Δείτε το Apollo Intensa Emozione να μεγαλουργεί στη πίστα Monza
Intensa Emozione (IE) στα ιταλικά σημαίνει «έντονο συναίσθημα» και να είστε σίγουροι ότι στο πρόσφατο track day στην πίστα της Monza, το hypercar όντως προκάλεσε έντονα συναισθήματα σε όσους το παρακολούθησαν να γυρίζει τη διάσημη ιταλική πίστα. Το κανάλι 19Bozzy92 στο YouTube μοιράστηκε μαζί μας τους γύρους επίδειξης που πραγματοποίησε το Apollo IE στην πρόσφατη έκθεση αυτοκινήτου Milano-Monza “MiMo” στην Autodromo Nazionale Monza. Πίσω από το τιμόνι ήταν ο Hugo de Sadeleer, ένας 25χρονος οδηγός εξέλιξης από την Ελβετία.
Η πίστα της Monza, γνωστή κι ως Ναός της Ταχύτητας, αποτέλεσε το ιδανικό περιβάλλον για το γερμανικό hypercar καθώς μπόρεσε να απομυζήσει τα μέγιστα από τον ψηλόστροφο V12 κινητήρα στις πολλές μεγάλες ευθείες. Χωρίς την παραμικρή υβριδική υποβοήθηση ή τουρμπίνα/κομπρέσορα, πρόκειται για ένα αμιγώς ατμοσφαιρικό σύνολο 6.3 λίτρων, ικανό να παράγει 791 ίππους στις 8.500 σαλ. και 760 Nm ροπής στις 6.000 σαλ. Ο κόφτης επενεργεί στις 9.000 σαλ.
Τοποθετημένος στο κέντρο, ο κινητήρας στέλνει την ισχύ του αποκλειστικά στους πίσω τροχούς μέσω ενός σειριακού μηχανικού κιβωτίου έξι σχέσεων της Hewland, μιας βρετανικής εταιρίας που εξειδικεύεται στην παραγωγή κιβωτίων ταχυτήτων για αγωνιστικά αυτοκίνητα. Εάν ο ήχος του κινητήρας σάς φαίνεται οικείος, είναι διότι το μοτέρ προέρχεται από τη Ferrari και θα το βρείτε επίσης σε μοντέλα με σήμα το Cavallino, όπως η F12 Berlinetta κι η Purosangue (πρόκειται για τον F140 IA των 6.5 λίτρων).
Εξοπλισμένο με ελαστικά Michelin Cup 2 R και κεραμικά φρένα, υψηλοί προσκεκλημένοι έμπαιναν για έναν καυτό γύρο στην πίστα των 5.8 χιλιομέτρων στο δεξί κάθισμα του Apollo. Τα πλάνα μέσα από το αυτοκίνητο δείχνουν ότι φτάνει τα 280 χλμ/ώρα πλησιάζοντας το πρώτο σικέιν, το Variante de Rettifilo. Ενώ τα περισσότερα σύγχρονα hypercars λέγεται ότι είναι πολύ εύκολα στην οδήγηση, η Apollo Automobil έχει υιοθετήσει μια διαφορετική προσέγγιση στο Apollo IE. Το γερμανικό hypercar έχει εξελιχθεί ώστε να προσφέρει οδηγική αίσθηση παρόμοια με τα κλασικά σκληροπυρηνικά αγωνιστικά αυτοκίνητα κατηγορίας GT1 από τη δεκαετία του 1990. Αυτό βέβαια ελάχιστα επηρέασε τον Sadeleer, που διαχειριζόταν απρόσκοπτα τα σικέιν της Monza, della Roggia κι Ascari.
Κάθε εμφάνιση Apollo είναι μια σπάνια εμπειρία, αφού η εταιρία θα παράγει συνολικά μόνο 10 IE, με το καθένα να κοστίζει 2.3 εκατομμύρια ευρώ και να είναι ήδη όλα προπωλημένα.