Hockenheim: η Urus Performante πιο γρήγορη από την Cayman GTS

Οι πολεμιστές του πληκτρολογίου έχουν την τάση να υπεραπλουστεύουν υπερβολικά τα πράγματα και να αναφέρουν τη Lamborghini Urus ως ένα Volkswagen Touareg με το σήμα του μαινόμενου ταύρου, επειδή και τα δύο μοντέλα μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα MLB Evo. Ωστόσο, ένα νέο βίντεο από το Hockenheim αποτελεί μία ακόμη απόδειξη ότι οι τεχνικοί της Sant’Agata Bolognese έχουν κατασκευάσει ένα πραγματικά συναρπαστικό όχημα επιδόσεων.

Το Sport Auto δοκίμασε τη νέα έκδοση Performante στη διάσημη πίστα και χρειάστηκε 1:55’8″ δευτερόλεπτα για να ολοκληρώσει έναν γύρο στη διάταξη του Grand Prix. Ήταν μόλις ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο αργή από την Porsche 911 Carrera T, αλλά 1.1 δευτερόλεπτα πιο γρήγορη από την 718 Cayman GTS 4.0. Τα δύο γερμανικά μοντέλα δε δοκιμάστηκαν την ίδια μέρα υπό τις ίδιες συνθήκες, αλλά σε προηγουμένου ευκαιρία από το γερμανικό περιοδικό. Με βάρος 2.150 κιλά, είναι ασφαλές να πούμε ότι η Urus Perfomante είναι ένα από τα βαρύτερα οχήματα που έκανε έναν τόσο γρήγορο γύρο στην απαιτητική πίστα.

Ενώ ο χρόνος του γύρου είναι εντυπωσιακός, η αντίστοιχων μηχανικών μερών Porsche Cayenne Turbo GT είναι ακόμα πιο γρήγορη, περνώντας τη γραμμή τερματισμού 0.7 δευτερόλεπτα νωρίτερα. Αυτή τη στιγμή είναι το ταχύτερο SUV που έχει δοκιμαστεί από το Sport Auto στο Hockenheim, όπου η McLaren Senna συνεχίζει να έχει τον καλύτερο χρόνο με 1.40’79”, ενώ το βάθρο συμπληρώνουν η AMG GT Black Series (1:43’3″) κι η Porsche 911 GT2 RS MR (1:43’5″).

Με το lifting που παρουσιάστηκε τον Αύγουστο του 2022, η Lamborghini αναβάθμισε την Urus στους 666 ίππους για την έκδοση Performante που βρίσκεται πάνω από την Urus S. Αφαίρεσε επίσης 47 κιλά για να κατασκευάσει ένα SUV υψηλών επιδόσεων που επιτυγχάνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3.3 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση από 0 στα 200 διαρκεί μόλις 11.5 δευτερόλεπτα. Η τελική ταχύτητα φτάνει τα 306 χλμ/ώρα.

Μια τρίτη έκδοση της Urus θα καταφτάσει το 2024, όταν η Lamborghini αναμένεται να παρουσιάσει ένα plug-in hybrid μοντέλο. Θα μπορούσε να είναι το πιο ισχυρό της γκάμας, καθώς θα συνδυάσει έναν V8 με έναν ηλεκτροκινητήρα για να αποδώσει τουλάχιστον τους 680 ίππους που προσφέρει η φανταχτερή Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid. Ωστόσο, είναι απίθανο να είναι πιο γρήγορο σε μια πίστα από την Performante, θεωρώντας πως θα αυξήσει σημαντικά το βάρος.

Περισσότερα Άρθρα