Tesla Model 3 Performance, παλιό vs καινούριο

Αναγνώστης του CarTalk.gr άλλαξε το Model 3 Performance πρώτης γενιάς με το ανανεωμένο Highland. Ακολουθούν οι εντυπώσεις του. Οι φωτογραφίες μας είναι από τη δοκιμή μας, μπορείτε να διαβάσετε τις εντυπώσεις μας εδώ.

 

Εντυπώσεις μετά από 20 μέρες και περίπου 2.000 χλμ, σε σύγκριση με το προηγούμενο M3P που είχα.
1) Καλύτερη ποιότητα κατασκευής.
Αν μπορεί να βοηθήσει ένα απλό παράδειγμα, είναι ότι ακόμη και το κλείσιμο της πόρτας είναι πιο βαρύ. Πλαστικά ακόμη καλύτερα, ο τεμπέλης πάντως ήδη τρίζει.
2) Καθίσματα η νύχτα με την μέρα όσο αφορά τον σχεδιασμό, καθώς και κράτημα σώματος σε στροφές.
Δυνατό add on το ότι είναι αεριζόμενα. Δυστυχώς ακόμη και στην πιο χαμηλή ρύθμιση, η θέση οδήγησης είναι πιο ψηλή. Αυτό που από απέναντι φαίνεσαι ολόκληρος μέχρι τον αφαλό, πάντα μου έσπαγε τα νεύρα στο Μ3.
3) Επιδόσεις μέχρι τα 140 περίπου η ίδια, από εκεί και πάνω κάπως καλύτερο.
4) Πάτημα αυτοκινήτου καθώς και αμεσότητα τιμονιού, πολύ καλύτερο στο νέο.
Τα μεγαλύτερα λάστιχα καθώς και η νέα ανάρτηση δίνουν πιο κοφτερή αίσθηση (μην πάει το μυαλό σας όμως σε αίσθηση Porsche Macan ή Taycan με 4διευθυνση). Είναι καλύτερη από το προηγούμενο, αρκετά πάνω από τα δεδομένα του μέσου οδηγού.
Παρ’ όλα αυτά, δε νιώθω διαφορά ανάμεσα στη μαλακή και σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης.
5) Φρένα δεν έχω πατήσει τέρμα ούτε για δοκιμή προς το παρόν, μου φαίνονται ίδια.

6) Αισθητήρας βροχής το ίδιο αίσχος. Εκεί πάλι κοιμήθηκαν.
7) Φώτα τη νύχτα είναι καλύτερα, παραμένουν όμως να υστερούν πολύ σε σχέση με bmw, Porsche, και άλλες premium μάρκες. Ο αισθητήρας φώτων για μεγάλη σκάλα και στροφές, δουλεύει ολόσωστα.
8 ) Ηχοσύστημα στα ίδια επίπεδα. Παραμένει εξαιρετικό ακόμη και για τα ψαγμένα αυτιά. Δεν το πετυχαίνεις αυτό ούτε με τα έξτρα 3-5Κ για harman kardon και burmester. Χάος.
9) Κουμπιά στο τιμόνι για φλας κτλ αρκετά βολικά, τουλάχιστον για μένα. Άβολο τελείως το γεγονός της τοποθέτησης του μπρος πίσω στην οθόνη αντί του λεβιέ που είχε. Το αυτόματο μπρος πίσω από το ίδιο το αμάξι, δεν πετυχαίνει πάντα αυτό που θέλω, οπότε το έχω βγάλει εκτός.
10) Άπειρα εκνευριστικό το ότι κάθε φορά πρέπει να απενεργοποιηθεί ο ήχος για το όριο ταχύτητας. Δεν φταίει η Tesla για αυτό. Απλά το προηγούμενο δεν το είχε όντας πριν του 2024 μοντέλο. (Σημείωση CarTalk.gr: η απενεργοποίηση στα Tesla είναι μακράν η ευκολότερη ΚΑΘΕ δημοσιογραφικού μοντέλου έχει πέσει στα χέρια μας. Αρκεί ένα απλό πάτημα στην κονσόλα και σβήνει)
11) Πολύ καλύτερη ηχομόνωση. Ενα απλό παράδειγμα είναι ότι με κλειστά παράθυρα στο προηγούμενο πάταγες κόρνα και την άκουγες στα εσώψυχα, τώρα αναρωτιέσαι αν πάτησες τελικά ή όχι. Εκτός αν της άλλαξαν θέση.

Overall: βελτιωμένο στα σημεία σε σχέση με το παλιό. Συζητήσιμη η μετάβαση από το προηγούμενο στο νέο και για το αν αξίζει. Εγώ το έκανα γιατί πρόκειται για το τρίτο αμάξι, οικογενειακό και καθημερινό για τα πάνω κάτω στη δουλειά.
Για πρώτο αμάξι, ή πρώτο ηλεκτρικό, απλά δεν έχει ανταγωνισμό. Ούτε για αυτά που δίνει, ούτε για αυτά που κοστίζει.
Περισσότερα Άρθρα