Επιτέλους, ένα Jimny με χώρους και δύναμη αλλά δεν είναι φθηνό

Αν ορέγεστε το πεντάπορτο υβριδικό Jimny και το θεωρείτε το καλύτερο Jimny όλων των εποχών, τούτο δω θα σας κάνει να αλλάξετε γνώμη. Είναι προϊόν της ιταλικής Z.Mode κι είναι φορτηγάκι, ενώ ταυτόχρονα έχει 172 ίππους χάρη στον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα. Θα παραχθεί σε μόλις 22 μονάδες κι η σπανιότητά του θα προστεθεί στις υπόλοιπες αρετές του. Σε αντίθεση με την πλειοψηφία των χειροποίητων pick-up, το Jimny Next δεν έχει επιμήκη πίσω πρόβολο, οπότε διατηρεί τις εξωτερικές διαστάσεις του κλειστού μοντέλου. Τα εκτός δρόμου διαπιστευτήριά του βελτιώνονται περαιτέρω χάρη στην αυξημένη κατά 75 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος, με άλλα 25 να προστίθενται από τα μεγαλύτερα τακουνάτα ελαστικά. Ως αποτέλεσμα, οι γωνίες προσέγγισης, ράμπας και φυγής είναι 51°/38°/60°, μια σημαντική βελτίωση σε σχέση με τις εργοστασιακές 37°/28°/49°. Οι υπόλοιπες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν προστατευτικά για τα διαφορικά, ενισχυμένους άξονες κι αντιστρεπτική ράβδο που αποσυνδέεται.

Το πίσω τμήμα της οροφής έχει κοπεί και το τελικό αποτέλεσμα κρίνεται απολύτως εργοστασιακό. Για να αυξήσει την ακαμψία, η Z.Mode πρόσθεσε εσωτερικά ένα roll bar πίσω από τα καθίσματα. Ο αγοραστής μπορεί να διαφοροποιήσει το αγαπημένο του pick-up επιλέγοντας αν θα το εξοπλίσει με snorkel, εργάτη, λασπωτήρες, φώτα LED και μια γκάμα από διάφορες ζάντες 15 ιντσών. Ο χώρος φόρτωσης μπορεί να είναι μικρός σε μέγεθος, αλλά προσθέτει πρακτικότητα στο Jimny που αυτή τη στιγμή προσφέρεται αποκλειστικά σε διθέσια διάταξη στην Ευρώπη ως επαγγελματικό όχημα, λόγω των αυστηρών κανονισμών εκπομπών ρύπων που έχουν κόψει την επιβατική έκδοση. Φημολογείται ότι η Suzuki θα προσφέρει στο facelift Jimny τον εξαιρετικό υβριδικό κινητήρα που τόσο έχουμε επαινέσει στις δοκιμές του Vitara και του S-Cross. Έχει ροπή από τις 1.000 σαλ., αφού η μπαταρία υπάρχει όχι μόνο για να βελτιώνει την κατανάλωση αλλά και για καλύτερη ροπή στις πολύ χαμηλές στροφές, πριν μπει στο παιχνίδι το turbo. Η Z.Mode πάντως επέλεξε να προσθέσει μια τουρμπίνα Τ25 της Garrett, intercooler και διαφορετικά μπεκ στον εργοστασιακό 1.5, με αποτέλεσμα να αποδίδει πλέον 172 ίππους και 270 Nm ροπής. Σε σχέση με τα 132 Nm του εργοστασιακού κινητήρα, μιλάμε για υπερδιπλασιασμό της ροπής και μάλιστα σε πολύ πιο χαμηλές στροφές. Η ισχύς μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς μέσω του πεντατάχυτου μηχανικού κιβωτίου.

Εάν θέλετε να είστε ένας από τους 22 ιδιοκτήτες του Jimny pick-up ή να αναβαθμίσετε το υπάρχον Jimny σας, μπορείτε να επισκεφτείτε τον επίσημο ιστότοπο της εταιρίας. Για όσους αναρωτιούνται για την τιμή, ένα ολοκληρωμένο φορτηγάκι Suzuki Jimny θα σας κοστίσει 62.222 €, χωρίς μάλιστα να περιλαμβάνεται το τούρμπισμα του κινητήρα. Σαν ακριβό δεν είναι; Τελικά θα περιμένουμε το υβριδικό πεντάθυρο γύρω στα 30.

Περισσότερα Άρθρα