Diablo Restomod της Eccentrica: 1.2 μύρια € για 19 πολύ τυχερούς
Τώρα που η ιταλική εταιρία γιορτάζει τα 60ά γενέθλιά της, τα φώτα της δημοσιότητας έχουν πέσει πάνω στο πολύκροτο παρελθόν της Lamborghini. Ο Emanuel Colombini, ένας μεγιστάνας στο χώρο του επίπλου και παθιασμένος ερασιτέχνης οδηγός αγώνων στο Super Trofeo Lamborghini, θέλει να γιορτάσει αυτή την επέτειο εκσυγχρονίζοντας 19 Diablo για διακεκριμένους πελάτες με πολύ βαθιές τσέπες. Έτσι, ο Colombini ίδρυσε την Eccentrica, η οποία θα ανασταίνει μεταχειρισμένες Lamborghini Diablo και θα τελειοποιεί κάθε πάνελ αμαξώματος, κάθε εσωτερική επιφάνεια και κάθε μηχανικό μέρος, ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των σύγχρονων οδηγών.
Εμπνευσμένη από τον μηχανοκίνητο αθλητισμό
Η Eccentrica Diablo εμπνέεται από το μοντέλο GTR που είναι φτιαγμένο για οδήγηση στην πίστα. Σχεδόν κάθε πάνελ αμαξώματος στο αυτοκίνητο έχει τροποποιηθεί για να γίνει πιο λείο, πιο λειτουργικό ή ελαφρύτερο από το πρωτότυπο. Η μπροστινή μάσκα για παράδειγμα, στο αρχικό μοντέλο ήταν απλώς διακοσμητική, αλλά τώρα βοηθά στη βελτίωση της ροής του αέρα πάνω από το όχημα.
Εξωτικά υλικά, όπως ανθρακονήματα και τρισδιάστατα εκτυπωμένο τιτάνιο, εξασφαλίζουν περισσότερη ακαμψία, ενώ μειώνουν το βάρος. Επιπλέον, τα φώτα εμπρός και πίσω έχουν εκμοντερνιστεί. Ειδικότερα για τους μπροστινούς προβολείς, η Eccentrica τούς αναφέρει ως “pop-down”. Η εταιρία λέει ότι αν και το συνολικό μήκος του οχήματος παραμένει αμετάβλητο, οι πρόβολοι είναι πλέον μικρότεροι, ενώ οι ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών είναι εμπνευσμένες από τον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Αναθεωρημένη μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια
Στο εσωτερικό, η σφαίρα των αγώνων συνεχίζει να εμπνέει την ομάδα της Eccentrica, η οποία έχει επενδύσει το αυτοκίνητο με δέρμα κι alcantara. Για τον αγοραστή που είναι πιο προσανατολισμένος στην πολυτέλεια, η εταιρία λέει ότι θα αντικαταστήσει κάθε πλαστική επένδυση του εσωτερικού με μια πιο εκλεπτυσμένη για πιο ακριβή αίσθηση. Η κολόνα του τιμονιού είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα, ως νεύμα στη Diablo GTR, ενώ η ψηφιακή οθόνη έχει εκσυγχρονιστεί, αν κι η όλη σχεδίαση και τα γραφικά παραπέμπουν στα ’90s. Το ηχοσύστημα παρέχεται από την Marantz.
V12 Power
Κάτω από το καπό, βρίσκουμε τον εργοστασιακό V12 των 5.7 λίτρων, αλλά με βελτιώσεις σε βαλβίδες κι εκκεντροφόρους για να παράγει 550 ίππους και 600 Nm ροπής. Η εξάτμιση από κράμα αλουμινίου τής Capristo θα τον βοηθήσει να ακούγεται πιο εύηχος από ποτέ. Αν κι η βελτίωση του μοτέρ είναι μόλις 58 άλογα, η Eccentrica λέει ότι σε συνδυασμό με το μικρότερο βάρος, η αναλογία κιλών ανά ίππο έχει πέσει στο 2.9 κι η Diablo της επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3.5 δευτερόλεπτα και φτάνει την τελική ταχύτητα των 335 χλμ/ώρα.
Χάρη στις εξαπίστονες δαγκάνες φρένων της Brembo και τα ελαστικά Pirelli P Zero Trofeo R, θα μπορεί να επιβραδύνει από τα 100 χλμ/ώρα στο μηδέν σε μόλις 34 μέτρα. Πρόκειται για μια βελτίωση 20% σε σχέση με το αρχικό αυτοκίνητο, ενώ θα μπορεί να αναπτύξει 1.2 g πλευρικής επιτάχυνσης, ώστε να προσφέρει έντονες συγκινήσεις στην πίστα.
Τιμή
Χάρη στις διαθέσιμες παραλλαγές στο χρώμα, την ταπετσαρία, τα υφάσματα και τα υλικά, η Eccentrica λέει ότι καμία Diablo που θα παράγει δε θα είναι ίδια με τις υπόλοιπες. Όλες θα χρειαστούν από 16 έως 18 μήνες για να κατασκευαστούν και θα κοστίζουν 1.2 εκατομμύρια ευρώ επιπλέον της τιμής της μεταχειρισμένης Diablo. Παρουσιάστηκε στο Μιλάνο κι η πρώτη Eccentrica Diablo θα κατευθυνθεί στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood αργότερα μες στον μήνα και στη συνέχεια στην Εβδομάδα Αυτοκινήτου του Monterey στις ΗΠΑ.