Τα μοντέλα με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο: 30 -> 21
Τα μοντέλα με την καλύτερη αναλογία κιλών ανά ίππο: 40 -> 31
30) Ferrari LaFerrari – 1.65
Το πρώτο υβριδικό υπεραυτοκίνητο της Ferrari έκανε το ντεμπούτο του το 2013 και περιορίστηκε σε μόλις 700 κομμάτια παγκοσμίως (συνυπολογίζοντας τόσο την κλειστή, όσο και την cabrio έκδοση). Με κινητήρα V12 6.3 λίτρων και το υβριδικό σύστημα KERS της Ferrari F1, η LaFerrari απέδιδε 963 ίππους και μπορούσε να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
29) McLaren P1 – 1.63
Επτά χρόνια πριν από τη Speedtail, η McLaren P1 έχει την ίδια τελική με τη LaFerrari στα 349 χλμ/ώρα. Τροφοδοτούμενη από έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο υβριδικό V8 3.8 λίτρων, η P1 αποδίδει 916 ίππους και 900 Nm ροπής και μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ/ώρα σε 2.8 δευτερόλεπτα. Ζυγίζει 1.490 κιλά.
28) Mercedes-AMG One – 1.59
Η Mercedes παίρνει τεχνογνωσία κατευθείαν από την πρωταθλήτρια ομάδα της Formula 1 και την εφαρμόζει σε ένα αυτοκίνητο δρόμου. Η AMG One διαθέτει υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο 1.6 λίτρων, τρεις ηλεκτροκινητήρες και 1.063 ίππους – με θεωρητική τελική ταχύτητα 349 χλμ/ώρα και δυνατότητα να φτάσει τα 100 σε 2.6 δευτερόλεπτα. Αυτό δεν είναι ιδιαίτερα γρήγορο σε σύγκριση με μερικά από τα τρελά αυτοκίνητα αυτής της λίστας, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η Mercedes-AMG των 2.7 εκατομμυρίων δολαρίων εξακολουθεί να είναι ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα στον πλανήτη, ειδικά στις ενδιάμεσες επιταχύνσεις.
27) Pagani Huayra BC Pacchetto Tempesta – 1.56
Με ζητούμενη τιμή 3.4 εκατομμυρίων δολαρίων, η Huayra των 800 ίππων είναι η αφρόκρεμα στην τρέχουσα γκάμα των Pagani, με εξαίρεση την κυρία που βρίσκεται ακριβώς από κάτω της και στοιχίζει τα υπέρδιπλα χρήματα. Το πακέτο Pacchetto Tempesta παρουσιάστηκε το 2021 και προσέθεσε 25 ίππους στον κινητήρα, οπότε με βάρος 1.250 κιλών, η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 1.56.
26) Pagani Huayra Codalunga – 1.52
H Pagani Codalunga είναι μια από τις πιο ισχυρές εκδόσεις της Huayra μέχρι σήμερα. Κάποιοι μπορεί να διαφωνήσουν σχετικά με το αισθητικό κομμάτι, αλλά κανείς με την τιμή της: είναι αδιαμφισβήτητα η πιο ακριβή, αφού κοστίζει 7.000.000 ευρώ. Ο twin-turbo V12 κινητήρας αποδίδει 840 ίππους και 1.100 Nm ροπής που τη βοηθούν να ξεπεράσει τα 350 χλμ/ώρα. Ζυγίζοντας μόλις 1.280 κιλά, κάθε ίππος της πρέπει να κινήσει περίπου ενάμιση κιλό.
25) Koenigsegg CCR – 1.51
Αφότου η Koenigsegg παρουσίασε το πρώτο της μοντέλο, το CC8S, η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε μια ακόμη πιο ισχυρή έκδοση του μοντέλου. Το CCR ήρθε το 2004, με έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 4.7 λίτρων που απέδιδε 817 ίππους και 920 Nm ροπής, συμπαθητικά νούμερα για το πανάλαφρο αμάξωμα, βάρους μόλις 1.230 κιλών.
24) Gordon Murray T50 – 1.49
Ο άνθρωπος που έφτιαξε τη McLaren F1 βρίσκεται πίσω μια νέα μάρκα που φέρει το όνομά του. Η Gordon Murray Automotive παράγει το εντυπωσιακό T.50, το οποίο έχει έναν ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 ρυθμισμένο από την Cosworth για να αποδίδει 663 ίππους στις 11.500 σαλ. και 467 Nm ροπής στις 9.000 σαλ.. Μπορεί τα νούμερα να υστερούν σε σύγκριση με ορισμένα από τα υπόλοιπα μοντέλα της λίστας, αλλά το T.50 ζυγίζει μόλις 986 κιλά, καθιστώντας το ένα εξαιρετικά ελαφρύ υπεραυτοκίνητο. Και βέβαια, χαρίζοντάς του μια αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω από ενάμιση.
23) Pagani Zonda R – 1.43
Η Pagani κατασκεύασε τη Zonda για 10 χρόνια μετά το ντεμπούτο της το 1999. Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2007, η Pagani άναψε τα αίματα με τη Zonda R. Με κινητήρα V12 6.0 λίτρων δανεισμένο από τη Mercedes, η Zonda R απέδιδε 750 ίππους και μπορούσε να φτάσει τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 2.7 δευτερόλεπτα, ενώ δε θα σταματούσε να επιταχύνει μέχρι τα 375. Δεν ήταν μόνο πολύ ισχυρή, αλλά και πολύ ελαφριά, ζυγίζοντας μόλις 1.070 κιλά!
22) SSC Ultimate Aero – 1.40
Πολύ πριν εμφανιστεί η Tuatara των ρεκόρ, η SSC –πρώην Shelby SuperCars– κατέκτησε ένα άλλο ρεκόρ ταχύτητας με την Ultimate Aero. Τροφοδοτούμενη από έναν υπερτροφοδοτούμενο V8 6.2 λίτρων, η Ultimate Aero απέδιδε 923 ίππους και 1.045 Nm ροπής. Κατείχε τον τίτλο του παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας αυτοκινήτου παραγωγής, σύμφωνα με τα Ρεκόρ Guinness, από το 2007 (όταν μετρήθηκε επίσημα στα 410 χλμ/ώρα) μέχρι την παρουσίαση της Bugatti Veyron Super Sport το 2010. Το αμερικάνικο μοντέλο ήταν εξαιρετικά απαιτητικό στην οδήγηση, αφού δεν είχε ηλεκτρονικά βοηθήματα: ούτε ABS ούτε ESP! Σαν τον παλιό καλό καιρό…
21) Bugatti La Voiture Noire – 1.33
Η εντυπωσιακή La Voiture Noire δημιουργήθηκε προς τιμήν της 110ης επετείου της Bugatti. Με κομψότερη σχεδίαση σε σχέση με την τυπική Chiron κι εξωφρενική τιμή 13.4 εκατομμυρίων δολαρίων, η Bugatti διατηρεί τον ίδιο W16 κινητήρα που εδώ αποδίδει 1.500 ίππους. Με βάρος ακριβώς δύο τόνων, η αναλογία κιλών ανά ίππο είναι στο 1.333333333…
Συνεχίζεται…