Νέα Merc E-Class: ποια χαρακτηριστικά της θα σας ξετρελάνουν

Την αποκαλέσαμε μικρή S-Class. Από τις πολλές τεχνολογίες που εμπεριέχει το Δελτίο Τύπου της νέας E-Class, ξεχωρίσαμε κάποια στοιχεία που θέλουμε να μοιραστούμε μαζί σας:

  • Οι γενναιόδωρες διαστάσεις του χώρου επιβατών αποδίδονται εν μέρει στο μεταξόνιο, το οποίο είναι 22 χιλιοστά μακρύτερο από αυτό του προηγούμενου μοντέλου (2.961 χιλιοστά).
  • Το φωτιζόμενο πλαίσιο της επένδυσης ψυγείου (προαιρετικός εξοπλισμός) διαθέτει δύο οπτικές ίνες πίσω από τις χρωμιωμένες λωρίδες. Το φως περνάει στις δέσμες υαλονημάτων μέσω λυχνιών LED. 
  • Είναι δυνατή η εξατομίκευση των γραφικών των οθονών επιλέγοντας ανάμεσα σε δύο στυλ ενδείξεων (Classic και Sporty) και τρεις τρόπους λειτουργίας (Πλοήγηση, Υποβοήθηση, Service). Με το  νέο MBUX έρχεται και μια αλλαγή στην παρουσίαση των βασικών εικονιδίων στις οθόνες. Πλέον παρουσιάζονται με απλούστερο τρόπο και με βάση τα χρώματα που χρησιμοποιούνται για τα πλακίδια των smartphone.
  • Ανάλογα με τη χώρα, χρησιμοποιείται μια μονάδα επικοινωνίας με τεχνολογία μετάδοσης 5G. Με αυτό το πρότυπο κινητής τηλεφωνίας επιτυγχάνονται κατά πολύ ταχύτεροι ρυθμοί μετάδοσης δεδομένων σε σχέση με το LTE/UMTS.
  • Με το ψηφιακό κλειδί οχήματος,  το iPhone και το Apple Watch γίνονται κλειδί αυτοκινήτου. Εάν ο οδηγός έχει μια συμβατή συσκευή, μπορεί να τη χρησιμοποιήσει για να θέσει σε λειτουργία και να κλειδώσει την E-Class. Υπάρχει επίσης δυνατότητα κοινής χρήσης κλειδιών: μπορείτε να κάνετε κοινή χρήση του ψηφιακού κλειδιού οχήματος με έως και 16 άτομα. Στις αγορές όπου διατίθενται υπηρεσίες Mercedes me connect, η προεγκατάσταση για το ψηφιακό κλειδί οχήματος αποτελεί μέρος του πακέτου άνεσης KEYLESS-GO. Αυτός ο συνδυασμός εξοπλισμού είναι διαθέσιμος στη νέα E-Class από το πακέτο Premium και πάνω.
  • Η λειτουργία απόκρυψης της οθόνης του συνοδηγού λειτουργεί σε δύο στάδια: πρώτα, το σύστημα αναγνώρισης χρήσης του καθίσματος καταγράφει εάν κάθεται κάποιος στο κάθισμα δίπλα στον οδηγό. Εάν συμβαίνει αυτό, η επιφάνεια αφής της οθόνης μπορεί να χρησιμοποιηθεί από το κάθισμα του συνοδηγού μέσω του MBUX. Εάν δεν κάθεται κάποιος στο κάθισμα του συνοδηγού, η οθόνη μετατρέπεται σε ένα ψηφιακό διακοσμητικό στοιχείο.
  • Στη νέα E-Class οι πελάτες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν τις δικές τους ρουτίνες στο MBUX. Με αυτόν τον τρόπο, μπορούν να συνδέσουν συνθήκες και λειτουργίες μεταξύ τους. Για παράδειγμα, «ενεργοποίησε τη θέρμανση καθισμάτων και ρύθμισε τον ατμοσφαιρικό φωτισμό σε ζεστό πορτοκαλί χρώμα εάν η θερμοκρασία εσωτερικού χώρου είναι κάτω από τους 12 βαθμούς Κελσίου».
  • Πολλοί επιβάτες παθαίνουν ναυτία στο αυτοκίνητο. Το νέο πρόγραμμα κατά της ναυτίας του ENERGIZING COMFORT μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων του συνοδηγού ή να καθυστερήσει την εμφάνισή τους, να μειώσει την αντιληπτή σοβαρότητα αυτών και γενικά να αυξήσει την ευεξία.
  • Στη νέα E-Class, η ακουστική μπορεί πλέον να βιωθεί και με μια τρίτη αίσθηση: η ενεργή φωτεινή λωρίδα στο επάνω μέρος του πίνακα οργάνων και στις επενδύσεις των μπροστινών θυρών μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παραγάγει μια οπτική απόδοση οποιουδήποτε περιεχομένου από οποιαδήποτε πηγή ήχου ψυχαγωγίας.
  • Το αυτόματο σύστημα κλιματισμού THERMOTRONIC (προαιρετικός εξοπλισμός) χρησιμοποιεί έναν νέο τύπο αεραγωγού: όλα τα στόμια στην μπροστινή ζώνη ρυθμίζονται ηλεκτρικά, ως διά μαγείας. Η νέα λειτουργία άνεσης ονομάζεται ψηφιακός έλεγχος αερισμού. Για την τεχνική εφαρμογή του χρησιμοποιούνται ενεργοποιητές. Μέσα σε κάθε αγωγό αερισμού υπάρχουν δύο από αυτές τις μικρές ηλεκτρικές μονάδες μετάδοσης κίνησης.
  • Με τιμή Cd από 0.23, η νέα E-Class σημειώνει πολύ καλή επίδοση στην κατηγορία της. Η μετωπική επιφάνεια Α 0.236 τ.μ. είναι ελαφρώς μεγαλύτερη από αυτή του προηγούμενου μοντέλου (0.234 τ.μ.). 
  • Η Mercedes-Benz χρησιμοποιεί σχεδόν 500 μικρόφωνα στη διάρκεια των εργασιών αεροακουστικής εξέλιξης.
  • Η νέα E-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και εξαιρετικά σταθερή χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι 4.5 μοίρες. Στα μοντέλα E-Class με 4MATIC, ο κύκλος στροφής είναι 11.1 μέτρα αντί για 12.0 μέτρα, ενώ στις εκδόσεις με κίνηση στους πίσω τροχούς μειώνεται από 11.6 σε 10.8 μέτρα.
  • Χάρη στον συστηματικό εξηλεκτρισμό και την έξυπνη μείωση κυβισμού, η νέα E-Class θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της αποδοτικότητας. Τα μισά από τα μοντέλα που θα είναι διαθέσιμα στην Ευρώπη κατά την παρουσίαση στην αγορά θα είναι plug-in υβριδικά τέταρτης γενιάς. H γκάμα προϊόντων έχει ήδη αυτό το μεγάλο ποσοστό υβριδικών μοντέλων από την παρουσίαση στην αγορά. Με αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων (WLTP), πολλές είναι οι περιπτώσεις που τα μοντέλα θα κυκλοφορούν στους δρόμους με αμιγώς ηλεκτρική ισχύ, χωρίς τη χρήση βενζινοκινητήρα.
  • Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης ενεργοποιείται πλέον διαισθητικά μέσω της οθόνης αφής. Επιπλέον, η αυτοματοποιημένη είσοδος κι έξοδος από θέση στάθμευσης γίνεται πολύ πιο γρήγορα από ό,τι πριν, καθώς η ταχύτητα έχει αυξηθεί σε έως και 4 χλμ/ώρα. 

 

Περισσότερα Άρθρα