Ford Puma ST: 3η αναφορά: πώς στρίβει;
Διαβάσατε πώς είναι το Puma ST στην καθημερινή συμβίωση, τώρα είναι η ώρα να μπούμε στο ζουμί, πώς είναι σε επαρχιακό στριφτερό δρόμο.
Ανάβαση θες; Κατάβαση θες; Στροφές συνεχόμενες; Μικρές; Μεγάλες; Πέταλα; S;
Το τιμόνι, το κιβώτιο, τα φρένα, ο κινητήρας θα συνεργαστούν με τον οδηγό και θα λάμψουν! Εδώ θα ξεχάσεις τα τυχόν μειονεκτήματα που έχουν τιμόνι και φρένα σε αστικό περιβάλλον.
Θα το οδηγήσεις, θα το πατήσεις, θα φρενάρεις, θα τραβήξεις κάνα χειρόφρενο για χάζι, θα ακούσεις το κροτάλισμα του κινητήρα, θα σκάσεις κάτι χαμόγελα με τα συνεχόμενα πρα-πρα της εξάτμισης.
Μετά από πολλές προσπάθειες μπορεί και να σηκώσεις τον πίσω εξωτερικό τροχό στρίβοντας με τις τρεις ρόδες!
Θα μπεις γρήγορα, μετά θα μπεις ακόμα καλύτερα, θα αισθανθείς το διαφορικό και το τιμόνι να σε τραβάει προς την στροφή, θα πεις: ΔΙΑΟΛΕ αυτό δεν γίνεται!!!!! Δεν μπορεί ένα SUV να μπαίνει έτσι στις στροφές!!!! Απλά δεν μπορεί!!! Και στην επόμενη στροφή το ίδιο. Θα κατεβάσεις, θα σημαδέψεις, θα πατήσεις γκάζι και θα βγεις επιταχύνοντας.
Και μετά θα το ξανακάνεις, και θα το ξανακάνεις και θα είναι όλες τις φορές σαν την πρώτη φορά. Θα γράψεις χρόνους? Όχι, ποιος τους μπιπ τους χρόνους; Αυτό το αυτοκίνητο όμως θα σε κάνει παιδί και θα περάσεις καλά. Ναι το Fiesta ST είναι πιο γρήγορο (φανταστικό επίσης) αλλά το Puma ST είναι το ίδιο διασκεδαστικό. Υπάρχουν άλλα αυτοκίνητα πολύ πιο γρήγορα αλλά δεν ξέρω αν όλα τα πιο γρήγορα είναι τόσο διασκεδαστικά!
Θα φτάσεις στον προορισμό σου χαμογελώντας, να είσαι σίγουρος. Τα πράγματα στο πορτ-μπαγκαζ δεν ξέρω αν θα συμμερίζονται την χαρά σου. Το μπροστά του αυτοκινήτου θα είναι νεκροταφείο ζουζουνιών, θα έχεις κάψει ένα ντεπόζιτο για ανάβαση αλλά δεν θα αναρωτηθείς ούτε μια στιγμή αν το άξιζε. Λίγα υλικά πράγματα μπορούν να σε κάνουν να αισθάνεσαι έτσι.
Αυτή είναι η άποψη μου μετά την συμβίωση μαζί του.
Αν έπρεπε να περιγράψω αυτό το αυτοκίνητο με δύο λέξεις θα ήταν: ΑΡΝΗΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ!
Ναι, αρνητής πραγματικότητας:
(δεν μπορεί να στρίβει έτσι ένα ψηλό αυτοκίνητο)
(δεν μπορεί να κοστίζει τόσο πολύ περισσότερο από ένα fiesta ST)
(δεν μπορεί να προσφέρει τόση διασκέδαση με μόνο 200 άλογα)
(δεν μπορεί να έχει λόγο ύπαρξης κάτι τέτοιο, ποιος ο λόγος;)
(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)