Τρελό bullying: βελτιωμένη Μ3 αυθαδιάζει σε Lucid 1.126 ίππων

Έχουμε συνηθίσει οι κόντρες με ηλεκτρικά 1.000+ ίππων να είναι απελπιστικά βαρετές: τα θερμικά μοντέλα είναι μονίμως ηττημένα. Κι όμως, το σημερινό βίντεο (μια προσφορά του CarWow) τολμά να διαφέρει. Σταματώντας τη ζυγαριά στα 2.375 κιλά, το Air είναι σαφώς πιο βαρύ από την μπλε G80 δίπλα του, μια M3 Competition xDrive που αρχικά ζύγιζε 1.780 κιλά. Λέμε αρχικά, γιατί πλέον φέρει κάμποσες βελτιώσεις, με αποτέλεσμα να μην αποδίδει πια 510 ίππους και 650 Nm όπως έκανε εργοστασιακά. Ο συμπαθής Mat Watson αναφέρει ότι ο βελτιωμένος S58 αποδίδει 750 ίππους και 900 Nm, εντυπωσιακή ισχύ για ένα μοτέρ 3.0 λίτρων. Σε συνεργασία με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων της ZF και την εξαιρετική απόκριση του launch control της BMW, το γερμανικό executive sedan αποδεικνύεται ένας πολύ άξιος αντίπαλος για το αμερικάνικο Lucid στο τέταρτο του μιλίου.

Και στους δύο αγώνες από στάση, η M3 εκτοξεύεται πιο γρήγορα από το Air Dream Edition Performance και συνεχίζει να βρίσκεται στην πρωτοπορία μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. Το Lucid εκκινεί καλύτερα με απενεργοποιημένο τον ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας (κάτι που του στέρησε πολύτιμα δέκατα στην πρώτη εκκίνηση), αλλά δεν καταφέρνει να νικήσει την BMW στο τέταρτο του μιλίου. Και τα δύο τερμάτισαν στα 10.2 δευτερόλεπτα, με τη BMW να παίρνει τη νίκη με διαφορά ενός προφυλακτήρα.
Ο πρώτος από τους δύο αγώνες εν κινήσει δεν πήγε καλά για τη M3, ο οποίος έγινε με δεύτερη ταχύτητα με 30 μίλια την ώρα (σχεδόν 50 χιλιόμετρα την ώρα). Στον δεύτερο, τα δύο αυτοκίνητα ξεκίνησαν με 50 μίλια την ώρα (80 χιλιόμετρα την ώρα) και τρίτη στο σασμάν της BMW, με αποτέλεσμα ένα πολύ πιο κοντινό τελείωμα στο μισό μίλι. Εάν κρατάτε λογαριασμό, ο πίνακας των αποτελεσμάτων δείχνει δύο-δύο μετά τις προαναφερθείσες τέσσερις κούρσες drag.
Για την τελευταία πρόκληση, και τα δύο αυτοκίνητα πρέπει να σταματήσουν από τα 100 μίλια την ώρα (σχεδόν 160 χιλιόμετρα την ώρα) όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Όπως ήταν αναμενόμενο, η M3 Competition xDrive – με το πολύ χαμηλότερο βάρος – σταματά μία καρότσα πιο γρήγορα από το αμερικανικό sedan.

Περισσότερα Άρθρα