Mini Cooper φοράει 2.5λιτρο boxer από Subaru με 250 ίππους (vid)
Τα περισσότερα σκαλισμένα Mini Cooper εκεί έξω φορούν κινητήρα από Honda και παραμένουν προσθιοκίνητα. Να, όπως αυτό εδώ που είχαμε παρουσιάσει παλιότερα, με 350 Hondίσιους ίππους στους μπροστινούς τροχούς. Ένας τύπος από την Αυστραλία όμως αποφάσισε να πρωτοτυπήσει. Ήθελε αφενός το Mini του πισωκίνητο, αφετέρου να ακούει την boxerίλα της Subaru. Επέλεξε λοιπόν τον EJ25 των 2.5 λίτρων από το WRX, που θεωρείται ένας από τους μεγαλύτερους σε κυβισμό τετρακύλινδρους όλων των εποχών.
Ο Steve, γνωστός κι ως @dutchysgarage στο Instagram, το πέτυχε αυτό πριονίζοντας το πίσω πάτωμα και τα πίσω καθίσματα του λιλιπούτειου αυτοκινήτου. Ο κινητήρας τοποθετήθηκε κατευθείαν στο πίσω μέρος, ώστε να δίνει κίνηση στους πίσω τροχούς και μαζί του χώρεσε και το σασμάν, αλλά και τα μπροστινά ημιαξόνια του Subaru, που τώρα είναι πίσω ημιαξόνια στο Mini.
Αυτό φυσικά είχε ως αποτέλεσμα η κατασκευή να γίνει πισώβαρη, οπότε το ρεζερβουάρ καυσίμου μετακόμισε στο μπροστινό καπό. Το αυτοκίνητο διαθέτει επίσης καθίσματα WRX, custom ταμπλό που αποτίει φόρο τιμής στο ταμπλό του αρχικού Mini και τιμόνι με επίπεδο κάτω μέρος. Ένα σετ μαύρες ζάντες 13 ιντσών ακούγονται μικρές για τα σημερινά δεδομένα αλλά φαίνονται τεράστιες στο Mini του 1961.
Σε πείσμα των απανταχού βελτιωμένων, ο κινητήρας του EJ25 φοράει το εργοστασιακό turbo του WRX κι αποδίδει 250 ίππους και 400 Nm ροπής. Θα μπορούσε να βγάζει 400 άλογα, αλλά νομίζετε ότι χρειάζεται περισσότερα; Σκεφτείτε ότι ζυγίζει μόλις 920 κιλά κι έχει παθητική ασφάλεια χειρότερη από Citroen Ami.
Ανοίγματα στα πλαϊνά παράθυρα στέλνουν δροσερό αέρα στο top-mounted intercooler, ενώ αξίζει να αναφερθεί ότι ο εξοπλισμός είναι πραγματικά προσεγμένος: LED φώτα, ηλιοροφή, ηχοσύστημα, κλιματισμός, αυτό το Mini ξέρει να σας καλομαθαίνει ακόμα κι όταν πηγαίνει αργά.