Rimac Nevera: 20% πιο γρήγορο από τη Bugatti Chiron Super Sport

Με εξαίρεση το Pininfarina Battista που χρησιμοποιεί τα ίδια μηχανικά μέρη με το Nevera, το νέο Rimac έχει την πιο συγκλονιστική επιτάχυνση από όλα τα αυτοκίνητα δρόμου. Είναι τόσο γρήγορο που δεν μπορούν να το κοντράρουν ακόμα και θερμικά hypercars όπως η Ferrari SF90 Stradale κι η Bugatti Chiron Super Sport.

Η κροατική αυτοκινητοβιομηχανία σχεδιάζει να κατασκευάσει μόλις 150 αντίγραφα του Nevera, πράγμα που σημαίνει ότι πολύ λίγοι λάτρεις της αυτοκίνησης θα έχουν ποτέ την ευκαιρία να το οδηγήσουν. Ευτυχώς, ο δημοφιλής YouTuber reviewer Automann-TV είχε πρόσφατα την ευκαιρία να δοκιμάσει το Nevera κι έβαλε μια κάμερα GoPro στο κεφάλι του για να δώσει στον κόσμο μια POV ματιά για το τι είναι ικανό να κάνει το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Η δοκιμή δεν περιελάμβανε επιταχύνσεις από στάση, αλλά μερικές ενδιάμεσες επιταχύνσεις εν κινήσει. Αρχικά πραγματοποίησε μια σειρά από 100 στα 200 χλμ/ώρα, με την πρώτη διαδρομή να ολοκληρώνεται σε 3.0 δευτερόλεπτα, έχοντας και συνεπιβάτη στο αυτοκίνητο καθώς και κρύα ελαστικά (κι όμως, σπίναρε στα 100+). Ήδη το Nevera ήταν πολύ πιο γρήγορο από τη Bugatti Chiron Super Sport που είχε δοκιμαστεί προηγουμένως από το Automann-TV στα 3.5 δευτερόλεπτα. Στη δεύτερη διαδρομή, το Nevera χρειάστηκε 2.93 δευτερόλεπτα για την ίδια μέτρηση, παρ’ ότι μετρήθηκε σε ήπια ανηφόρα και στην τρίτη διαδρομή σημείωσε την επίδοση των 2.88 δευτερολέπτων, επίσης σε ελαφριά κλίση.

Αντίστοιχα συγκλονιστικές είναι κι οι ρεπρίζ από τα 200 στα 300 χλμ/ώρα, καθώς διαρκούν μόλις 6 δευτερόλεπτα. Κι αν νομίζετε ότι πρόκειται απλώς για ένα dragster με μπαταρίες, να σας θυμίσουμε το άρθρο από το βρετανικό περιοδικό Evo, που είχαμε δημοσιεύσει πριν δυομίσι μήνες. Τότε, ο πολύπειρος δοκιμαστής σημείωνε πως το Nevera εκμηδενίζει τη Bugatti σε κάθε τομέα οδηγικής απόλαυσης, προφανώς με εξαίρεση τον ήχο. Σύμφωνα με τα σχόλια του Sutcliffe, οτιδήποτε μπορεί να κάνει η Super Sport, το Nevera μπορεί να το κάνει τρεις φορές καλύτερα! Βρίσκει περισσότερη πρόσφυση, υπερέχει στο στρίψιμο και στο φρενάρισμα, έχει πιο επικοινωνιακό τιμόνι. Τα hypercars έχουν νέο βασιλιά!

Περισσότερα Άρθρα