Τα νέα Volkswagen ID.5 και ID.5 GTX κατέφτασαν στην Ελλάδα

Η Kosmocar – Volkswagen ανακοινώνει την έλευση του ID.5, ενός νέου αμιγώς ηλεκτρικού SUV coupé μοντέλου που ενσωματώνεται στην υπάρχουσα οικογένεια ID.

Το ID.5, το πρώτο ID. με Software 3.1, ενισχύει την ηλεκτρική επίθεση της μάρκας. Είναι δε το τρίτο μοντέλο που κατασκευάζεται με βάση την αρθρωτή  πλατφόρμα για την ηλεκτροκίνηση (MEB) κι υποστηρίζει με τον καλύτερο τρόπο ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα της Volkswagen: την ανάπτυξη σύγχρονων ηλεκτρικών οχημάτων που συνδυάζουν την τιμή, την απόδοση και την αειφορία.

HIGHLIGHTS

  • Τελευταία γενιά λογισμικού 3.1: Το ID.5 θέτει νέα πρότυπα για τη λειτουργία, την άνεση και τη φόρτιση με το τρέχον λογισμικό.
  • Εκφραστικός σχεδιασμός σε συνδυασμό με εξαιρετική αεροδυναμική. Sport πίσω αεροτομή, η οποία εξακολουθεί να προσφέρει χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 για μέγιστη αυτονομία: έως 520 χλμ.
  • Εντυπωσιακή αίσθηση ευρυχωρίας χάρη στην πλατφόρμα MEB: Oι κοντοί πρόβολοι δημιουργούν μεγαλύτερους χώρους στο εσωτερικό. Παρά το coupé σχήμα του, προσφέρει εντυπωσιακή ευρυχωρία ακόμα και στα πίσω καθίσματα & μεγάλο χώρο αποσκευών.
  • Καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης:
    • Με το Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης, το όχημα είναι σε θέση να μαθαίνει μεμονωμένους ελιγμούς στάθμευσης και να τους επαναλαμβάνει αυτόματα.
    • Το προαιρετικό σύστημα Travel Assist, αναβαθμίζεται με την ενσωμάτωση συλλογικών ανώνυμων δεδομένων (swarm data) για ακόμα ασφαλέστερες διαδρομές.
  • Νέα στοιχεία λειτουργίας: οθόνη αφής 12 ιντσών, head-up display επαυξημένης πραγματικότητας (προαιρετικά), βελτιωμένος φωνητικός έλεγχος.
  • Αυτονομία έως 520 χιλιόμετρα (WLTP), μέγιστη ισχύ ταχυφόρτισης 135kW.
  • Εκτεταμένη Ψηφιοποίηση. Με το ID.5 η Volkswagen προχωρά στο επόμενο στάδιο για τον τελικό προορισμό, ώστε να γίνει ένας πάροχος κινητικότητας που θα προσφέρει συνεχείς ανανεώσεις, over the air, για τη μέγιστη άνεση και τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης.
  • Σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες. Κορυφαία έκδοση ID.5 GTX με έναν ηλεκτροκινητήρα κίνησης σε κάθε άξονα για μέγιστη πρόσφυση. 220 kW (299 PS)* 0-100 km/h σε 6,3 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα 180 km/h.
  • Οικοσύστημα βιώσιμης κινητικότητας: με φορτιστή ID. Charger, την υπηρεσία φόρτισης We Charge και την εφαρμογή We Connect ID.
  • Βιώσιμη ηλεκτρική κινητικότητα για όλους: Το ID.5, το οποίο κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Zwickau στη Γερμανία, παραδίδεται στον πελάτη με πιστοποιητικό ουδέτερου ισοζυγίου άνθρακα.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΚΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΗ

Με την επιβλητική εμφάνιση των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, την ξεχωριστή σχεδίαση του προφυλακτήρα, τους εντυπωσιακούς αεραγωγούς και την πληθωρική επιφάνεια στο καπό, το ID.5 διακρίνεται για την αυτοπεποίθηση που εκπέμπει, την ανεξαρτησία και το φιλικό του προφίλ. Οι ειδικά σχεδιασμένοι αεραγωγοί στο κορυφαίο μοντέλο ID.5 GTX του δίνουν μια πιο ισχυρή αίσθηση σε σχέση με το ID.5. Συνολικά, οι σχεδιαστικές γραμμές του είναι απαλές και αέρινες και ταυτόχρονα sport και μυώδεις. Οι κοντοί πρόβολοι και οι μεγάλοι τροχοί ενισχύουν την εντυπωσιακή του προσωπικότητα. Το ID.5 έχει μήκος 4,60m, πλάτος 1,85m και ύψος 1,61m.

Η σχεδίαση του ID.5 μοιάζει σαν να έχει διαμορφωθεί από τον ίδιο τον άνεμο και είναι γεγονός, επιτυγχάνοντας πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας 0,26 και στο ID.5 GTX 0,27. Ο καθοριστικός παράγοντας για τις καλές αεροδυναμικές ιδιότητες απορρέει από τη σχεδίαση του αμαξώματος. Το ρεύμα του αέρα ρέει κατά μήκος προς τα πίσω παράθυρα και έπειτα μέσα στην αεροτομή χωρίς να στροβιλίζεται μέχρι ωσότου φτάσει κάτω από το όχημα. Με αυτό το μοτίβο ροής του αέρα, την αεροτομή, το γλυπτό σχήμα των πίσω φωτιστικών σωμάτων και τον ανυψωμένο πίσω προφυλακτήρα, επιτυγχάνεται ο στόχος για μείωση της δύναμης καθόδου στον πίσω άξονα.

Επιπρόσθετα, έξυπνες αεροδυναμικές λεπτομέρειες, όπως οι χωνευτές χειρολαβές των θυρών βελτιστοποιούν τη ροή του αέρα ελαχιστοποιώντας την αντίσταση. Το ίδιο ισχύει για τις ζάντες των τροχών με τον επίπεδο σχεδιασμό τους. Η γρίλια του ψυγείου στο μπροστινό μέρος του οχήματος  δεν ανοίγει μέχρι οι μονάδες ισχύος να χρειαστούν ψυχόμενο αέρα, καθώς μόνο τότε χρειάζεται να πιέσουν τον αέρα μέσα από τα κανάλια ψύξης. Στο κάτω μέρος του αμαξώματος, μικρά σπόιλερ και διακοσμητικά πάνελ καθοδηγούν τη ροή του αέρα.

ΥΠΕΡΣΥΓΧΡΟΝΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ – ΕΥΡΕΙΑ ΓΚΑΜΑ ΕΠΙΛΟΓΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΣΗΣ

Ευρύχωρο εσωτερικό με υψηλής ποιότητας υλικά και ευχάριστη ατμόσφαιρα. Χάρη στο μεταξόνιο των 2,77 μέτρων και την αρχιτεκτονική εξοικονόμησης χώρου που βασίζεται στην MEB πλατφόρμα, το εσωτερικό έχει την αίσθηση ευρυχωρίας ενός σαλονιού. Αυτός ο πρόσθετος χώρος αναδεικνύει τις νέες επιλογές που ανοίγονται από τις ηλεκτροκίνητες πλατφόρμες και παρουσιάζει το στυλ αμαξώματος του μέλλοντος. Παρά την κεκλιμένη, σπορτίφ γραμμή οροφής, το εσωτερικό είναι ευρύχωρο με μοντέρνα, ζεστή και κομψή αίσθηση. Ο σχεδιασμός του τονίζει τη συνολική αισθητική, ενώ ο πίνακας οργάνων φαίνεται να αιωρείται ελαφρά, καθώς δεν είναι συνδεδεμένος με την κεντρική κονσόλα. Μαλακή επιφάνεια καλύπτει το πάνω μέρος του πίνακα οργάνων και ξεχωρίζει για τη ραφή στο κέντρο. Ο εσωτερικός φωτισμός Ambient των 10 διαφορετικών χρωμάτων διαγράφει τις γραμμές του εσωτερικού. Η αρχιτεκτονική φωτισμού του ID.5 αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της σχεδιαστικής ιδέας.

Η επιβίβαση στο ID.5 είναι εύκολη και η ορατότητα είναι ιδανική, επειδή ο οδηγός και οι επιβάτες, ιδιαίτερα οι πίσω, κάθονται άνετα ψηλά. Τα μπροστινά καθίσματα είναι εξοπλισμένα με υποβραχιόνια στο εσωτερικό, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν ξεχωριστά και ευέλικτα για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Μεταξύ των δύο υποβραχιόνιων υπάρχει η κεντρική κονσόλα, η οποία είναι προσαρμόσιμη. Για παράδειγμα, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει ξεχωριστά τη θέση της ποτηροθήκης. Ενώ το όχημα κινείται, τα επίπεδα θορύβου είναι πολύ χαμηλά “ξεκλειδώνοντας” την ισχύ του σχεδόν αθόρυβα.

Άφθονος χώρος για τις αποσκευές. Στις βασικές του διαστάσεις, ο όγκος του χώρου αποσκευών του ID.5 είναι 549 λίτρα, καθιστώντας τον ελαφρώς μεγαλύτερο από το ID.4. Όταν οι πλάτες των πίσω καθισμάτων είναι αναδιπλωμένες, ο όγκος φτάνει τα 1.561 λίτρα. Το προαιρετικό  πακέτο Assistance Plus περιλαμβάνει το ηλεκτρικό άνοιγμα του χώρου αποσκευών, το οποίο ανοίγει και κλείνει με μια απλή κίνηση του ποδιού. Τέλος, με τον προαιρετικό ηλεκτρικά αναδιπλούμενο κοτσαδόρο, το ID.5 μπορεί να ρυμουλκήσει  έως και 1.200 κιλά (με φρένο, με κλίση 8%), ενώ το ID.5 GTX έως και 1.400 κιλά.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΑΙΧΜΗΣ ΦΩΤΙΣΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ

Οι μεγάλοι προβολείς προσδίδουν στην εμπρός όψη του ID.5 μια φιλική εμφάνιση και χρησιμοποιούν τεχνολογία LED ως στάνταρ. Το προαιρετικό πακέτο Design διαθέτει προβολείς LED matrix, αν και αυτοί είναι στάνταρ στο ID.5 GTX. Οι ενότητές τους με τον πλευρικό φωτισμό φόντου θυμίζουν ανθρώπινα μάτια. Όταν ο οδηγός πλησιάζει το όχημα με το κλειδί, το όχημα φαίνεται να “ξυπνάει” και να ανοίγει τα μάτια του, εντύπωση που δημιουργείται από το γεγονός ότι οι μονάδες περιστρέφονται σε κατακόρυφο άξονα.

Οι προβολείς LED matrix, που ονομάζονται IQ.LIGHT, φωτίζουν πάντα το δρόμο όσο το δυνατόν πιο έντονα, χωρίς να τυφλώνουν τους άλλους χρήστες του δρόμου. Κάθε μονάδα προβολέων αποτελείται από 18 μονάδες LED, έντεκα από τις οποίες μπορούν να απενεργοποιηθούν και να χαμηλώσουν ξεχωριστά. Όταν ο φωτισμός είναι ενεργοποιημένος, μια λωρίδα φωτός συνδέει τους προβολείς με το σήμα της Volkswagen. Στο ID.5 GTX, τρεις μεμονωμένες μονάδες LED επεκτείνουν το χαρακτηριστικό φως σε κάθε έναν από τους εξωτερικούς αεραγωγούς.

Το πίσω μέρος του ID.5 ξεχωρίζει χάρη στα καινοτόμα τρισδιάστατα πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED (στάνταρ στο ID.5 GTX και περιλαμβάνονται στο πακέτο Design για το ID.5, τα οποία συνδέονται με μια ταινία φωτισμού LED. Κάθε μονάδα περιέχει εννέα καλώδια οπτικών ινών που βρίσκονται ελεύθερα στο χώρο και αποτελούνται από πολλά λεπτά στρώματα – αυτά δημιουργούν ένα πίσω φως σε σχήμα αψίδας σε έντονο κόκκινο χρώμα. Το φως φρένων δημιουργεί ένα σχήμα Χ, ενώ το δυναμικό φλας σαρώνει από μέσα προς τα έξω. Στα οχήματα που είναι εξοπλισμένα με τους προβολείς LED matrix, κινούμενα μοτίβα φωτισμού διατρέχουν τις συστοιχίες των πίσω φώτων για να καλωσορίσουν και να αποχαιρετήσουν τον οδηγό. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφόρων κινούμενων σχεδίων στο σχετικό μενού HMI.

ΔΙΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΧΕΙΡΙΣΜΟΎ

Η φιλοσοφία χειρισμού των ID.5 και ID.5 GTX είναι μοντέρνα και απλή, βελτιωμένη και διαισθητική. Στο επίκεντρο της ιδέας βρίσκονται δύο οθόνες. Η οθόνη του οδηγού (5,3 ίντσες) ελέγχεται με χειριστήρια αφής στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών. Στο μέσο του πίνακα οργάνων φιλοξενείται η οθόνη αφής για το σύστημα πλοήγησης, τις τηλεφωνικές λειτουργίες, τα μέσα ενημέρωσης, τα συστήματα υποβοήθησης και τις ρυθμίσεις του οχήματος. Η οθόνη έχει διαγώνιο 12 ιντσών στον στάνταρ εξοπλισμό.

Η λειτουργία φωνητικού ελέγχου χρησιμοποιεί πρωτοποριακή τεχνολογία για να προσφέρει απόδοση κορυφαίου επιπέδου. Αναγνωρίζει τις φωνητικές εντολές σημαντικά ταχύτερα και ακριβέστερα, βελτιώνοντας έτσι το επίπεδο λειτουργίας και την άνεση οδήγησης. Ο οδηγός εκκινεί τη λειτουργία φωνητικού ελέγχου είτε μέσω του χειριστηρίου αφής στο τιμόνι είτε λέγοντας “Hello ID”. Επιπλέον, το βελτιωμένο ποσοστό αναγνώρισης του φωνητικού ελέγχου είναι περίπου 95%. Το ψηφιακό μικρόφωνο του συστήματος είναι σε θέση να προσδιορίσει αν μιλάει ο οδηγός ή ο συνοδηγός, ώστε το σύστημα να μπορεί να εφαρμόσει τις οδηγίες ανάλογα. Η λειτουργία φωνητικού ελέγχου καταλαβαίνει ελεύθερα προφορικές φράσεις και ερωτήσεις και εκφράσεις της καθομιλουμένης (“Κρυώνω”), κάνει ερωτήσεις όπου χρειάζεται και επιτρέπει επίσης τις διακοπές. Οι απαντήσεις παράγονται από δύο πηγές – online από το cloud και offline από πληροφορίες που είναι αποθηκευμένες στο όχημα. Ο online συγχρονισμός παρέχει ιδιαίτερα υψηλά ποσοστά αναγνώρισης και αποτελέσματα υψηλής ποιότητας, ακόμη και κατά την αναζήτηση σημείων ενδιαφέροντος. Η λειτουργία φωνητικού ελέγχου είναι διαθέσιμη σε όλα τα μοντέλα ID. εφόσον έχει ενεργοποιηθεί η υπηρεσία We Connect Plus.

ΕΞΥΠΝΗ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

Infotainment Package: Το ID.5 και ID.5 GTX είναι ήδη συνδεδεμένα από το βασικό εξοπλισμό. Τα ID.5 και ID.5 GTX είναι τα πρώτα Volkswagen που διαθέτουν θύρες USB-PD (Power Delivery). Οι θύρες βρίσκονται στο χώρο επιβατών και είναι σε θέση να φορτίζουν μεγαλύτερες και πιο ισχυρές συσκευές, όπως φορητούς υπολογιστές, με ισχύ έως και 45 Watt. Η διεπαφή κινητού τηλεφώνου Comfort συνδέει την κεραία του smartphone με την κεραία του οχήματος και επιτρέπει τη φόρτιση χωρίς επαφή για συσκευές με λειτουργία ασύρματης φόρτισης. Η στάνταρ λειτουργία App-Connect επιτρέπει την προβολή στην οθόνη Infotainment των εφαρμογών από το smartphone, όπως το Apple CarPlay και το Google Android Auto.

Υπηρεσίες πλοήγησης We Connect Plus. Το πακέτο Infotainment περιλαμβάνει επίσης τη λειτουργία πλοήγησης και τις υπηρεσίες We Connect Plus, οι οποίες συνδέουν το ID.5 με το smartphone του ιδιοκτήτη και τις συνθήκες κυκλοφορίας. Οι πιο σημαντικές από αυτές τις λειτουργίες είναι οι υπηρεσίες πλοήγησης – συμπεριλαμβανομένων των online πληροφοριών κυκλοφορίας, της online ενημέρωσης χαρτών και της υπηρεσίας σταθμών φόρτισης, η οποία παρέχει πληροφορίες για κοντινούς σταθμούς φόρτισης. Η λειτουργία Online υπολογισμού διαδρομής έχει ενημερωθεί και βελτιωθεί. Σε μακρινά ταξίδια, προγραμματίζει τις στάσεις φόρτισης έτσι ώστε ο προορισμός να επιτυγχάνεται γρήγορα, χρησιμοποιώντας ως βάση τις τρέχουσες πληροφορίες κυκλοφορίας και τις προβλέψεις. Τα σημεία ενδιαφέροντος μπορούν να μεταφερθούν στο αυτοκίνητο χρησιμοποιώντας τη δωρεάν εφαρμογή We Connect ID.

Το δεύτερο συστατικό του We Connect είναι οι υπηρεσίες που σχετίζονται με το όχημα, οι οποίες εκτελούνται στην εφαρμογή We Connect ID. Οι ιδιοκτήτες του ID.5 μπορούν να χρησιμοποιούν την εφαρμογή για να ελέγχουν τη διαδικασία φόρτισης, να ελέγχουν τον ηλεκτρικό σταθερό κλιματισμό (στάνταρ) από απόσταση και να ελέγχουν το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας και την αυτονομία του οχήματος. Με τη γενιά λογισμικού 3.1, η εφαρμογή We Connect ID. app εμφανίζει επίσης πληροφορίες σχετικές με την οδήγηση, όπως χιλιομετρική απόσταση, προειδοποιητικά μηνύματα και απαιτήσεις σέρβις.

ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ – ΙΣΧΥΡΕΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Το ID.5 λανσάρεται στην ελληνική αγορά με 2 κινητήρες και μία μπαταρία ωφέλιμης χωρητικότητας 77kWh.Το ID.5 Pro Performance αποδίδει 204 ίππους και 310 Nm. Στο ID.5 GTX, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας με 162 Nm ροπής στον μπροστινό άξονα και ένας άλλος με 310 Nm ροπής στον πίσω άξονα (συνολική ροπή 460 Nm) – το σύστημα τετρακίνησης με δύο κινητήρες μπορεί να αποδώσει μέγιστη ισχύ 299 ίππους.

Ο πίσω τοποθετημένος κινητήρας στο ID.5 Pro Performance εξασφαλίζει ευέλικτο χειρισμό και καλή πρόσφυση, ενώ παράλληλα ο κύκλος  στροφής είναι μόλις 10.2 μέτρων (11.57 μέτρα για το ID.5 GTX λόγω της πρόσθετης κίνησης στον μπροστινό άξονα). Το όχημα κινείται από έναν σύγχρονο κινητήρα με μόνιμη διέγερση (PSM) με υψηλό βαθμό απόδοσης (>90%).

Tα βασικά στοιχεία επιδόσεων για το ID.5 Pro Performance είναι: από 0 έως 100 χλμ/ώρα σε 8.4″, τελική ταχύτητα 160 χλμ/ώρα, κατανάλωση 16.9 kWh ανά 100 χλμ και προβλεπόμενη αυτονομία έως 520 χιλιόμετρα (WLTP).

ID.5 GTX με τετρακίνηση με διπλό μοτέρ. Ο πίσω άξονας του εμβληματικού μοντέλου ID.5 GTX είναι επίσης εξοπλισμένος με έναν ηλεκτροκινητήρα PSM. Αυτός έχει τα ίδια βασικά τεχνικά δεδομένα με το ID. Pro Performance: απόδοση 204 ίπποι και ροπή 310 Nm. Ένας ασύγχρονος κινητήρας (ASM) είναι εγκατεστημένος στον μπροστινό άξονα με 109 ίππους και 162 Nm. Αυτός είναι ιδιαίτερα συμπαγής και ελαφρύς στην κατασκευή του, μπορεί να υπερφορτωθεί προσωρινά και παράγει μόνο ελάχιστες απώλειες αντίστασης όταν λειτουργεί χωρίς παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Το ID.5 GTX επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ/ώρα σε 6.3″ και συνεχίζει μέχρι την ηλεκτρονικά περιορισμένη μέγιστη ταχύτητα των 180 χλμ/ώρα. Ανά 100 χλμ. καταναλώνει 17.9 kWh ενέργειας σύμφωνα με τον WLTP με προβλεπόμενη αυτονομία 490 χλμ.

Το έξυπνο σύστημα ελέγχου για την τετρακίνηση με δύο κινητήρες στο ID.5 GTX στοχεύει πάντα στην επίτευξη του βέλτιστου όσον αφορά την απόδοση, τη δυναμική και τη σταθερότητα κατά την οδήγηση. Σε πολλές περιπτώσεις, ο κινητήρας μετάδοσης κίνησης στον πίσω άξονα είναι σε θέση να κινεί το όχημα μόνος του. Μόλις ο οδηγός θελήσει να oοδηγήσει σε πιο σπορτίφ στυλ ή χρειαστεί περισσότερη πρόσφυση, ενεργοποιείται ο ASM στον μπροστινό άξονα. Αυτό συμβαίνει σε λίγα μόλις κλάσματα του δευτερολέπτου και τόσο ομαλά, ώστε να μην γίνεται αντιληπτό από τον οδηγό.

Στο ID.5, τα συστήματα ελέγχου για το σύστημα κίνησης και τα φρένα είναι στενά συνδεδεμένα. Ο στάνταρ Vehicle Dynamics Manager, ένας υπολογιστής υψηλής ταχύτητας, συνεργάζεται στενά με το σύστημα ελέγχου ευστάθειας  ESC και τον έλεγχο της τετρακίνησης (στο ID.5 GTX). Όταν επιλεχθεί το sport προφίλ οδήγησης, το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό XDS (ή το XDS+ στο ID.5 GTX) επικοινωνεί επίσης με τον διαχειριστή δυναμικής οχήματος και ολοκληρώνει την εμπειρία χειρισμού. Το σύστημα ελέγχου στο ID.5 είναι πολύ πιο γρήγορο και ακριβές από αυτό ενός συμβατικά κινούμενου οχήματος, επιπλέον, οι ηλεκτρικοί κινητήρες κίνησης μπορούν να εφαρμόζουν τα σήματα ελέγχου πολύ πιο γρήγορα από οποιονδήποτε κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μέχρι και πέντε προφίλ οδήγησης στο ID.5 GTX. Η λειτουργία επιλογής προφίλ οδήγησης είναι στάνταρ σε όλα τα μοντέλα ID.5. Με αυτή τη λειτουργία, ο οδηγός μπορεί να επηρεάσει τον τρόπο λειτουργίας των ηλεκτροκινητήρων και του συστήματος διεύθυνσης, όπως είναι στάνταρ στα προφίλ Eco, Comfort, Sport και Individual. στο προφίλ Sport, ο μπροστινός ηλεκτροκινητήρας του ID.5 GTX είναι πάντα ενεργοποιημένος. Στο ID.5 GTX, ο οδηγός μπορεί επίσης να επιλέξει το προφίλ Traction, το οποίο έχει σχεδιαστεί ειδικά για χαμηλές ταχύτητες σε ολισθηρό έδαφος. 

ΤΙΜΕΣ ΜΟΝΤΕΛΟΥ

Pro+ 51.600 € (ΛΤΠΦ 41.613 €)

ID.5 GTX 58.300 € (ΛΤΠΦ 47.016 €)

 

Πηγή: Δελτίο Τύπου

Περισσότερα Άρθρα