Ford: η πιο καινοτόμος μάρκα υψηλού όγκου πωλήσεων του 2023

Πηγή: Δελτίο Τύπου

 

  • Η Ford διακρίθηκε στα ετήσια βραβεία AutomotiveINNOVATIONS, κερδίζοντας τον τίτλο «Η Πιο Καινοτόμος Μάρκα Υψηλού Όγκου Πωλήσεων» για πρώτη φορά από το 2014.
  • Προηγήθηκαν νίκες σε δύο από τις τέσσερις κατηγορίες για τις μάρκες υψηλού όγκου πωλήσεων πριν την κατάκτηση της συνολικής διάκρισης, συμπεριλαμβανομένων των «Autonomous Driving & ADAS» και «Connected Car Services».
  • Διαθέσιμο στη Mustang Mach-E, το BlueCruise αναφέρθηκε ως ιδιαίτερο παράδειγμα καινοτομίας στην αυτόνομη οδήγηση και τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού.

Η Ford ανακηρύχθηκε ως η «Η Πιο Καινοτόμος Μάρκα Υψηλού Όγκου Πωλήσεων 2023» στα ετήσια βραβεία AutomotiveINNOVATIONS, αποσπώντας κορυφαίες διακρίσεις στις κατηγορίες «Autonomous Driving & ADAS» και «Connected Car Services» για μάρκες υψηλού όγκου πωλήσεων.

Το Centre of Automotive Management κι η PricewaterhouseCoopers GmbH με έδρα τη Γερμανία ανακήρυξαν την Ford νικητή της κατηγορίας λαμβάνοντας υπόψη καινοτομίες από 29 παγκόσμιους αυτοκινητιστικούς ομίλους, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν πάνω από 80 μάρκες. Συνολικά, εξετάστηκαν 1.088 καινοτομίες κατά τη διάρκεια της διαδικασίας αξιολόγησης για τα βραβεία του 2023. Η Ford συγκέντρωσε συνολικά 91.2 βαθμούς, εμπρός από τις VW (82.0 βαθμούς) και Toyota (64.6 βαθμούς) που κατέλαβαν τη δεύτερη και τρίτη θέση αντίστοιχα.

Η εισαγωγή του BlueCruise, του προηγμένου συστήματος υποβοήθησης hands-free οδήγησης Επιπέδου της Ford, το οποίο διατίθεται στη Mustang Mach-E με κανονιστική έγκριση από τον Απρίλιο για χρήση στο δίκτυο αυτοκινητοδρόμων στη Μεγάλη Βρετανία, βοήθησε την Ford να κερδίσει στην κατηγορία «Autonomous Driving & ADAS», ανοίγοντας το δρόμο για τη συνολική διάκριση. Ειδική μνεία έγινε επίσης στο σύστημα Pro Trailer Hitch Assist του F-150.

Το βασισμένο στο cloud σύστημα πλοήγησης του SYNC 4 2 στο Ford Focus ήταν μία σημαντική καινοτομία που έφερε την Ford στην κορυφή της κατηγορίας «Connected Car Services». Την ίδια στιγμή, η Ford σημείωσε καλή βαθμολογία στις υπόλοιπες δύο κατηγορίες «Electric Drive» κι «Interface and Connectivity», στις οποίες απέσπασε τη δεύτερη θέση. 

«Σε όλη τη διάρκεια της 120χρονης ιστορίας μας καινοτομούμε συνεχώς, παράγοντας οχήματα και τεχνολογίες έχοντας στο επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών» δήλωσε η Silke Seitz, director, Digital Products Europe, η οποία παρέλαβε το βραβείο για λογαριασμό της Ford. «Η αυτοκινητοβιομηχανία σήμερα αλλάζει με ρυθμούς που δεν έχουμε ξαναδεί, επομένως το να μας αναγνωρίζουν σήμερα για τις καινοτομίες μας είναι μια περήφανη στιγμή αλλά και απόδειξη της ευελιξίας, της ικανότητας και της συνεχούς φιλοδοξίας της εταιρίας». 

Το Centre of Automotive Management είναι ένα ανεξάρτητο ινστιτούτο έρευνας και στρατηγικής συμβουλευτικής στους τομείς της αυτοκινητοβιομηχανίας και της κινητικότητας στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Επιστημών του Bergisch Gladbach στη Γερμανία. Τα βραβεία AutomotiveINNOVATIONS αναγνωρίζουν την καινοτομία μηχανικής αυτοκινήτων με μία κριτική επιτροπή που έχει επικεφαλής τον διευθυντή του κέντρου, Καθηγητή Dr. Stefan Bratzel, σε συνεργασία με την PricewaterhouseCoopers AG.

«Για πρώτη φορά από το 2014, η Ford είναι και πάλι η πιο καινοτόμος μάρκα υψηλού όγκου πωλήσεων» δήλωσε ο Bratzel. «Ένας από τους παράγοντες επιτυχίας ήταν η υψηλή ισορροπία καινοτόμων δυνάμεων στους πιο σημαντικούς τομείς της τεχνολογίας.» Τα βραβεία απονεμήθηκαν κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που έλαβε χώρα στις 13 Ιουλίου 2023 στη Φρανκφούρτη, με τον οργανισμό να γιορτάζει τα 11 χρόνια αναγνώρισης της καινοτομίας στην αυτοκινητοβιομηχανία.

Περισσότερα Άρθρα