Challenger Hellcat: μπορεί να νικήσει ένα ηλεκτρικό 3+ τόνων; (vid)

Το Dodge Challenger SRT Hellcat είναι εδώ και χρόνια ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στο 400άρι, τουλάχιστον από όσα δεν κοστίζουν επταψήφιο νούμερο για να τα αγοράσεις. Αλλά καθώς τα EV γίνονται όλο και πιο κοινότυπα, οι επιδόσεις ενός Hellcat δεν είναι πλέον τόσο εντυπωσιακές όσο παλιά. Ο βασικός λόγος για τον οποίο το Dodge Challenger SRT Hellcat είναι τόσο γρήγορο στο τέταρτο του μιλίου είναι λόγω του υπερτροφοδοτούμενου V8 των 6.2 λίτρων. Σε εργοστασιακή μορφή, αυτός ο κινητήρας αποδίδει 707 ίππους και 881 Nm ροπής, στοιχεία που ήταν ακόμα πιο συγκλονιστικά όταν το αυτοκίνητο παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 2015. Σήμερα, αυτοί οι αριθμοί δεν είναι τόσο εντυπωσιακοί όσο κάποτε, ιδιαίτερα σε σύγκριση με ένα EV όπως το R1T.

Το ηλεκτρικό pick-up χρησιμοποιεί τέσσερις ηλεκτροκινητήρες που αποδίδουν συνδυαστικά 835 ίππους και 1.220 Nm ροπής, ξεπερνώντας εύκολα σε νούμερα το Dodge. Ωστόσο, το Rivian ζυγίζει πάνω από τρεις τόνους, οπότε μην ξεγράψετε ακόμα το Challenger. Εκτός από το βάρος, το μεγάλο του όπλο είναι ο ηλεκτρονικός κόφτης του Rivian, που περιορίζει την τελική του στα 180 χλμ/ώρα.

Στον πρώτο αγώνα, το Dodge κάνει καλύτερη εκκίνηση κι είναι σε θέση να διατηρήσει το προβάδισμά του για ολόκληρο τον αγώνα, διατρέχοντας τελικά το τέταρτο του μιλίου σε 11.07 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου στα 207 χλμ/ώρα σε σύγκριση με τα 11.78 δευτερόλεπτα και τα 178.5 χλμ/ώρα του Rivian. Τα αποτελέσματα του δεύτερου περάσματος είναι πολύ παρόμοια με το Dodge να καταγράφει χρόνο 11.12 δευτερολέπτων και ταχύτητα εξόδου 205.8 χλμ/λωρα ενώ το Rivian χρειάστηκε 11.79 δευτερόλεπτα. Θερμικός κινητήρας vs ηλεκτροκίνηση λοιπόν σημειώσατε 1!

 

Περισσότερα Άρθρα