Δαβίδ & Γολιάθ: κλασικό Mini 350 ίππων τα βάζει με Mercedes E63

Αν και τα δύο μοντέλα ήταν σε απολύτως εργοστασιακή μορφή, απλώς δε θα υπήρχε η παραμικρή σύγκριση μεταξύ τους. Ευτυχώς όμως για εμάς, αυτό υφίσταται μόνο για την E63 S του 2018. Είναι ήδη πολύ γρήγορη με 612 ίππους και 850 Nm ροπής και παρά το βάρος των δύο τόνων, μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 3.4 δευτερόλεπτα.

Όλα φαίνονται χαμένα για το Mini σε μια αναμέτρηση στο τέταρτο του μιλίου, αλλά ας μη βιαστούμε να το ξεγράψουμε. Ειδικά το συγκεκριμένο που φοράει έναν βελτιωμένο δίλιτρο TFSI από Golf Mk V, ο οποίος έχει ακριβώς τους μισούς κυλίνδρους, τον μισό κυβισμό και τις μισές τουρμπίνες από τον τετράλιτρο twin turbo της AMG.


Ωστόσο, το Mini έκανε περισσότερα από το να δανειστεί έναν κινητήρα και να τον βελτιώσει στους 350 ίππους, βάζοντας ένα νέο turbo και μπεκ από Audi S3. Τοποθέτησε επίσης το εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG κι έβαλε το μοτέρ στο πίσω μέρος ώστε να στέλνει όλη την ισχύ στους πίσω τροχούς, για καλύτερη πρόσφυση στην εκκίνηση (αλά 911). Και ναι, σε αναλογία κιλών ανά ίππο, το τερατάκι Mini υπερέχει πλέον σαφώς της AMG!

Ωστόσο, αυτό το πλεονέκτημα δεν εγγυάται τη νίκη επί της πανίσχυρης Merc. Στην πρώτη αναμέτρηση από ρεπρίζ, το lag που έχει το μοτέρ της VW συνεπάγεται ότι το Mini μένει πίσω από την αρχή και δεν μπορεί να πλησιάσει ως το τέλος. Ξεκινώντας από στάση, το Mini εκκίνησε πιο γρήγορα λόγω της μικρότερης αδράνειας αλλά και πάλι έχασε. Το ίδιο συνέβη και στη δεύτερη διαδρομή, αν κι η Merc των δύο τόνων εκκίνησε καλύτερα και κέρδισε πιο πειστικά.

Εντάξει, δεν περιμένατε βέβαια να κερδίζει κάθε φορά ο Δαβίδ τον Γολιάθ, έτσι δεν είναι; Δε θα είχε πλάκα άλλωστε, θα ήταν κάτι το αναμενόμενο.

Περισσότερα Άρθρα