφιοποιημένη εποχή, η απάντηση είναι Σειρά 1 ολοταχώς!

Περισσότερα Άρθρα