Η 296 GTB γίνεται η πρώτη Ferrari που σπάει τα 7 λεπτά στο Ring

Χιλιάδες αυτοκίνητα παραγωγής έχουν δοκιμαστεί στο Nürburgring, αλλά μόλις 15 από αυτά έχουν ολοκληρώσει έναν γύρο σε λιγότερο από επτά λεπτά και μπορούσαν να το αποδείξουν. Η Ferrari 296 GTB είναι η πιο πρόσφατη προσθήκη στην ένδοξη λίστα κι αποτελεί την πρώτη Ferrari παραγωγής που καταφέρνει κάτι τέτοιο. Ολοκλήρωσε το εντυπωσιακό επίτευγμα με τον Christian Gebhardt του γερμανικού Sport Auto πίσω από το τιμόνι.

Γνωστός για την εμπειρία του και την ταχύτητά του στο Nordschleife, ο Gebhardt πέτυχε έναν εντυπωσιακό χρόνο γύρου 6’58″70 με ένα μοντέλο που διέθετε το πακέτο Assetto Fiorano και φορούσε ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Ο χρόνος είναι περίπου 1.3 δευτερόλεπτα γρηγορότερος από αυτόν της 488 Pista, η οποία οριακά δεν έσπασε το επτάλεπτο το 2019, αλλά και μισό δευτερόλεπτο πιο αργός από της Porsche 911 GT2 RS, την οποία ο Gebhart οδήγησε στην πίστα το 2018. Από την άλλη, είναι περίπου ένα δευτερόλεπτο ταχύτερος από της Lamborghini Aventador SuperVeloce LP750-4, αλλά καταλαβαίνετε ότι τελικά λίγη σημασία έχουν οι συγκρίσεις μία πενταετία μετά.

Παρά την προϊστορία της στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, η Ferrari δεν παραχωρεί συχνά τα μοντέλα της για γρήγορους γύρους σαν αυτόν. Αν για παράδειγμα η SF90 είχε δοκιμαστεί στην Πράσινη Κόλαση, λογικά θα ήταν ακόμα ταχύτερη από τη φθηνότερη και λιγότερο ισχυρή αδερφή της. Παρά το γεγονός ότι έχει δύο λιγότερους κυλίνδρους από την SF90, η 296 GTB αποδίδει 830 ίππους, χάρη και στην υβριδική υποβοήθηση. Το πισωκίνητο θηρίο επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2.9 δευτερόλεπτα κι έχει τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα.

Εν τω μεταξύ, το πακέτο Assetto Fiorano δεν αυξάνει την ιπποδύναμη, αλλά εξοπλίζει το αυτοκίνητο με αμορτισέρ Multimatic, αντικαθιστά μέρη του αμαξώματος με ανθρακονημάτινα, το πίσω παρμπρίζ με άλλο από συνθετικά υλικά και βέβαια, προσθέτει τα υψηλής πρόσφυσης ελαστικά της Michelin. Η συνολική εξοικονόμηση βάρους ισοδυναμεί με 12 κιλά, ενώ άλλα 7 αφαιρούνται με τους carbon τροχούς, που φαίνεται να έχουν τοποθετηθεί εδώ.

Δεν αποτελεί έκπληξη λοιπόν ότι η Ferrari 296 GTB είναι ικανή να κάνει έναν ταχύτατο γύρο σε μια από τις πιο διάσημες πίστες του πλανήτη. Ελπίζουμε μόνο ότι αυτό θα ενθαρρύνει τη Ferrari να στείλει περισσότερα μοντέλα της στη θρυλική πίστα.

Περισσότερα Άρθρα