Lambo: με τόσα κέρδη, η επόμενη Huracan δε θα είναι ένα Audi R8
Η επένδυση πολλών χρημάτων σε ένα niche προϊόν συνεπάγεται την ανάληψη πολλών οικονομικών ρίσκων, γι’ αυτό η Lamborghini συνεργάστηκε με την Audi για να κατανείμει το κόστος. Η Gallardo κι η Huracan είχαν αδελφοποιηθεί με τα μοντέλα R8 πρώτης και δεύτερης γενιάς, αλλά το Ingolstadt έχει ξεκαθαρίσει ότι δε θα υπάρξει τρίτο R8. Ωστόσο, η Sant’Agata επιβεβαίωσε ότι μια νέα μικρή Lambo θα κάνει το ντεμπούτο της το 2024.
Ο Francesco Scardaoni, Διευθυντής Ασίας-Ειρηνικού, αποκάλυψε στο αυστραλιανό Drive ότι ο αντικαταστάτης της Huracan θα είναι μια προσπάθεια αποκλειστικά της Lamborghini, εφικτή μετά από πολλά χρόνια κερδοφορίας. Φυσικά, ένας από τους κύριους λόγους για τους οποίους η ιταλική εταιρία είναι τόσο επιτυχημένη έχει να κάνει με την τεράστια δημοτικότητα της Urus, οπότε οι φανατικοί της φίρμας που δεν την ήθελαν, μπορούν πλέον να αποδεχτούν το υπερ-SUV ως αναγκαίο κακό. Το 2022 ήταν η καλύτερη χρονιά της μάρκας, επιτυγχάνοντας κύκλο εργασιών 2.38 δισεκατομμυρίων ευρώ, λειτουργικά έσοδα 614 εκατομμύρια ευρώ ενώ οι παραδόσεις ανήλθαν στο ρεκόρ των 9.233 μονάδων, εκ των οποίων οι 5.367 ήταν Urus.
Χωρίς να σχετίζεται μηχανολογικά με το Audi R8, ο Scardaoni λέει ότι η Lamborghini έχει την ελευθερία να αναπτύξει τον αντικαταστάτη της Huracan όπως ακριβώς επιθυμεί, χωρίς συμβιβασμούς. Θα βασίζεται σε μια νέα πλατφόρμα που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για το ιταλικό supercar, αλλά το στέλεχος δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο να τη μοιραστεί και με άλλα μέλη του Ομίλου Volkswagen. Αρχικά όμως, μόνο η Lamborghini θα έχει πρόσβαση σε αυτήν.
Η παραγωγή της Huracan έχει εξαντληθεί μέχρι την επόμενη χρονιά που θα αποσυρθεί το supercar, οπότε ενώ επισήμως βρίσκεται σε κυκλοφορία, οι παραγγελίες έχουν παγώσει. Αυτό που γνωρίζουμε μέχρις στιγμής για το νέο μοντέλο είναι πώς θα χάσει τον ατμοσφαιρικό V10 υπέρ μιας μικρότερης plug-in υβριδικής διάταξης, που πιθανότατα θα βασίζεται σε έναν twin-turbo V8. Η μετάβαση στην υβριδική τεχνολογία είναι απαραίτητη, καθώς η Lamborghini πρέπει να πληροί ολοένα και πιο αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ρύπων.
Μία από τις λίγες επιβεβαιωμένες λεπτομέρειες είναι ότι η Lamborghini θα χρησιμοποιεί το ίδιο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη οκτώ σχέσεων που υπάρχει στη Revuelto. Η τελευταία είναι επίσης ένα PHEV, και του χρόνου θα δούμε επίσης μια εξηλεκτρισμένη Urus, μετά από πολυάριθμες κατασκοπευτικές λήψεις πρωτοτύπων που υποβάλλονται σε δοκιμή. Σε μια πενταετία από τώρα αναμένουμε ένα grand tourer 2+2 που θα αποτελέσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της μάρκας.