Αυτά είναι τα 50 ταχύτερα αυτοκίνητα του κόσμου: νούμερα 41-50

Η ταχύτητα συναρπάζει την ανθρωπότητα εδώ και χιλιετίες. Οι αγώνες τρεξίματος στην αρχαία Ελλάδα κι οι αρματοδρομίες στη Ρώμη ξεσήκωναν τους πάντες κι έκτοτε η ανθρωπότητα πάντα ελκυόταν από αντίστοιχα θεάματα. Όταν όμως εμφανίστηκαν τα πρώτα αυτοκίνητα, η δίψα του ανθρώπου για ταχύτητα απογειώθηκε. Σήμερα, σχεδόν κάθε αυτοκίνητο μπορεί να φτάσει τα 150 χιλιόμετρα την ώρα και τα περισσότερα οικογενειακά μοντέλα θα ξεπεράσουν τα 200. Τα αυτοκίνητα επιδόσεων συνήθως πλησιάζουν τα 250, αλλά και πάλι δε μας αρκούν.

Κάποτε ήταν είδηση όταν κάποιο αυτοκίνητο παραγωγής έφτανε τα 300, μετά το όριο μετατέθηκε στα 350, ξεπέρασε τα 400, στη συνέχεια τα 450 και τώρα έχουμε βαλθεί να σπάσουμε το φράγμα των 500! Οι αυτοκινητοβιομηχανίες προσπαθούν να προσθέσουν περισσότερη ισχύ, πιο εξελιγμένη αεροδυναμική κι ισχυρότερους ηλεκτροκινητήρες, όλα στο όνομα της υψηλότερης τελικής ταχύτητας. Με βάση λοιπόν την τελική ταχύτητα, θα αποπειραθούμε να κατατάξουμε τα ταχύτερα αυτοκίνητα του πλανήτη. Σε κάποιες περιπτώσεις θα αρκεστούμε στο νούμερο που ανακοινώνει ο κατασκευαστής, με όσο περιθώριο λάθους ή αισιοδοξίας μπορεί να εμπεριέχει μια τέτοια δήλωση. Σε κάποιες άλλες περιπτώσεις, το νούμερο έχει επιβεβαιωθεί σε επίσημη προσπάθεια κατάρριψης κάποιου ρεκόρ κι είναι σαφώς πιο αξιόπιστο!

Χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση και με βάση τη λίστα που ανήρτησε το Motor1, αυτά εδώ είναι τα πρώτα 10 από τα 50 πιο γρήγορα αυτοκινήτα στον κόσμο:

50. Ferrari LaFerrari – 349 χλμ/ώρα

Το πρώτο υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Ferrari, έκανε το ντεμπούτο της το 2013 και περιορίστηκε σε μόλις 700 παραδείγματα παγκοσμίως (μετρώντας τόσο την κλειστή, όσο και την cabrio έκδοση). Με κινητήρα V12 6.3 λίτρων και το υβριδικό σύστημα KERS της Ferrari F1, η LaFerrari απέδιδε 963 ίππους και μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.

 

 

49. McLaren P1 – 349 χλμ/ώρα

Επτά χρόνια πριν από τη Speedtail – ένα μοντέλο που θα παρελάσει αργότερα στη λίστα – η McLaren P1 έχει την ίδια τελική με τη LaFerrari. Τροφοδοτούμενη από έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο υβριδικό V8 3.8 λίτρων, η P1 αποδίδει 916 ίππους και 900 Nm ροπής και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2.8 δευτερόλεπτα.

48. Mercedes-AMG One – 349 χλμ/ώρα

Η Mercedes παίρνει την τεχνογνωσία κατευθείαν από την πρωταθλήτρια ομάδα της Formula 1 και την εφαρμόζει σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Η AMG One διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 1.6 λίτρων, τρεις ηλεκτροκινητήρες και 1.063 ίππους – με θεωρητική τελική ταχύτητα 349 χλμ/ώρα και δυνατότητα να φτάσει τα 100 σε 2.6 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν είναι καθόλου γρήγορο σε σύγκριση με μερικά από τα τρελά γρήγορα αυτοκίνητα αυτής της λίστας, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Mercedes-AMG των 2.7 εκατομμυρίων δολαρίων εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στον πλανήτη, ειδικά στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.

47. Lamborghini Sian FKP 37 – 349 χλμ/ώρα

Η πρώτη υβριδική Lamborghini είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα στην ιστορία της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Με 819 ίππους από το εξηλεκτρισμένο V12 κινητήρα της, η Sian FKP 37 μπορεί να πιάσει τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2.8 δευτερόλεπτα.

46. Lotus Evija – 349 χλμ/ώρα

H Evija είναι το πρώτο πραγματικό hypercar της Lotus και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημά της. Αποδίδει 2.000 ίππους χάρη σε τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που παράγουν 500 ίππους ο καθένας. Χρειάζεται λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα και λιγότερο από εννιά για να πιάσει τα 300!

45. Bugatti Chiron Pur Sport – 350 χλμ/ώρα

Είναι η πιο αργή Bugatti που βρίσκεται στην πενηντάδα αλλά η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 350 χλμ/ώρα. Δε στερείται ισχύος, αφού ο W16 με τα τέσσερα turbo αποδίδει 1.500 ίππους, αλλά καθώς διαθέτει περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα για χρήση στην πίστα και κοντύτερη τελική σχέση μετάδοσης στο κιβώτιο για πιο γρήγορες ρεπρίζ, οι κάτοχοί της θα πρέπει να αρκεστούν στο να βλέπουν τις υπόλοιπες Chiron να απομακρύνονται στον ορίζοντα σε μια κόντρα στην autobahn.

44. Pininfarina Battista – 350 χλμ/ώρα

Eίναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό τέρας με 1.914 ίππους μέσω μιας διάταξης τεσσάρων ηλεκτροκινητήρων, παρόμοιας με το Rimac Nevera (τα δύο αυτοκίνητα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα και τα ίδια μηχανικά μέρη). Η τελική ταχύτητα της Battista είναι μικρότερη από του Nevera, αλλά είναι ελαφρώς πιο γρήγορη στο 0-100. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η Pininfarina είναι ένα πολυτελέστερο Nevera, κανείς δε θα παραπονεθεί για τα μόλις 350 χλμ/ώρα.

43. Ferrari Enzo – 352 χλμ/ώρα

Εάν δίνετε το όνομα του ιδρυτή της εταιρίας σας σε ένα αυτοκίνητο, καταλαβαίνετε πόσο αξιόλογο θα πρέπει να είναι! Ευτυχώς για τη Ferrari, η Enzo έχει μείνει στην Ιστορία ως ένα από τα κορυφαία επιτεύγματα του Maranello. Ο ατμοσφαιρικός V12 των 6.0 λίτρων απδίδει 660 ίππους και 657 Nm ροπής, επιτρέποντάς της να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα σε 3.27 δευτερόλεπτα. Αν κι έχουν περάσει 20 χρόνια από τότε που η πρώτη Enzo βγήκε από τη γραμμή παραγωγής, εξακολουθεί να είναι ένα από τα ταχύτερα αυτοκίνητα που κατασκευάστηκαν ποτέ.

42. Aston Martin One-77 – 354 χλμ/ώρα

Ένα από τα πιο συλλεκτικά μοντέλα της Aston Martin, η One-77 κατασκευάστηκε σε εξαιρετικά περιορισμένους αριθμούς μεταξύ του 2009 και του 2012. Η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε μόλις 77 παραδείγματα σε αυτή την τριετία, το καθένα με τον ίδιο κινητήρα V12 7.3 λίτρων, με τις περιποιήσεις της Cosworth με ισχύ 760 ίππων. Χρειάζεται 3.5 δευτερόλεπτα για το 0-100 αλλά η τελική της ταχύτητα φτάνει τα 354 χλμ/ώρα.

41. Lamborghini Aventador LP780-4 Ultimae – 354 χλμ/ώρα

Η Lamborghini είναι συνώνυμη με τους V12 κινητήρες, αλλά αυτό δεν θα ισχύει για πολύ ακόμη. Η νέα Aventador LP780-4 Ultimae αντιπροσωπεύει το τελευταίο καρφί στο φέρετρο του V12 χωρίς τη συνδρομή της υβριδικής τεχνολογίας ενόψει ενός ηλεκτρισμένου μέλλοντος. Και τι καρφί! Η ισχύς φτάνει τους 780 ίππους, επιτρέποντας επιτάχυνση από στάση στα 2.8 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 354 χλμ/ώρα. Το ίδιο μοτέρ φοριέται και στο δίδυμο Invencible και Autentica, αλλά τα πιο έντονα αεροδυναμικά βοηθήματα αναμένεται να πλήξουν την τελική ταχύτητά τους. 

 

Συνεχίζεται…

Περισσότερα Άρθρα