Toyota Yaris Cross ACTIVE PLUS

Καταρχην, θα πρεπει να σας αναφερω ότι εμεινα περισσοτερο ικανοποιημενος απο τις οποιες προσδοκιες μου…

Πρωτη αισθηση (να θυμίσω δεν είχα κανει TEST DRIVE) που ειχα ειναι οτι οδηγουσα ενα πολυ βαρυ και στιβαρο αυτοκινητο… Αυτο δεν εχει αλλαξει…

ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ

Προερχομενος απο αυτοκινητα με δερματινο σαλονι και επενδυσεις και στις πορτες, αλλα και πιο ”μαλακα’ και ‘ντελικατα’ υλικα, πρεπει να ομολογησω οτι ειμαι απολυτα ικανοποιημενος ακομα με το σαλονι του αυτοκινητου, και οπτικα και αισθητικα, ειναι πιο ποικιλοχρωμο και ‘ζεστο’ γκρι η καλυτερα σκουρο γκρι.

Και αν και φαινεται λιγο οχι premium, το ‘τι είναι’ γυρω μου στις πορτες δε με ενοχλει καθολου. Ισως να εχω πλεον αλλες προτεραιοτητες… Ή το γεγονος ότι δε ακουμπαω ουτως η αλλως εκει, να μη μου αφηνει μια αρνητικη αισθηση.

Η ανοιχτη γκρι οροφη του ACTIVE PLUS είναι κατι που ηθελα εξ αρχης, για να εχει την ιδια αισθητικη με το άλλο μου αυτοκινητο και να είναι πιο φωτεινο επισης.

Το εσωτερικο design νομιζω ότι κολλάει πιο πολύ σε αυτό και ισως λιγοτερο στο Yaris hatchback αφου τα διαφορετικα επιπεδα στις επιφανειες θυμίζουν κατι από τζιπ. Και δε μου βγαινει από το μυαλο, βλεποντας και το σχεδιο του καπο και οδηγοντας από ψηλοτερα από το παλαιοτερο μου με τη sport ‘μουρη’ hatchback.

ΠΙΣΩ ΧΩΡΟΣ ΕΠΙΒΑΤΩΝ

Ανετος και πολυ ικανοποιητικος, και ας ειναι αισθητα πιο μικρος απο το hatchback μου. Σκεφτειτε οτι και ειμαι πανω από 1.90… Η οικογενεια νιωθει luxury πισω, τουλαχιστον ετσι μου απαντησε στην αγωνιωδη ερωτηση μου. Μονο η εισοδος/εξοδος είναι ένα θεμα για την εκπροσωπο του αλλου φυλου που είναι μητερα και βρισκεται παντα πισω, διπλα στο μωρο, σε συγκριση παντα με την απλα και την τεραστια πορτα που εχει στο άλλο.

ΠΙΣΩ ΠΟΡΤΕΣ

Ισως λογο του μεγαλυτερου υψους, δεν αντιμετωπιζω προβλημα στη τοποθετηση ενος μικρου παιδιου στο καθισματακι του, το οποιο μαλιστα δεν ειναι περιστρεφομενο. Σιγουρα οι πορτες ανοιγουν λιγοτερο αλλα δια ζωσης δε με ενοχλησε, δε το συνειδητοποιω όταν συμβαινει. Το σκεφτομαι τωρα που το γραφω για να σας το αναφερω γιατι πολλοι δημοσιογραφοι, bloggers και youtubers το σχολιασανε.

ΠΡΟΣΚΕΦΑΛΑ

Ναι, πραγματι πολυ σκληρα, σε συγκριση με το αυτοκινητο 15ετιας που διαθετω, αλλα νομιζω εμμονικα πιεζω το κεφαλι μου εκει για να δω ποσο σκληρα ειναι! Σιγουρα σε καποιον που θα κανει μια σταση να ‘κοιμηθει’ καπου δε θα ειναι οτι καλυτερο. Να σας πω ότι μετρησα να δω αν ταιριαζουν τα αλλα, περισσοτερο για να εχω λιγο παραπανω οπτικο πεδιο πισω, όχι πως εχω καποιο θεμα, εκτος από το μεγαλυτερο πεδιο που εχω στο άλλο.

ΤΕΜΠΕΛΗΣ

Δε ειχα αναλογο, ειχα στο καθε καθισμα του αυτοκινητου μονο. Δε τα χρησιμοποιουσα, αφηστε που λογο της ελαφριας κλισης το δικο μου εμενε και λιγο σηκωμενο προς τα πανω. Οδηγω με τα δυο χερια στο τιμονι… Δεν ειναι τοσο σκληρος κ κατι τοσο ‘τραγικο’ οσο νομιζα απο τις περιγραφες. Δεν ειναι σιγουρα βολικος για τις ποτηροθηκες (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΧΩ ΠΟΤΗΡΟΘΗΚΕΣ) αλλα επειδη το ετερο αυτοκινητο μου δεν εχει, τον εχω σχεδον παντα σηκωμενο. Και αποτελει πλεον τον τελειο αποθηκευτικο χωρο για αποδειξεις λιανικης πωλησης απο ταμειακες μηχανες κλπ.

ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΑ 

Παιχνιδακι, αν και δεν εχω συνηθισει ακομα να κοιτω τη καμερα και ειχα ποτε θεμα με αυτό αφου εχω και απειρα με τετραξονικα. Το μονο που δε μπορω να παρκαρω ευκολα είναι ένα smart!!!

MULTIMEDIA Α (δεν εχω ασχοληθει πολύ μαζι του, μονο ρυθμισεις ηχου εκανα)

Οπως ειχα ‘προβλεψει’ πολυ πρακτικο το να εχει πολλα κουμπακια…
Βεβαια θα το προτιμουσα να ειχε μια κληση προς τον οδηγο, οπως το C-HR…

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ

Συνολικη… 3.5 λίτρα/100 χλμ. συμφωνα με το τι δείχνει το αυτοκινητο

Αλλα κυριοι, μετρωντας και με τον κλασσικο τροπο, με τον τροπο που το οδηγω ειναι πιο οικονομικο και απο το LPG και με κινηση και Εθνικες οδους… Kaταναλωνει πολυ στις αναβασεις από ότι φαινεται στο ΜyT. Ανεβοκατεβαινω στα 600-700 μετρα, για βολτα…

Και μια φωτο που εβγαλα την 25η Μαρτιου, που ισως ενδιαφερει του πιο γνωστες…

ΖΩΝΕΣ

Δεν εχουν εξτρα πλαστικο δακτυλιδι για συγκράτηση του κλιπ πιο ψηλά και το κενο αναμεσα στο καθισμα και τη μεσαια κολόνα δεν είναι μεγαλο με αποτελεσμα να υπαρχει μια δυσκολια στην αρχικη φαση τοποθετησης, αφου ο καρπος δε χωρα με ευκολια εκει.

ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΠΛΑΙΣΙΟ ΔΙΑΚΟΠΤΩΝ ΠΑΡΑΘΥΡΩΝ

Το μονο σημειο το οποιο μου κανει πολυ low cost εικονα ειναι το πλαισιο που βρισκονται οι διακοπτες για τα παραθυρα. Τοσο πολυ που σκεφτομαι να δω τι μπορω να τοποθετησω εκει… Ετοιμο aftermarket, wrapping εφικτο?

ΚΥΛΙΣΗ (και σε συνηθεις διαδρομες που εκανα για συγκριση)

Είναι υπεροχη, (βεβαια ανεβαινω στο παλιο μου αυτοκινητο και δεν νιωθω ότι οδηγαω κατι που δε μου αρεσει ή δε θελω να ξανανεβω, ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΗΣΩ?). Πολύ πιο ομαλη στις ατελειες του αστικου δρομου (παντα με χαμηλες ταχυτητες) αλλα ακομα σε μεγαλυτερες ‘λακουβες’ όπως καποια φρεατια ομβριων, χωρις δυνατους κραδασμους η ‘γκρανκ-γκρουνκ’… Στους αυτοκινητοδρομους, η οδηγηση είναι τοσο ξεκουραστη και ασφαλης πλεον… Με το αυτοματο και τον υβριδισμο δε χρειαζεται να εισαι σε επαγρυπνηση σαν να εισαι σε πολεμο, να ‘κοψεις’ πως οδηγει ο από πισω ώστε να επιταχυνεις πανω του οριου, για μη σε κοψει το δρομο ένα φορτηγο η να χασεις ολη τη φορα σου όταν καποιος οδηγει σαν να μην υπαρχει άλλος στο δρομο η και ακομα να επιβραδυνεις όταν ο καποιος από πισω ερχεται ‘πατημενος’… Το αυτοκινητο τα κανει όλα μονο του, χωρις να ‘χανει’ κατι σε επιταχυνση όταν το επαναφερεις εσυ ή το cruise control στην επιθυμητη ταχυτητα.

ΤΙΜΟΝΙ

Τελεια αισθηση αφης, αποκρισης κι ακτινα στροφης.

Τοσο ευκολο κανει το παρκαρισμα, (στη παρακατω φωτο με 2 κινησεις και λιγο στην ευθεια σε τοσο μικρο μερος χωρις καμερα, μονο στο τελος για να καταλαβω την αποσταση με τις γραμμες στις… Και ολο νομιζω εχω ακομα χωρο… Πρεπει να εχω το νου μου…)

που μεχρι να το συνηθισω ελπιζω να μη το ‘σπασω’ γιατι το τερματιζω χωρις να το καταλαβω.

ECVT

Ναι πραγματι υπαρχει μια πιο τραχια αισθηση και αλλα μονο σε συναρτηση με τον ηχο. Δεν με εχει ενοχλησει καθολου, ακομα και σε ανηφορες αλλα και στην Εθνικη. Πιο πολυ η διαφορα απο το την αθορυβη EV κινηση στο θερμικο κινητηρα δημιουργειται αυτη η αισθηση (ηχος). Αυτο που εγραψε ο @monman2, οι κραδασμοι ενοχλουν και οχι ο ηχος. Προσοχη ομως, δεν ετρεχα πανω απο 100 km/h και ουτε εκανα αναβαση RALLY ACRΟPOLIS σε χωματοδρομο η ασφαλτοδρομο που πηγα. Το αυτοκινητο σε εμπνευει να απολαμβανεις βολτα μαζι με ολη την οικογενεια και τους αρεσει περισσοτερο γιατι όπως λενε με την υβριδικοτητα δεν νιωθουν ότι θα τους φυγουν τα κεφαλια σε φρεναρισμα η ότι θα ακουμπησουν τα αυτια τους δεξια η αριστερα σε στροφες.

ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ

Αν προσεξατε στα του αυτοκινητου η χωρητικοτητα του χωρου αποσκευων αναφερεται εως το καλυμμα πορτ-μπαγκαζ κλπ. Μετα το καλυμμα εχεις ένα εξτρα χωρο σαν καποιου αλλου αυτοκινητου μεγκα-μποξ, σαφως μικροτερο, αν αφαιρεσεις την διαμορφωμενη διογκομενη πολυστερινη. Το διπλο δαπεδο μου ειναι πολύ πρακτικο αφου στο κατω επιπεδο αποθηκευω ηδη όλα τα απαραιτητα (πυροσβεστηρα, αλυσιδες κλπ) και διαφορα για την καθημερινη πρακτικοτητα ενω ακομα πιο κατω μπορουν ευκολα να υπαρχουν και ηδη καθαριοτητας. Και εχω ολο το υπολοιπο ορατο αδειο και ετοιμο για ένα καροτσι η αποσκευες για μια εκδρομη και ακομα και το μπουφαν μου αυτές τις πρωτες μερες…

Βεβαια θα ηταν ιδανικο σαν εξτρα εξοπλισμος το αυτοματο κουμπι του. Είναι λιγο αβολο στο ανοιξε-κλεισε ενώ σε αντιθεση ‘ρολαρει’ πολύ ευκολα πανω-κατω αν περασει το σημειο δυσκολιας.

ΚΟΡΝΑ

Ή εχει τοσο καλη ηχομονωση το αυτοκινητο ή δεν ειναι τοσο δυνατη… Θα το δω αυτο…

MyT

Πολυ ενδιαφερον να βλεπεις που ειναι το αυτοκινητο σου. Και ενδιαφερον concept στο application. Βεβαια νιωθω οτι κατι του λειπει. Δεν το εχω βρει ακομη. Επισης θυμωνω που με μαλωνει συνεχεια για το φρεναρισμα πριν τους κυκλικους κομβους, αν κοβω απο εκει που λεει δε θα σταματαει κανεις μεχρι να φτασω και παλι θα αναγκαζομαι να φρεναρω αποτομα (οπως λεει) στο τελος.

(Αν θέλετε κι εσείς να παρουσιάσετε το καμάρι σας, στείλτε μας στην παρακάτω διεύθυνση: dimitrios.sampaziotis@cartalk.gr)

Περισσότερα Άρθρα