Να πώς μπορεί να ομορφύνει η BMW XM: η λύση είναι να τρακάρει
Σπάνια ένα τρακαρισμένο μοντέλο δείχνει πιο χαριτωμένο από το αρτιμελές, αλλά η XM της BMW είναι ένα από τα ελάχιστα μοντέλα που μπορεί να καυχηθεί ότι μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο. Η συγκεκριμένη δημοπρατείται από την Copart, μια αμερικάνικη ιστοσελίδα με τρακαρισμένα. Φαίνεται ότι η γερμανική ναυαρχίδα έχει υποστεί ζημιά σε κάθε πλευρά και λείπουν οι μπροστινοί και πίσω προφυλακτήρες, το φτερό της πλευράς του οδηγού κι ακόμη κι ο πίσω τροχός της ίδιας πλευράς.
Ωστόσο, σε αντίθεση με μερικά από τα κατεστραμμένα οχήματα που βλέπουμε να περνούν από την Copart, η συγκεκριμένη κατάφερε τουλάχιστον να συγκεντρώσει τέσσερα νούμερα στην οθόνη του χιλιομετρητή πριν αποσυρθεί από τα οδικά της καθήκοντα. Θυμηθείτε την 911 GT2 RS που είχε διανύσει μόλις 580 χιλιόμετρα. Η καταχώριση λέει ότι έχει διανύσει 3.647 χιλιόμετρα, τα οποία θα έπρεπε να ήταν αρκετά για να αποφασίσει ο άτυχος ιδιοκτήτης αν του άρεσε αρκετά για να την αντικαταστήσει με ένα πανομοιότυπο μοντέλο ή με κάτι άλλο. Εφόσον βέβαια καλυφθεί η αξία της από την ασφαλιστική εταιρία.
Αν κι η XM φαίνεται να έχει τα χάλια της, πολλές ζημιές είναι επιφανειακές. Ο υβριδικός V8 κινητήρας των 4.4 λίτρων και 653 ίππων εξακολουθεί να λειτουργεί, ορισμένα από τα πάνελ του αμαξώματος φαίνονται ίσια και δε χρειάζονται αντικατάσταση, ενώ το κόκκινο δερμάτινο εσωτερικό με την πλατιά οθόνη iDrive παραμένει σχεδόν άθικτο. Οι μπροστινές και πίσω τραβέρσες φαίνεται να έχουν διατηρήσει το σχήμα τους.
Τα μεγάλα ερωτήματα είναι αν η πόρτα του οδηγού είναι ανοιχτή επειδή ξεχάστηκε έτσι ή επειδή δεν μπορεί να κλείσει, κάτι που θα μπορούσε να υποδηλώνει κάποια ζημιά στη δομή του αμαξώματος. Και τι είδους μακελειό κρύβεται από κάτω ως αποτέλεσμα του τροχού 23 ιντσών που απουσιάζει; Αν χρειάζεται αντικατάσταση μόνο η ζάντα (απίθανο πάντως να μην έχει γίνει ζημιά στα μηχανικά μέρη της πίσω ανάρτησης), των φώτων LED, των προφυλακτήρων και των λοιπών κοσμητικών λεπτομερειών, τότε ίσως να μην είναι τόσο ακριβή η αποκατάσταση.