Οι άνθρωποι αποφεύγουν ατυχήματα 99.999819% του χρόνου, τα αυτόνομα αυτοκίνητα πρέπει να είναι ακόμα πιο ασφαλή

Καθώς οι εταιρίες αγωνίζονται για την κατασκευή αυτόνομα οδηγούμενων αυτοκινήτων, υπάρχει πάντα ένα ερώτημα: Πόσο ασφαλές είναι το αρκετά ασφαλές; Εξάλλου, οι άνθρωποι οδηγοί εξακολουθούν να τρακάρουν καθημερινά – σίγουρα ένα σύστημα που τρακάρει λιγότερο από τον μέσο οδηγό είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση, ακόμα κι αν δεν είναι «τέλειο». Πόσο καλό πρέπει να είναι ένα αυτόνομο αυτοκίνητο, για να κερδίσει εμάς τους ανθρώπους οδηγούς στο παιχνίδι της ασφαλείας; Πολύ καλύτερό από ό,τι θα περιμέναμε, είναι η απάντηση. Ένα αυτόνομο αυτοκίνητο δεν μπορεί να είναι 99% τέλειο, δεν μπορεί να είναι 99.9% ή ακόμα και 99.999% ασφαλές. Οι άνθρωποι οδηγοί, κατά μέσο όρο, αποφεύγουν ατυχήματα 99.999819% των περιπτώσεων. Για να ξεπεραστεί αυτό, τα αυτόνομα οχήματα θα πρέπει να έχουν τέσσερα δεκαδικά εννιάρια και πάλι θα είναι μόλις πιο ασφαλή.

Το αμερικάνικο Jalopnik ανέτρεξε σε δεδομένα από την Εθνική Υπηρεσία Ασφάλειας Οδικής Κυκλοφορίας (NHTSA) και διαπίστωσε ότι οι Αμερικανοί οδήγησαν 2.903.622.000.000 μίλια το 2021. Αυτό είναι σχεδόν τρία τρισεκατομμύρια μίλια, πολλά από τα οποία ήταν πιθανότατα το είδος της βαρετής, χωρίς απρόοπτα οδήγησης στον αυτοκινητόδρομο, τερέν όπου τα τρέχοντα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιπέδου 2 κάνουν εξαιρετική δουλειά. Οι Αμερικανοί άνθρωποι οδηγοί τράκαραν 5.250.837 φορές το 2021 — μία φορά κάθε 552.983 μίλια που διανύθηκαν.

Δείτε πώς αναλύονται οι αριθμοί για τους ανθρώπους οδηγούς στην Αμερική:

Με απλά μαθηματικά προκύπτει ότι Αμερικανοί οδηγοί έχουν ποσοστό ατυχημάτων 0.000181% ανά μίλι. Επομένως, για να είναι ένα αυτόνομο αυτοκίνητο πιο ασφαλές από έναν άνθρωπο οδηγό, πρέπει να αποφεύγει ατυχήματα τουλάχιστον στο 99.9982%. Δυστυχώς, είναι δύσκολο να πούμε εάν τα σημερινά πειραματικά αυτόνομα οχήματα πλησιάζουν τα επίπεδα ανθρώπινης ασφάλειας. Η NHTSA απαιτεί από τους κατασκευαστές να αναφέρουν όλα τα τρακαρίσματα, αλλά αυτές οι αναφορές περιλαμβάνουν μόνο τα ατυχήματα — όχι τα μίλια που διανύθηκαν χωρίς σύγκρουση. Ένα είναι σίγουρο: κάθε μέρα που περνάει, τα ρομπότ έρχονται πιο κοντά στο να γίνουν πιο ασφαλή από τους ανθρώπους πίσω από το τιμόνι.

Περισσότερα Άρθρα