Κόκκινη κάρτα σε RX-7 στο Nurburgring, παραήταν φασαριόζικο

Ακόμη και σήμερα, 31 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, το ιαπωνικό διθέσιο μοντέλο στέκεται υπέροχα. Τόσο εμφανισιακά με την αξεπέραστη σχεδίασή του, όσο και σε θέμα στησίματος κι επιδόσεων απέναντι σε πολύ πιο σύγχρονους ανταγωνιστές και το παρακάτω βίντεο αποτελεί περίτρανη απόδειξη. Με εργοστασιακά φρένα, semi-slick ελαστικά σε ζάντες Volk TE 37, το ήπια βελτιωμένο RX-7 απογειώνεται στα χέρια του YouTuber Misha Charoudin στο Nurburgring.

Ο Wankel κινητήρας φορούσε δύο ρότορες σε στοκ κατάσταση, αλλά πλέον έχει ανακατασκευαστεί κι έχει μόνον έναν αλλά μεγαλύτερο. Αποδίδει περί τους 400 ίππους, οι οποίοι στέλνονται στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου πέντε σχέσεων. Χωρίς σύστημα ελέγχου πρόσφυσης κι ABS κι απλώς μικρές αναβαθμίσεις στην ανάρτηση, θα περίμενε κανείς ότι η σχεδόν διπλάσια ισχύς από το εργοστασιακό θα ζόριζε το μοντέλο των τριών δεκαετιών. Κάθε άλλο…

Το turbo έχει κάμποσο lag και πρέπει να σκαρφαλώσει στις 4.500 σαλ., αλλά τότε το στροφόμετρο και το ταχύμετρο εκτοξεύονται σαν να μην υπάρχει αύριο! Το μαύρο RX-7 είναι τόσο γρήγορο που το ταχύμετρο των 180 χιλιομέτρων την ώρα είναι ανεπαρκές για τις ταχύτητες που μπορεί πλέον να κρατήσει το θρυλικό κλασικό, παρά τα 28 του έτη. Πολλά μοντέλα που φορούσαν τα σήματα των BMW, Porsche, Mercedes-Benz κι Audi δεν κατάφεραν να κρατηθούν μπροστά του, κάτι που έκανε (έστω και για λίγο) ένα κίτρινο Peugeot 307. Βρήκε τον δάσκαλό του μόνο από μία Porsche 911 και μία Cayman.

Στο τέλος του πρώτου γύρου, ο Misha Charoudin διαπίστωσε ότι τα εργοστασιακά φρένα έδειχναν έντονα σημάδια κόπωσης, οπότε δεν επιχείρησε δεύτερο γύρο. Ακόμα όμως κι αν το επιθυμούσε, δε θα του επιτρεπόταν γιατί ο ήχος του κινητήρα παραήταν δυνατός για το Nurburgring. Οι κανονισμοί στην Πράσινη Κόλαση αναφέρουν ότι η στάθμη στατικού θορύβου ενός αυτοκινήτου δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 95 dB, ενώ το όριο θορύβου κίνησης είναι τα 130 dB, οπότε το ιαπωνικό coupe λογικά ξεπέρασε μία από τις δύο στάθμες. Ή και τις δύο.

Περισσότερα Άρθρα