Πόσες μπαταρίες ΑΑ χρειάζονται για να βάλετε μπρος ένα αμάξι;

Τι ολέθριο συναίσθημα να διαπιστώνεις ότι η μπαταρία του αυτοκινήτου σε πρόδωσε έτσι ξαφνικά… Μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή και σε αφήνει στα κρύα του λουτρού. Πέρα από το άβολο της στιγμής, είναι και πλήγμα για το πορτοφόλι. Ωστόσο, εάν έχετε μερικές φρέσκες μπαταρίες ΑΑ ξεχασμένες στο συρτάρι, ίσως μπορέσετε να ξεκινήσετε το αυτοκίνητό σας. Ή μήπως όχι; Ευτυχώς, η ομάδα του Garage 54 ανέλαβε να ανακαλύψει τον ελάχιστο αριθμό μπαταριών που θα χρειαστεί ένα τέτοιο εγχείρημα, το οποίο ξεκίνησε με την αποδόμηση μιας κανονικής μπαταρίας αυτοκινήτου.

Αρχικά πειραματίστηκαν με μόλις οκτώ και προφανώς δεν έγινε τίποτα. 16 μπαταρίες δημιούργησαν κάποιους σπινθήρες, ενώ με 24 η μίζα δούλεψε ελάχιστα. Στη συνέχεια, οι μπαταρίες τοποθετήθηκαν στο όχημα κι ο αριθμός αυξήθηκε σε 120 ΑΑ. Χρειάστηκαν 160 μπαταρίες για να γυρίσει ο κινητήρας, αλλά δεν αρκούσαν για να εκκινήσει. Προστέθηκαν σταδιακά κι άλλες, αυξάνοντας τον αριθμό σε 200, 240, 280 και 300 μπαταρίες και φάνηκε πια ότι η εκκίνηση ήταν κοντά.

Το ποθούμενο επετεύχθη με 308 μπαταρίες, αλλά μη νομίζετε ότι θα σας πάνε μακριά. Καθώς δεν ήταν επαναφορτιζόμενες, τελικά έχασαν την ισχύ τους, αδυνατώντας να επανεκκινήσουν το αυτοκίνητο. Μια πραγματική μπαταρία αυτοκινήτου είναι επαναφορτιζόμενη, καθιστώντας την πολύ καλύτερη λύση από 300κάτι μπαταρίες ΑΑ. Ελπίζουμε ότι οι συμπαθείς τύποι του διάσημου καναλιού θα δοκιμάσουν ξανά το πείραμα με επαναφορτιζόμενες μπαταρίες ώστε να τις φορτίζει το δυναμό και να δούμε πόσο μακριά μπορεί να φτάσει ένα αυτοκίνητο. Και βέβαια, το απόλυτο πείραμα θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίντο. Οι μπαταρίες θα είναι ακόμη πιο αναπόσπαστο μέρος του οχήματος στο μέλλον, καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες εγκαταλείπουν τον κινητήρα εσωτερικής καύσης για μια τεράστια μπαταρία που τροφοδοτεί τουλάχιστον έναν ηλεκτροκινητήρα. Δεν θέλουμε να σκεφτούμε πόσες μπαταρίες ΑA θα χρειαζόταν ένα EV για να λειτουργήσει.

Περισσότερα Άρθρα