Τα μοντέλα με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο: 20 -> 12

 

Τα μοντέλα με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο: 30 -> 21

 

20) Bugatti Divo – 1.31

Όπως κι η Chiron Pur Sport, η Divo είναι άλλη μία Bugatti που κατασκευάστηκε για την πίστα. Διαθέτει μεγαλύτερη μπροστινή μάσκα για πρόσθετη ψύξη, επιπλέον αεροδυναμικά βοηθήματα στα πλαϊνά και μια ογκώδη πίσω αεροτομή για περισσότερη κάθετη δύναμη. Ο τετραπλά υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.500 ίππων έχει διατηρηθεί χωρίς αλλαγές.

19) Bugatti Mistral – 1.25

Ουσιαστικά ακόμα μία παραλλαγή της Chiron (όχι ότι παραπονιόμαστε), η roadster Mistral έκανε το ντεμπούτο του πέρσι με τον γνωστό τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα W16 που κοσμεί όλη την γκάμα της Bugatti. Εδώ αποδίδει 100 επιπλέον ίππους, φτάνοντας συνολικά τους 1.600. Έτσι, παρά τη χειρότερη αεροδυναμική, επιταχύνει τη Mistral λίγο παραπάνω από την La Voiture Noire, για την ακρίβεια μέχρι τα 420 χλμ/ώρα. Ζυγίζει μάλιστα και πέντε κιλά λιγότερο, οπότε έχει λίγο καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο.

18) Chiron Super Sport 300+ – 1.24

Σε μια ενδοοικογενειακή διαμάχη, η 300+ ζυγίζει 33 κιλά παραπάνω από την απλή Super Sport που ακολουθεί πιο κάτω στη λίστα, οπότε έχει ελάχιστα χειρότερη αναλογία. Μπορεί όμως να υπερηφανεύεται ότι είναι στην πραγματικότητα το ταχύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο, με επιβεβαιωμένη τελική ταχύτητα 490.48 χλμ/ώρα.

17)  Bugatti Centodieci – 1.235

Έχετε βαρεθεί να διαβάζετε για Bugatti, ε; Προς τιμήν των 110ων γενεθλίων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας, η γαλλική εταιρία κυκλοφόρησε τη Centodieci. Μια παραλλαγή περιορισμένης παραγωγής της Chiron, η Centodieci είναι 20 κιλά ελαφρύτερη από την τυπική Chiron, αλλά έχει τον ίδιο κινητήρα των 1.600 ίππων με τις τέσσερις τουρμπίνες. Μόλις 10 έχουν κατασκευαστεί.

16) Bugatti Chiron Super Sport – 1.22

Τροφοδοτούμενη από τον ίδιο τετραπλά υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα W16 των 8.0 λίτρων που υπάρχει παντού σε όλη τη γκάμα της Bugatti, η Super Sport αποδίδει 1.600 ίππους και 1.600 Nm ροπής σε 1.945 κιλά. Με αναλογία κιλών ανά ίππο στο 1.22, κινείται στο οδόστρωμα με έναν γαλλικό αριστοκρατικό τρόπο.

13-15) Koenigsegg Agera RS – 1.20

Το 2017, η Koenigsegg κατέκτησε επίσημα το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου στον κόσμο με την Agera RS. Η σουηδική εταιρία έκλεισε ένα τμήμα αυτοκινητόδρομου μήκους 18 χιλιομέτρων στη Nevada των ΗΠΑ, όπου το υπεραυτοκίνητό της πέτυχε μέση τελική ταχύτητα 447 χλμ/ώρα. Αυτό το ρεκόρ έχει καταρριφθεί έκτοτε από την Bugatti, αλλά η Agera των 1.160 ίππων εξακολουθεί να είναι ένα από τα ελάχιστα αυτοκίνητα που φόρεσαν το στέμμα του ταχύτερου τετράτροχου. Καθώς είναι πισωκίνητη, η επιτάχυνση για το 0-100 (2.8 δευτερόλεπτα) δεν είναι το φόρτε της αλλά από εκεί και πάνω δείχνει τα δόντια της. Ζυγίζοντας λιγότερο από 1.400 κιλά (1.395 για την ακρίβεια), έχει ίδια αναλογία κιλών ανά ίππο με τα δύο επόμενα μοντέλα, που είναι σημαντικά ισχυρότερα, αλλά και βαρύτερα.

13-15) Rimac Nevera – 1.20

Με έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε τροχό, 1.914 ίππους και 2.360 Nm ροπής, το ηλεκτρικό hypecar από την Κροατία μπορεί να κάνει τη γη να τρέμει κι έχει συντρίψει πολλά ρεκόρ επιτάχυνσης. Το 0-100 έρχεται σε 1.81″. Το 0-100-0 σε 3.99″, άρα μπορούμε να πούμε επισήμως ότι χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να φρενάρει από τα 100 παρά για να τα πιάσει επιταχύνοντας. Το 0-200 έρχεται σε 4.42″, δηλαδή όσο κάνει για το 0-100 ένα πολύ γρήγορο αυτοκίνητο. Η επιτάχυνση φαίνεται να είναι αδιάκοπη, αφού το 200-300 διαρκεί μόλις 4.79″, ενώ το 400άρι έρχεται σε μόλις 8.25″ επιπλέον. Σοκαριστικά είναι και τα μόλις 28.96 μέτρα που χρειάζεται για να πιάσει τα 100 χλμ/ώρα από στάση. Δηλαδή σε έξι φορές το μήκος του, το Rimac κινείται ήδη με 100! Καθόλου παράξενο που ο Nico Rosberg επέλεξε ένα για προσωπικό αυτοκίνητο.

Τον Μάιο ανακοίνωσε νέο ρεκόρ παραγωγής: το 0-400-0 σε 29.93″ σμπαραλιάζει ένα ήδη αδιανόητα γρήγορο όχημα, τη Bugatti Chiron, η οποία χρειάζεται 42″ για την ίδια μέτρηση. Ένα μήνα αργότερα βέβαια, η Koenigsegg Regera έσπευσε να επαναφέρει το στέμμα στη Σουηδία, κατεβάζοντας τον χρόνο στα 28.81″.

13-15) Pininfarina Battista -1.20

Πρόκειται για ένα Rimac Nevera στο οποίο έβαλε τη μαεστρία της η Automobili Pininfarina. Και πράγματι, είναι πιο όμορφο, πιο προσεγμένο και πολυτελές στο εσωτερικό, πιο ακριβό και πιο σπάνιο. Καθώς όμως χρησιμοποιεί ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη, παραμένει το ίδιο καταιγιστικά γρήγορο. Ουσιαστικά απευθύνεται στον βαθύπλουτο που θέλει την ταχύτητα του Nevera αλλά σε ένα πιο exclusive περιτύλιγμα. Εμ, μην τον μπερδεύουν με τον γείτονα στο Monaco που έχει το Rimac…

12) Koenigsegg Gemera – 1.07

Λίστα με τη μικρότερη αναλογία κιλών ανά ίππο: θα περιμένατε να βρείτε ένα μοντέλο με τέσσερις θέσεις και τρικύλινδρο κινητήρα; Αλλά η Koenigsegg ποτέ δεν ήταν μια μετριοπαθής εταιρία κι ο αριθμός των κυλίνδρων και των καθισμάτων δεν της λένε τίποτα. Το Koenigsegg Gemera χρησιμοποιεί έναν διτούρμπινο τρικύλινδρο κινητήρα 2.0 λίτρων που παράγει από μόνος του το εκπληκτικό νούμερο των 608 ίππων και 600 Nm ροπής. Συνδυάζεται με τρεις ηλεκτρικούς κινητήρες και μια μπαταρία 15 kWh, οπότε η συνολική ισχύς φτάνει τους 1.724 ίππους. Με επιτάχυνση 0-100 σε 1.9 δευτερόλεπτα και τελική στα 400, είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να τρομοκρατήσεις τρεις φίλους σου, αλλά βέβαια τότε η αναλογία κιλών ανά ίππο θα πάει περίπατο. Δεν πάει στα κομμάτια…

Συνεχίζεται…

Περισσότερα Άρθρα