De Tomaso P72 περνάει τέρμα γκάζι και μας αφήνει άφωνους (vid)

Το κανάλι Varryx στο YouTube μοιράστηκε ένα νέο βίντεο της De Tomaso P72 , επιτρέποντάς μας να ρίξουμε μερικές πιο κοντινές ματιές σε αυτό το απίστευτα πανέμορφο supercar. Πέρα από την εμφάνιση που κόβει την ανάσα, στο κλιπ ξεχωρίζει η απίστευτη μελωδία του κινητήρα. Στο pit lane, δουλεύοντας στο ρελαντί, ο κινητήρας ακούγεται σαν οργισμένος V12 αλλά καθώς γκαζώνει στην ευθεία, μάλλον θα τον μπέρδευες με καλλίφωνο V10, παράγοντας έναν ήχο που θα ζήλευαν τα περισσότερα σύγχρονα μονοθέσια της F1.

Τα μονοθέσια της F1 θα γίνουν πιο θορυβώδη και πιο οικολογικά από το 2026

Καθώς περνάει μαινόμενη στην κύρια ευθεία της πίστας, είναι σαφές ότι η P72 είναι ένα πολύ γρήγορη, πολύ όμορφη και πολύ εύηχη. Αλλά για μισό λεπτό – η P72 υποτίθεται ότι φοράει έναν Coyote V8 της Ford. Πράγματι, τα μοντέλα παραγωγής λέγεται ότι θα φορούν έναν V8 από Mustang. Δεν μπορούμε να φανταστούμε τι μαγικά έχουν κάνει οι τεχνικοί της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας ώστε να ακούγεται τόσος εξωτικός, αλλά γνωρίζουμε ότι η P72 φοράει και κομπρέσορα Roush ώστε να αποδίδει 700 ίππους και 824 Nm ροπής.

Πιο πιθανό είναι να φοράει απλώς έναν V12. Θυμίζουμε ότι η P72 βασίζεται στα μηχανικά μέρη του Apollo Intensa Emozione, το οποίο χρησιμοποιεί έναν 12κύλινδρο κινητήρα 6.2 λίτρων που προέρχεται από τη Ferrari. Πέρα από την εκπληκτική ηχητική, η P72 εντυπωσιάζει με το πανέμορφο αμάξωμά της. Βέβαια, θα θυμάστε την κριτική που είχε δεχτεί, λέγοντας ότι αντέγραψε τη σχεδίαση της Ferrari P3/4 και το εσωτερικό της Pagani. Όπως και να έχει, δε χορταίνουμε να την ακούμε και τη βλέπουμε.

Με μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, κίνηση στους πίσω τροχούς και χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, είναι λογικό να θεωρήσετε ότι η De Tomaso P72 είναι ένα σκληροπυρηνικό supercar που αισθάνεται πιο άνετα στην πίστα παρά στον δρόμο. Αλλά η εταιρία επιμένει ότι είναι ένα grand tourer, σε αντίθεση με το Apollo στο οποίο βασίζεται.

Αυτό αντικατοπτρίζεται στο ιδιαίτερα καλόγουστο και πολυτελές εσωτερικό που παντρεύει αρμονικά το δέρμα, το ανθρακόνημα και τα υπέροχα μεταλλικά μέρη. Και ναι, όσο περισσότερο το χαζεύουμε, τόσο περισσότερο νομίζουμε ότι πρόκειται για κάποιο μοντέλο του Horacio Pagani. Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το τέταρτο τρίμηνο του 2023 και θα περιοριστεί στα 72 αυτοκίνητα. Με τιμή γύρω στις 775.000 €, είναι ένα πραγματικό αριστούργημα.

Περισσότερα Άρθρα