MG ZS Max Hybrid+
Μέχρι να μας παραχωρήσουν για δοκιμή το καινούριο υβριδικό ZS, ας διαβάσουμε τις εντυπώσεις φίλου της σελίδας:
Μόλις έκανα test drive (ο Θεός να το κάνει) το ZS Max Hybrid+ μεσαία έκδοση για 10 λεπτά κάτω από το Golden Hall.
Τι μου άρεσε:
-
Είμαι 1.80 κι οι χώροι ήταν αρχοντικοι πίσω για κεφάλια και πόδια. Στη μέση, το τούνελ ήταν πολύ χαμηλό. Μήκος στα πόδια πίσω από εμένα μέτρησα 21 cm.
-
Καλό μπαγκαζ με δύο επίπεδα πατώματος. Στο πιο πάνω, γινόταν μικρό το σκαλοπάτι αλλά όχι ανύπαρκτο. Μέτρησα 84 x 101 (θόλους) και ύψος 87 cm.
-
Η μεσαία έκδοση είχε υφασμάτινα καθίσματα κι ωραίες γκρι υφασμάτινες επενδύσεις σε ταμπλό και πόρτες, πράγμα που το έκανε πιο ενδιαφέρον μέσα και πιο φωτεινό.
-
Μπροστά, παρ’όλο που δεν ρυθμίζεται τηλεσκοπικά το τιμόνι, εγώ βολεύτηκα μια χαρά.
-
Πάρα πολύ καλή ορατότητα και με το κάθισμα τέρμα κάτω. Προς όλες τις κατευθύνσεις.
-
Μου φάνηκαν πολύ άνετα τα καθίσματα και τα σφουγγάρια τους. Αλλά σίγουρα θέλει δοκιμή σε ταξίδι.
-
Η τιμή, είναι no brainer, τι να λέμε!
-
Κατανάλωση test drive στο sport: 8.3 l/100, γενική κατανάλωση στο σύνολο χλμ σε αυτό το αυτοκίνητο 5.4l/100. Οπότε μάλλον θα είναι αρκετά καλή.
-
Όμορφο τιμόνι.
-
Επιφάνεια για κινητό στα δεξιά σου, μεγάλη.
-
Η τελευταία έκδοση είχε 360 μοίρες, το τσέκαρα στατικά και ήταν σούπερ.
Τι δεν μου άρεσε:
-
Ήταν παρκαρισμενο σε ράμπα (κατηφορική), μόλις έβαλα D έκανε ένα τράνταγμα όπως κάνουν τα κοινά αυτόματα με μετατροπέα από P σε D. Υποθέτω ήταν από το χειρόφρενο που έβγαινε αυτόματα επειδή ήταν κατηφορικά. Αλλά ήταν καλό τράνταγμα.
-
Το περίμενα πιο σβέλτο σε ρεπρίζ (197 άλογα) χωρίς να το μετρήσω. Η MG από το site της δίνει 80-120 σε 7.2″. Στο zeperfs βρήκα ότι 7.3″ κάνει το C3 110 eat6, 7.2″ η Corolla Cross με τα 140 άλογα. Άρα, όντως δε δίνει την αίσθηση των 200 ίππων.
-
Το είχα βάλει στο sport κι όταν ανέβαζα πάνω από 70-80, έκανε πολλή φασαρία ο θερμικός.
-
Η ανάρτηση σε λακκούβες και κακοτεχνίες ήταν μέτρια. Σε κρατήματα δεν ξέρω, μόνο σε μια στροφή που πήρα κατάλαβα ότι δεν παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλά κι αυτό θέλει κανονικό test drive.
-
Το φρένο θέλει συνήθεια, πολύ απότομο, είναι ρηχό.
-
Τα γραφικά στο menu, ολίγον κινέζικα.
-
Οι διακόπτες μέτρια αίσθηση.
-
Η κάμερα πίσω έχει πολύ χαμηλή ανάλυση.
-
Δεν είχε πλαφονιέρα πίσω, ούτε στη τελευταία έκδοση.
Ρώτησα για το πρόβλημα με τη μπαταρία όταν το πας τάπα (δεν προορίζεται για αυτή τη χρήση) κι η απάντηση είναι ότι περιμένουμε το update. Κι ότι έχει έρθει το update αλλά δεν το έχουμε περάσει σε κανέναν. Από δύο διαφορετικούς πωλητές αυτή η απάντηση. Σίγουρα δεν το προκαλείς εύκολα αλλά θα ήθελα να περάσει από τα χέρια μου για να καταλάβω αν αληθεύει.
Θα το έπαιρνα;
Νομίζω με κλειστά τα μάτια το παίρνεις, αν έχεις φράγκα γενικά (και για ενδοχομενες βλάβες γιατί είναι ένα νέο προϊόν). Αν αποδειχθεί αξιόπιστο, θα είναι τυχεροί αυτοί που θα το έχουν πάρει σε αυτή τη τιμή.
Μου άρεσε;
Πολύ, είναι ιδανικό για οικογένεια, τέλειοι χώροι, δύναμη σε σχέση με τη κατανάλωση, φουλ φουλ εξοπλισμος και πάρα πολύ χαμηλή τιμή.