Η Enzo του Fernando Alonso απέτυχε να πουληθεί σε δημοπρασία

Πριν 15 μέρες είχαμε δημοσιεύσει την είδηση ότι ο βετεράνος πιλότος της Formula 1, Fernando Alonso, υπήρξε ιδιοκτήτης της Ferrari Enzo με το πρώτο σασί που κατασκευάστηκε, η οποία είναι γνωστό ως Scocca n.1. Κι η οποία έψαχνε νέο σπιτικό. Τέτοιο πλούσιο βιογραφικό προφανώς αυξάνει την αξία ενός supercar, ενώ το γεγονός ότι έχει διανύσει μόλις 4.800 χιλιόμετρα συμβάλλει στην περαιτέρω αύξηση της τιμής. Και βέβαια, ένα τέτοιο μοντέλο δεν μπορεί παρά να είναι βαμμένο στο κλασικό χρώμα για όχημα του Maranello: σε Rosso Corsa!

Όλα τα παραπάνω δε θα είχαν αξία χωρίς την επίσημη πιστοποίηση. Όντως, το όχημα συνοδεύεται από την πιστοποίηση Ferrari Classiche που αποτελεί πιστοποιητικό γνησιότητας ότι το αυτοκίνητο πληροί όλες τις αρχικές προδιαγραφές. Το θέμα είναι πως η τιμή ορίστηκε πάρα πολύ ψηλά. Η δημοπρασία ξεκίνησε από τα 4.2 εκατομμύρια ευρώ, με προοπτική να πουληθεί στα 5 με 5.5. Σημαντικά περισσότερα χρήματα από όσα θα έπιανε μια Enzo χωρίς τέτοιο ιστορικό κι όντως, κανείς δεν έδειξε ενδιαφέρον κι η δημοπρασία έληξε άδοξα.

Λογικά θα την ξαναδούμε πάλι προς πώληση, αλλά αφού πρώτα περάσει λίγος καιρός και καταλαγιάσει το όνειδος της αποτυχίας. Ίσως μάλιστα είναι σώφρων να εκκινήσει από χαμηλότερη τιμή. Τη στιγμή που οι φθηνότερες Enzo πωλούνται στο εκατομμύριο (προφανώς με πολλαπλάσια χιλιόμετρα, σε χειρότερη κατάσταση και χωρίς τέτοια προϊστορία), τα 4.2 εκατομμύρια ήταν τσιμπημένη τιμή.

Περισσότερα Άρθρα