Bugatti: «μακριά από εμάς τα ηλεκτρικά και τα ψηλά οχήματα»
Παρά το γεγονός ότι πριν αναλάβει Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti, μας συστήθηκε ως ιδρυτής τού κατασκευαστή ηλεκτρικών υπεραυτοκίνητων που φέρει το όνομά του, ο Mate Rimac δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία δε σχεδιάζει να κατασκευάσει ένα EV την ερχόμενη δεκαετία. «Μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση δεν περιλαμβάνεται στο δεκαετές πλάνο μας για τη Bugatti», είπε ο Rimac στο Automobilewoche . «Ούτε πρόκειται να υπάρξει κάποιο SUV».
Αυτό σημαίνει ότι, σε αντίθεση με την υπόλοιπη αυτοκρατορία της Volkswagen, η υπερπολυτελής μάρκα δε θα απαιτήσει από τους φανατικούς πελάτες της να επιλέξουν ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αυτό δε σημαίνει, ωστόσο, ότι δε θα υπάρξει καθόλου εξηλεκτρισμός.
Η επόμενη γενιά μοντέλων της Bugatti μπορεί να περιλαμβάνει κάποιο βαθμό υβριδισμού, συμπλήρωσε ο Rimac. Πιο συγκεκριμένα, το επόμενο αυτοκίνητο της μάρκας είναι πιθανό να είναι plug-in υβριδικό, επειδή ο Διευθύνων Σύμβουλος θέλει τα οχήματά του να έχουν κάποια ηλεκτρική αυτονομία. Αν κι η κατηγορία των υπεραυτοκίνητων περιλαμβάνει μερικά plug-in υβριδικά σήμερα, το μεγαλοστέλεχος δε φαίνεται να τα λαμβάνει ιδιαίτερα υπόψη του, διότι προσφέρουν πολύ περιορισμένη εμβέλεια: πράγματικ, οι Ferrari SF90 και 296 GTB προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία έως και 25 χιλιόμετρα, η McLaren Artura μόλις 19!
Ο Rimac, εν τω μεταξύ, είπε ότι θέλει μια υβριδική Bugatti να έχει αυτονομία έως και 50 χιλιόμετρα για να καθίσταται πιο χρηστική στους ιδιοκτήτες της. Στα τέλη του περασμένου μήνα, ο Διευθυντής Σχεδίασης της Bugatti φέρεται να είπε ότι ο διάδοχος της Chiron δε θα διαθέτει W16 κινητήρα, σήμα κατατεθέν της μάρκας. Αντίθετα, θα τροφοδοτείται από μια μικρότερη, ηλεκτροκίνητη μονάδα μετάδοσης κίνησης που θα επιτρέπει ένα «πιο αθλητικό σχήμα».
Η Bugatti συνεχίζει να σηκώνει μπαϊράκι απορρίπτοντας κι άλλη μια τάση της εποχής: την ενσωμάτωση βαριών και ψηλών SUV στην γκάμα ιστορικών σπορ κατασκευαστών. Με την Aston Martin, την πρώτη διδάξασα Porsche, τη Bentley, τη Rolls-Royce, τη Lamborghini , τη Lotus, ακόμη και τη Ferrari να λυγίζουν κάτω από την πίεση των αγορών, η Bugatti αποφάσισε να διαφοροποιηθεί και να μη διευρύνει την γκάμα της.