Το app της Rolls-Royce αποτελεί το αγαπημένο chat των πλουσίων

Ονομάζεται Whispers κι είναι η εφαρμογή της πολυτελούς μάρκας, αλλά για να την αποκτήσεις, πρέπει προφανώς να έχεις αγοράσει μια Rolls-Royce που κατασκευάστηκε μετά το 2003. Για να έχεις μάλιστα πρόσβαση σε όλες τις λειτουργίες της, πρέπει να είσαι κάτοχος μοντέλου 2018 ή νεότερου. Και τι έγινε; Ένα app ακόμα, θα αναρωτηθείτε. Κι όμως, δεν είναι καθόλου έτσι γιατί η κατοχή μιας Rolls-Royce συνεπάγεται ότι είσαι υπερ-πλούσιος και περιλαμβάνει λειτουργία chat. Αν σκεφτείτε ότι το LinkedIn έχει 930 εκατομμύρια και το Facebook 2.98 δισεκατομμύρια χρήστες, καταλαβαίνετε την αξία του Whispers με τα λιγότερα από 20.000 μέλη παγκοσμίως.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας, Torsten Müller-Ötvös, δήλωσε ότι όταν τα μέλη του Whispers συνομιλούν μεταξύ τους μέσω της εφαρμογής, γίνονται εξαιρετικά επιτυχημένες επιχειρηματικές συμφωνίες, ακόμα και πολύ μεγάλου μεγέθους. Προφανώς η εφαρμογή χρησιμοποιείται και για λόγους αναψυχής, αλλά όλο και περισσότερο για επαγγελματικούς σκοπούς.

Έχει απόλυτο δίκιο. Μια καινούρια Rolls κοστίζει από 500.000 € και πάνω κι αποτελεί ένα πρώτης τάξεως ξεσκαρτάρισμα. Ουσιαστικά γνωρίζεις ότι με όποιον επικοινωνήσεις εκεί μέσα, έχει αντίστοιχα (ή περισσότερο) βαθύ πορτοφόλι με σένα. Ο Alexander Steinbrueck, operations manager του Whispers, δήλωσε: «Οι πελάτες μας συναντιούνται μέσω του Whispers. Πηγαίνουν διακοπές μαζί. Είναι σημαντικό πόσο ομοιογενής είναι αυτή η ομάδα ανθρώπων. Συνομιλούσα με έναν πελάτη μας στον χρηματοπιστωτικό κλάδο και μου εξηγούσε ότι δε θα μπορούσε να υπάρχει καλύτερο φίλτρο από το Whispers κι ότι το χρησιμοποιεί πολύ συχνά.»

Και βέβαια, δεν είναι μόνο θέμα κατοχής πολλών χρημάτων, αλλά και γούστου και καλλιέργειας. Η Rolls-Royce βγάζει μια φινέτσα και δεν είναι η πρώτη επιλογή για κάποιον νεόπλουτο που απλώς βρέθηκε με μερικά χρήματα στα χέρια. Αντανακλά μια διαφορετική σχέση με τον πλούτο, περισσότερο σταθερή και κληρονομική, παρά ευκαιριακή.

Ο Müller-Ötvös λέει ότι οι πελάτες γνωρίζουν και κατανοούν ο ένας τη νοοτροπία του άλλου και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. Πέρα από τα επαγγελματικά, συζητούν πολύ για τα μέτρα προσωπικής ασφάλειας, προτείνουν ο ένας στον άλλο επαγγελματίες συμβούλους, αλλά κι ιδιαίτερους προορισμούς διακοπών.

Περισσότερα Άρθρα