Ferrari P250 hypercar: με τεχνολογία από την F1 και το Le Mans !

Η Ferrari είναι εξαιρετική σε πολλά πράγματα, αλλά ένα από τα μεγαλύτερα δυνατά της σημεία είναι να μας κρατάει σε αγωνία. Συνήθως έχουμε ήδη μια σαφή ιδέα για το πώς θα μοιάζουν τα αυτοκίνητα των περισσότερων αυτοκινητοβιομηχανιών πριν την επίσημη παρουσίαση, αλλά η Ferrari καταφέρνει να κρατά τις πληροφορίες απόρρητες, εν μέρει με την προσεκτική χρήση του καμουφλάζ.

Για παράδειγμα, ο διάδοχος της LaFerrari που βλέπετε σε αυτές τις φωτογραφίες φοράει αρκετά καμουφλάζ και δεν αναφερόμαστε μόνο στα αυτοκόλλητα. Τετραγωνισμένα πρόσθετα στα πίσω φτερά αλλοιώνουν τελείως την εμφάνιση οπότε δεν μπορούε να γνωρίζουμε πώς θα είναι το τελικό μοντέλο. Με την κωδική ονομασία P250, αναμένεται να αποκαλυφθεί στα τέλη του 2024.

Κι αυτό δεν είναι το μόνο ψεύτικο σημείο που μπορούμε να εντοπίσουμε στην πρωτότυπη Ferrari. Μια προσεκτική ματιά στις δύο ορατές απολήξεις της εξάτμισης υποδηλώνει ότι αμφότερες είναι ψεύτικες κι ότι η πραγματική εξάτμιση κρύβεται στο ορθογώνιο τμήμα μετάλλου που βρίσκεται ανάμεσά τους, πίσω από το πλέγμα που καλύπτει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου.

Οι πόρτες σε στιλ πεταλούδας κόβουν βαθιά τη δομή της οροφής και, φυσικά, δεν μπορείτε να μην προσέξετε την τεράστια σταθερή πίσω αεροτομή. Αλλά αν η Ferrari ακολουθήσει την παράδοση, θα αντικατασταθεί με μια ενεργή αεροτομή για το μοντέλο παραγωγής που θα μπορεί να διπλώνει όταν δε χρειάζεται για να διατηρήσει την καθαρότητα των γραμμών του σχεδιαστή Flavio Manzoni.

Δε θα εκπλαγούμε όταν ανακοινωθεί ότι θα χρησιμοποιεί υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης, αφού η LaFerrari ήταν ήδη υβριδική από την κυκλοφορία της το 2013. Αλλά ενώ εκείνη φορούσε έναν ηλεκτρικά υποβοηθούμενο V12, η P250 ίσως αρκείται στους μισούς (δηλαδή σε έξι) κυλίνδρους, αναφέρει το Carscoops. Η Ferrari δήλωσε ότι το hypercar της θα κληρονομήσει τεχνολογία από τα αγωνιστικά προγράμματά της στην F1 και στο Le Mans. Τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα και στα δύο πρωταθλήματα χρησιμοποιούν υπερτροφοδοτούμενους V6, όπως και το πιο πρόσφατο σπορ μοντέλο της Ferrari, η 296. 

Όποια κι αν είναι η διαμόρφωση του κινητήρα, αναμείνατε μια τερατώδη απόδοση ισχύος με εξίσου τερατώδη τιμή 2.5 εκατομμυρίων ευρώ. Οι 1.000 ίπποι της LaFerrari ήταν σοβαρό νούμερο πριν από μια δεκαετία, αλλά έχουν ισοφαριστεί από την SF90 σήμερα, που δεν τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας. Οπότε η Ferrari πιθανότατα θα πρέπει να αποδώσει σημαντικά μεγαλύτερο νούμερο, ίσως κοντά στους 1.500 ίππους για να διαχωριστεί από τα μικρότερα μοντέλα και να ανταγωνιστεί τα (ομολογουμένως βαρύτερα) ηλεκτρικά hypercars όπως το Rimac Nevera.

Οι φήμες κάνουν λόγο για παρουσίαση τον Οκτώβριο του 2024 για την coupe P250, αν και θα έχει πραγματικό όνομα μέχρι τότε, με μια σκληροπυρηνική παραλλαγή XX να έρχεται τον επόμενο χρόνο και μια ξεσκέπαστη Aperta το 2027. Ένα έγγραφο που φέρεται να διέρρευσε το περασμένο φθινόπωρο ισχυριζόταν ότι η Ferrari θα κατασκευάσει 828 αυτοκίνητα συνολικά, αποτελούμενα από 599 coupe, 199 cabrio και 30 XX.

Περισσότερα Άρθρα