To NSU Prinz 4 επιστρέφει ως ηλεκτρικό restomod με 240 ίππους

Το εργοστάσιο της Audi στο Neckarsulm της Γερμανίας κλείνει φέτος τα 150 χρόνια και για να το γιορτάσει, η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Ingolstadt αποφάσισε να κάνει κάτι αρκετά ιδιαίτερο. Τόσο ιδιαίτερο που το αυτοκίνητο που παρουσίασε δε φέρει καν το λογότυπο των τεσσάρων δακτυλίων στο καπό του.

Βλέπετε, πριν η Audi γίνει η σύγχρονη, πολυτελής αυτοκινητοβιομηχανία που γνωρίζουμε σήμερα, ήταν γνωστή ως Auto Union, και το εργοστάσιο στο Neckarsulm – το οποίο τώρα κατασκευάζει τα sedan A6 και A8 – ήταν ιδιοκτησία της NSU. Τη γνωρίζετε βέβαια για τα αυτοκίνητά της, αλλά τότε κατασκεύαζε ποδήλατα και μοτοσικλέτες. Κάποια στιγμή, είχε φτάσει στο σημείο να είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής μοτοσικλετών στον κόσμο κι αργότερα παρουσίασε το πρώτο της επιβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα Wankel.

Ωστόσο, σε σύγκριση με άλλες μάρκες αυτοκινήτων στη Γερμανία, ήταν ακόμα μια σχετικά μικρή εταιρία, έτσι το 1969 εξαγοράστηκε από τη Volkswagen, η οποία συγχώνευσε τη NSU με την Auto Union, επανέφερε τη μάρκα Audi στη ζωή και κατήργησε την επωνυμία NSU, μοντέλα της οποίας σταμάτησαν να πωλούνται το 1973.

Μεταξύ αυτών ήταν το NSU Prinz 4, ένα compact δίθυρο sedan που τροφοδοτείτο από έναν αερόψυκτο δικύλινδρο κινητήρα 598 κ.εκ. τοποθετημένο στο πίσω μέρος, ο οποίος απέδιδε περίπου 30 ίππους όταν ήταν καινούριο. Ένα Prinz 4L του 1971 επέλεξε να αναστήσει και να εκσυγχρονίσει η Audi για την 150η επέτειο του εργοστασίου της. Και για να γίνουν τα πράγματα ακόμα πιο ενδιαφέροντα, η γερμανική εταιρία ανέθεσε το project σε μια ομάδα 12 εκπαιδευόμενων, η οποία έκανε καταπληκτική δουλειά.

Άμεσα αναγνωρίσιμο ως NSU, ελάχιστα τμήματα του αρχικού αυτοκινήτου διατηρήθηκαν στον εξηλεκτρισμένο δισέγγονο.Ο παλιός δικύλινδρος αντικαταστάθηκε με έναν ηλεκτροκινητήρα 240 ίππων που βγήκε από ένα Audi e-tron του 2020, το ρεζερβουάρ που βρισκόταν κάτω από το μπροστινό καπό έδωσε τη θέση του σε μια μπαταρία υψηλής τάσης από το plug-in υβριδικό Audi Q7 TFSI e quattro.

Φρένα κι άξονες από Audi A1 αντικατέστησαν τα εργοστασιακά, ενώ το αμάξωμα τροποποιήθηκε εκτενώς και φάρδυνε για πιο επιθετική εμφάνιση. Υπάρχει επίσης μια αρκετά μεγάλη πίσω αεροτομή που είναι βιδωμένη απευθείας στο roll cage, πράγμα που σημαίνει ότι περνάει από το πίσω παρμπρίζ, αναφέρει το Motor1.

Το πρωτότυπο πήρε το όνομα EP4, που σημαίνει “Electric Prinz 4” κι είναι βαμμένο σε Suzuka Grey και Brilliant Black, ενώ το τεράστιο πίσω φτερό έχει μια πινελιά Signal Yellow. Στο εσωτερικό, το ριζοσπαστικό ηλεκτρικό restomod είναι τελείως γυμνό: θα βρεις το roll cage σε χρώμα Signal Yellow, δύο bucket καθίσματα Recaro Podium και κάποιες οθόνες, τίποτα άλλο.

«Το project έδωσε στους μαθητευόμενούς μας την ευκαιρία να εργαστούν ελεύθερα με διαφορετικές τεχνικές κι υλικά», δήλωσε ο Timo Engler, Επικεφαλής Τεχνολογίας/Επιμελητείας Εκπαιδευτικών Οχημάτων. «Για παράδειγμα, εκτός από την ηλεκτρική κίνηση, χρησιμοποίησαν τρισδιάστατη εκτύπωση, μια τεχνολογία του μέλλοντος. Για το μπροστινό καπό χρησιμοποιήθηκαν επίσης ανθρακονήματα, τεχνολογία βγαλμένη από τους αγώνες».

Περισσότερα Άρθρα