Tesla Model 3 Long Range “Highland”

Αναγνώστης μας οδηγεί το Tesla Model 3 Long Range Highland και μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του. Οι φωτογραφίες του άρθρου είναι από τη δοκιμή του Model 3 SR.

 

Οδήγησα για λίγο το Tesla 3 Highland LR AWD, δηλαδή Μαρούσι-Αεροδρόμιο και πίσω, μέσω Αττικής οδού φυσικά. Σύντομα θα οδηγήσω και το “μικρό” για να δω διαφορές.

Καταρχάς να πω ότι έχει γίνει αρκετά πιο όμορφο, ειδικά στο εμπρός μέρος οπου πλέον μοιάζει με σπορ όχημα, μην πω και σούπερκαρ!

Εσωτερικά δεν έχει σημαντικές αλλαγές, πέρα από την αφαίρεση των μοχλοδιακοπτών από το τιμόνι. Για τα φλας δεν με ενόχλησε καθόλου, σε 5′ τα είχα συνηθίσει και μου φαίνονται εξαιρετικά ε;yχρηστα, με πολύ καλή ανάδραση, ε;iναι σαν πραγματικά κουμπιά. Για τις ταχύτητες δε με βόλεψε καθόλου η οθόνη, είναι δύσχρηστη και χρειάζεται να πάρεις το χέρι σου από το τιμόνι, σε αντίθεση με τον μοχλοδιακόπτη. Εντύπωση μου έκαναν τα ηχομονωτικά τζάμια.

Από εξοπλισμό τι να πω; ‘Εχει κυριολεκτικά τα πάντα και σου κάνει την ζωή πανεύκολη με κάμερες παντού (που μπορείς να ενεργοποιήσεις πάρα πολύ εύχρηστα εν κινήσει με ένα κουμπάκι στο τιμόνι), οι οποίες ενεργοποιούνται αυτόματα σε προσπέραση μαζί με την ειδοποίηση τυφλού σημείου και κάνουν την οδήγηση παιχνιδάκι. Τα αεριζόμενα καθίσματα – ειδικά για την χώρα μας – με το δερμάτινο σαλόνι ειναι ταμάμ και θα έπρεπε να τα έχουν όλα τα αυτοκίνητα στην Ελλάδα όπως έχουν κλιματισμό. Ενεργοποίησα τον αερισμό κι έτσι δεν χρειάστηκα κλιματισμό, αφού είχε ζέστη αλλά όχι τόση πολύ.

Για οδήγηση τι να πω; Το αυτοκίνητο είναι αλλού! Απίστευτη δύναμη, σε κολλάει στο κάθισμα και πιάνει τα 140 χλμ/ώρα πριν το καταλάβεις. Η ένδειξη χιλιομέτρων μου θύμισε των ΚΙΤΤ όπως ανέβαιναν τα χλμ, που δεν προλάβαινες να τα δεις! Σε κάθε πάτημα του γκαζιού, ο γιος μου απλά γέλαγε από τη χαρά του. Το προηγούμενο 3άρι που είχα οδήγήσει μάλλον είχε πολλά κλειδώματα γιατί ούτε τέτοια επιτάχυνση είχε και στα 140 σταμάταγε – τούτο εδώ συνέχιζε. Η προσπέραση είναι απλά θέμα σκέψης και γενικά έχει τόση δύναμη και την αποδίδει με τέτοιο τρόπου, που πραγματικά δεν χρειάζεται, είναι απλά για να παίζεις!

Οδική συμπεριφορά άριστη, άψογη, μου θύμισε 5άρα BMW F10 που είχα για ένα ΣΚ κάποτε. Επίσης, τρομερή βελτίωση στην ανάρτηση, καμία σχέση ούτε με το Υ ούτε με το προηγούμενο. Πλέον είναι άνετο και στα 140 ταξιδεύεις σαν σε μαγικό χαλί (ο γιος μου είπε: “μπαμπά πάμε με 140 και νομίζω ότι πάμε με 80”). Αν δεν είχε θέμα αυτονομίας, θα μπορούσα να ταξιδεύω άνετα πέντε ώρες συνεχόμενα χωρίς κανένα παράπονο, τόσο άνετο είναι (σημείωση CarTalk.gr: θεωρητικά, ένα Long Range που θα ξεκινήσει φορτισμένο από την Αθήνα και ταξιδεύει με 120, θα χρειαστεί μόλις μία στάση των 6′ για να πάει στη Θεσσαλονίκη. Οπότε δεν απέχει και τόσο πολύ).

Το One Pedal Driving, άψογο κι από μόνο του ικανός λόγος να αγοράσεις ηλεκτρικό – εννοείται δεν θα αγόραζα ποτέ ηλεκτρικό που δεν έχει αυτό το χαρακτηριστικό.

Γενικά, σε συνδυασμό με την τιμή του, δεν μπορώ να βρω κάτι αρνητικό! Το αυτοκίνητο είναι άψογο και πιστεύω ό,τι καλύτερο μπορεί να αγοράσει κάποιος μέχρι τα 70-80.000 €, απλά θα το πληρώσει μισά λεφτά! Οπότε πολύ απλά: εάν έχετε τα χρήματα, τρέξτε να το πάρετε (εννοείται κόκκινο με λευκό εσωτερικό). Εάν δεν τα έχετε, μην πάτε να το οδηγήσετε γιατί μετά θα ψάχνετε πώς να το αγοράσετε!

Περισσότερα Άρθρα