Ιερόσυλος ή ιδιοφυία; Honda NSX αποκτά κινητήρα από Tesla (vid)
Καταρχάς, πριν αρχίσετε να διαμαρτύρεστε, να σας ενημερώσουμε ότι λόγω βλάβης, ο αρχικός εργοστασιακός V6 κινητήρας είχε αντικατασταθεί με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα της σειράς K της Honda. Δεν ήταν παράλογο, αφού μετά από 368.540 χιλιόμετρα στο οδόμετρο, κανείς δεν περίμενε από τον υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό V6 να αντέξει. Μπορεί το NSX να είχε τη φήμη του everyday supercar, αλλά σκεφτείτε ότι μια Ferrari F355 εκείνης της εποχής, θα είχε αλλάξει πέντε κινητήρες για να φτάσει την ίδια χιλιομετρική απόδοση.
Αλλά για τον Geoff Budd από τη Redwood City της California, ο τετρακύλινδρος δεν ήταν λύση. Απέκτησε το αυτοκίνητο σε χαμηλή τιμή, εξαιτίας των πολλών χιλιομέτρων και του υποβιβασμού του κινητήρα και ταυτόχρονα αγόρασε έναν ηλεκτροκινητήρα από Tesla Model S του 2014, τοποθετώντας τον στο κέντρο χρησιμοποιώντας custom βάσεις. Καθώς ο ηλεκτροκινητήρας είναι πολύ μικρότερος από τον αρχικό κινητήρα εσωτερικής καύσης, έχει απελευθερωθεί πολύς χώρος στο μηχανοστάσιο.
Πρωτοείδαμε το NSX-EV στην περσινή εκδήλωση Holley High Voltage Experience, αλλά τότε φορούσε προσωρινά μια μικρή μπαταρία, όμως ο ιδιοκτήτης σχεδίαζε να εγκαταστήσει ένα μεγαλύτερο πακέτο μπαταριών από Nissan Leaf, επιτρέποντας αξιοπρεπή αυτονομία.
Ο ιδιοκτήτης εκτιμά ότι το τελειωμένο NSX-EV θα είναι περίπου 180 κιλά βαρύτερο από το αρχικό θερμικό μοντέλο των 1.370 κιλών. Ωστόσο, ελπίζει να επιτύχει μια ισορροπημένη κατανομή βάρους 50:50 χάρη στη στοχευμένη τοποθέτηση των μπαταριών. Όσον αφορά τις επιδόσεις, θα είναι σίγουρα ωφελημένες αφού ο ηλεκτροκινητήρας είναι πιο ισχυρός από τους 274 ίππους του stock των 3.0 λίτρων, ενώ η ροπή αποδίδεται ακαριαία και δε χρειάζεται το στροφάρισμα του ατμοσφαιρικού V6. Από την άλλη, ο ήχος του Honda εκεί ψηλά, στα όρια του στροφομέτρου, ανήκει πλέον στο παρελθόν. Τι θα έλεγε άραγε ο Ayrton Senna που συμμετείχε στην εξέλιξη του θρυλικού μοντέλου;