Nico Rosberg: η πρώτη βόλτα με το Rimac Nevera, το πρώτο drift

Το Rimac Nevera είναι το πρώτο από μια νέα γενιά αμιγώς ηλεκτρικών hypercars και συνδυάζει μια μπαταρία 120 kWh με τέσσερις ηλεκτροκινητήρες, έναν σε κάθε τροχό. Παράγει συνδυαστικά 1.914 ίππους και 2.360 Nm ροπής κι είναι σε θέση να επιτύχει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 1.97″, ενώ καλύπτει το τέταρτο του μιλίου σε 8.582″, κάτι που το καθιστά το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής στη Γη.

Ο Nico Rosberg αποτελεί τον πρώτο ιδιώτη που παραλαμβάνει το Nevera του κι η πρώτη βόλτα του είναι πράγματι αξιομνημόνευτη: στο δεξί κάθισμα βρίσκεται ο ίδιος ο Mate Rimac, ιδρυτής της κροατικής εταιρίας και πλέον διαχειριστής και της Bugatti. Αν και θα περίμενε κανείς ότι η πρώτη βόλτα με ένα τόσο ισχυρό μοντέλο θα ήταν διερευνητική (κάποια στιγμή, οι δύο άνδρες συζητούν ότι το Rimac είναι ταχύτερο από τα μονοθέσια της F1 σε επιτάχυνση), ο Rosberg έχει προφανώς εμπιστοσύνη στις ικανότητές του και θέλει να εξερευνήσει τα όρια του νέου του αποκτήματος.

Κατευθύνεται σε ορεινές διαδρομές, ενώ παρά τις έντονες αρνητικές παροτρύνσεις του Mate, δοκιμάζει και κάποιες πλαγιολισθήσεις. Με βάρος 2.150 κιλά, το Rimac Nevera είναι πολύ βαρύ για hypercar, αλλά στις στροφές, σίγουρα δε συμπεριφέρεται σαν ένα αυτοκίνητο που ζυγίζει 226 κιλά περισσότερο από μια Bugatti Chiron. Ο Rosberg εκπλήσσεται από το πόση πρόσφυση έχει και το πόσο αγωνιστική είναι η αίσθηση που αφήνει στον οδηγό, σημειώνοντας ότι δεν μπόρεσε ούτε μια φορά να κάνει τα ελαστικά της Michelin να ουρλιάξουν, όσο δυνατά κι αν πίεσε στις στροφές.

Ο Mate Rimac εξηγεί επίσης ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό φρεναρίσματος του Nevera το οποίο δε γνωρίζαμε. Λέει στον Rosberg ότι όταν το αυτοκίνητο οδηγείται στη λειτουργία Track, τα προηγμένα συστήματα παρακολουθούν συνεχώς τη θερμοκρασία του συστήματος αναγέννησης των φρένων και τα μηχανικά φρένα. Εάν εντοπίσει ότι η μπαταρία ζεσταίνεται πολύ, θα μειώσει το regen και θα βασιστεί περισσότερο στα φυσικά φρένα. Εάν οι δίσκοι και οι δαγκάνες των φρένων είναι πολύ ζεστοί, το Nevera θα αρχίσει να χρησιμοποιεί περισσότερο την αναγεννητική πέδηση.

Ο Rimac σχεδιάζει να κατασκευάζει περίπου 50 μονάδες του Nevera ετησίως για τα επόμενα τρία χρόνια για ένα περιορισμένο σύνολο 150 αυτοκινήτων, με τιμή περί τα 2.5 εκατομμύρια δολάρια.

Περισσότερα Άρθρα